دو ایراد اساسی در آیفون XS و XS مکس

اپل

کمپانی اپل شهریور ماه هر سال از آیفون های جدیدی رونمایی می کند که بسیاری از افراد مشتاق به خرید این دستگاه ها هستند. در این میان در سال 2018 میلادی از دو پرچمدار به نام های آیفون XS و XS مکس رونمایی به عمل آورد که به جدیدترین تکنولوژی های این کمپانی تجهیز شده اند. بد نیست بگوییم که با پیشرفت تکنولوژی باید دانش تعمیر و ترمیم دستگاه ها نیز توسط متخصصین افزایش یابد تا بتوانند در صورت بروز مشکلات آن ها را حل و فصل نمایند. به هر حال هر کدام از گوشی های هوشمند یک روز با مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری روبرو می شوند و احتیاج به تعمیر خواهند داشت.

اپل

آیفون XS و XS مکس

به طورکلی گوشی های هوشمند در ابتدای زمان عرضه ی خود با مشکلاتی روبرو هستند که آیفون XS و XS مکس از این قاعده استثنا نیستند. البته باید مشکلات را به دو دسته تقسیم بندی کنیم:

  • مشکلات سخت افزاری: این سری از ایرادات مربوط به قطعات یک دستگاه می باشد و قطعا باید یک قطعه تعویض شده تا مسئله برطرف گردد.
  • مشکلات نرم افزاری: این سری از ایرادات مربوط به سیستم عامل دستگاه ها می باشد که باید از سوی کمپانی توسعه دهنده ی سیستم عامل با ارائه ی یک بروزرسانی برطرف گردد.

تا به امروز در مورد گوشی های آیفون XS و XS مکس مشکلات سخت افزاری گزارش نشده است ولی دو مشکل در زمینه ی نرم افزاری مشاهده شده است که اپل با ارائه ی بروزرسانی iOS می تواند آن ها را برطرف نماید.

اپل

دو مشکل آیفون XS و XS مکس

مشکل شارژ نشدن آیفون XS و XS مکس

برخی از کاربران گوشی های آیفون XS و XS مکس درخصوص این دو پرچمدار اظهار داشته اند که وقتی صفحه نمایش گوشی آن ها خاموش می باشد و دستگاه خود را به شارژ متصل می نمایند، هیچ عکس العملی از آیفون مشاهده نمی کنند و گویا هیچ کابل شارژی به دستگاه متصل نشده است! برخی دیگر نیز گزارش کرده اند زمانی که صفحه نمتیش دستگاه را روشن می کنند این مسئله برطرف می شود اما صحبت های کاربران کمی متفاوت می باشند زیرا حتی برخی نیز از فریز شدن گوشی خود در زمان اتصال کابل لایتینگ خبر داده اند.

در این خصوص کمپانی اپل اعلام کرده است که این مسئله هیچگونه مشکل سخت افزاری نمی باشد و تنها به مشکلات نرم افزاری آیفون XS و XS مکس مربوط می شود که در آینده ای نزدیک این مسئله با ارائه ی یک بروزرسانی نرم افزاری برطرف خواهد شد. بحث اینجاست که گاهی اوقات به منظور بروزرسانی گوشی های آیفون ممکن است شما رمز آیکلود خود را فراموش کرده باشید که در این شرایط حتما باید به مرکز تعمیرات موبایل آیفون مراجعه نموده تا این مسئله از پیش از بروزرسانی برای شما برطرف نمایند، چراکه در صورت فراموشی این رمز ممکن است آیفون XS و XS مکس شما دیگر به طورکامل از کار بیوفتد.

اپل

آنتن دهی ضعیف در زمان اتصال به وای فای و دیتا در آیفون XS و XS مکس

اخیرا یک مشکل جدید برای آیفون XS و XS مکس گزارش شده است که بسیاری از کاربران در فروم اپل این موضوع را شرح داده اند. جریان از این قرار است که برخی اذعان نموده اند که در زمان اتصال به شبکه وای فای و همچنین دیتا، میزان آنتن دهی آن ها کاهش می یابد ! این مسئله پس از کالبدشکافی یکی از شرکت های تعمیر آیفون کمی عجیب به نظر رسید، زیرا این کمپانی در قسمت پایینی آیفون XS و XS مکس یک خط آنتن جدید مشاهده کرد که در این شرایط باید آنتن دهی دستگاه بهبود یابد ولی گویا اینطور نیست. تا به امروز کمپانی اپل در این خصوص هیچ اظهارنظری هم نکرده است. امیدواریم این مسئله نرم افزاری بوده و با ارائه ی یک بروزرسانی برطرف گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: زوم تک

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دو ایراد اساسی در آیفون XS و XS مکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *