گزارش مالی سه ماهه ی آخر سال 2018 کمپانی اپل منتشر شد

گزارش مالی سه ماهه ی آخر سال 2018 کمپانی اپل

گزارش مالی سه ماهه ی آخر سال 2018 کمپانی اپل : همانطور که می دانید کمپانی اپل در روز جمعه ی گذشته عرضه ی جهانی آیفون X را آغاز کرد و همزمان با عرضه ی این گوشی، گزارش مالی چهار ماه آخر خود را منتشر کرد و بر اساس این گزارش منتشر شده از سوی این کمپانی، کوپرتینویی ها توانستند از ماه جولای سال جاری تا ماه سپتامبر 2018 درآمدی در حدود 52.8 دلار رقم بزند که نسبت به سال گذشته رشدی در حدود 12 درصد را تجربه کرده است. 62 درصد از این درآمد حاصل شده مربوط به فروش جهانی شرکت اپل از گوشی های هوشمند و مک بوک های خود می باشد.

بر اساس گزارش منتشر شده، اپل در این مدت توانسته 46.7 میلیون گوشی آیفون 10.5 میلیون دستگاه آیپد به فروش برساند و بخشی دیگر از این درآمد مربوط به ارائه ی سرویس های مختلف از طریق اپ استور بوده است (چیزی حدود 8 میلیارد دلار). بیشترین درآمد این کمپانی تا مربوط به سرویس های AppleCare و Apple Pay می باشد. اکنون کمپانی اپل با نزدیکی به روز جمعه ی سیاه و کریسمس پیش بینی می کند بتواند درآمدی در حدود 87 میلیارد دلار در فصل آینده کسب نماید.

از طرفی این کمپانی با عرضه ی آیفون X انتظار دارد که بتواند درآمد بیشتری را نسبت به پرچمداران قبلی خود در سال های گذشته کسب کرده و در این خصوص تیم کوک اظهار رضایت نموده و گفته است که “آیفون X یکی از گوشی های پرقدرت این کمپانی می باشد که قطعا حجم عظیمی از طرفداران را به سمت خود جذب خواهد کرد.”

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه آیفون خود را به کامپیوتر متصل کنید؟ | روش های مختلف اتصال آیفون به کامپیوتر

نظرات در مورد : گزارش مالی سه ماهه ی آخر سال 2018 کمپانی اپل منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *