نوکیا می خواهد در جایگاه برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند قرار بگیرد

گوشی های هوشمند

در نمایشگاه MWC 2018 کمپانی نوکیا بسیار فعال و پر قدرت ظاهر شد چراکه از گوشی پایین رده ی خود یعنی نوکیا وان، گوشی میان رده ی نوکیا 6 جدید و نوکیا 7 پلاس و از پرچمدار نوکیا 8 سیروکو رونمایی به عمل آورد و بسیاری از طرفداران این کمپانی را شگفت زده کرد. با این تفاسیر گویا کمپانی نوکیا قصد دارد در این مدت و یا در طی 5 سال آینده جزوه یکی از پنج تولید کننده ی برتر گوشی های هوشمند دنیا باشد.

اما نکته ی جالب توجه این است که هم اکنون بسیاری از محصولات این کمپانی و به خصوص محصولات جدید اچ ام دی گلوبال به طور رسمی توسط اپراتورهای ایالات متحده ی آمریکا پشتیبانی نمی شوند و قطعا نوکیا باید برای دستیابی به عنوان برترین برند تولید کننده ی گوشی های هوشمند از نادیده گرفتن بازار ایالات متحده دست بکشد. مدیرعمل کمپانی اچ ام دی گلوبال در طی یک مصاحبه ی خبری گفت که امسال برای بازار ایالات متحده ی برنامه ی ویژه ای ندارد و قصد ندارند تمرکز خود را بر این بازار بگذارند.

گوشی های هوشمند

هم اکنون برند نوکیا در کشورهای اروپایی و سایر بازارها نظیر روسیه، هند و اندونزی از محبوبیت بالایی برخوردار است ولی با این وجود برای تحقق روهای خود باید بازارهای آمریکای شمالی را نیز زیر نظر داشته باشد و فعالیت خود را در آن ها بیشتر نماید تا تحقق ایده های خود را در آینده نظاره گر باشد. مدیر عامل اچ ام دی گلوبال عقیده دارد که اگر هرچه بیشتر بر بازارهای کنونی نوکیا توجه نماید، باعث می شود که در آینده کاربران گوشی های هوشمند در ایلات متحده نیز توجهشان به سمت گوشی های برند نوکیا جلب شود که در این صورت فرصت های مناسبی برای هموار سازی حضور این کمپانی در ایالات متحده فراهم می گردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوکیا می خواهد در جایگاه برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند قرار بگیرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *