گجت AIRE درباره غذاهای نفاخ به شما هشدار می دهد

غرش شکم نفاخ بدترین اتفاق ممکن در یک روز خاص است. با این حال که مصرف داروهای مرتبط به گوارش احتمال جلب رضایت مصرف کننده را به همراه دارد اما باز هم تعجب می کنید که چرا (؟) در وهله نخست این اتفاق میافتد.

The AIRE توسط FoodMarble تولید شده تا به شما در این امر کمک کند. این گجت به همراه اپلیکیشن مرتبط خواهد آمد تا شما را در سلامت کامل گوارش نگه دارد.

باید بدانید برخی غذاهای خاص که به خوبی نمی توانند از روده هایتان عبور کنند باعث ایجاد و گردش گاز در رگ های خون شده و به شش ها خواهد رسید.

با استفاده از این گجت، اپلیکیشن مرتبط مقدار گاز تنفس شده در Breathalyzer را درست از همان روش سنجش میزان سطح الکل موجود در خون (از طریق Breathalyzer: دستگاه سنجش میزان الکل خون) اندازه گیری خواهد کرد.

اما متاسفانه، دمیدن در Breathalyzer هر زمان که بخواهید امکان پذیر نیست. به منظور آزمایش، باید معده تان خالی باشد. سپس باید کیسه های FODMAP همراه با دستگاه AIRE را با آب مخلوط کنید و آن را در پروسه بلع قورت دهید. پس از نوشیدن مخلوط، هر 15 دقیقه به مانیتور بدمید تا افزایش تخمیر را اندازه گیری کند. این فرآیند حدود 3 ساعت به طول میانجامد. و این زمان مورد نیاز به منظور هضم غذا را نشان می دهد.

FODMAP مخفف Fermentable ,Oligo- ،Di- ،Mono-saccharides ،Polyols می باشند که سطوح یک نوع کربوهیدرات موجود در غذاها را نشان داده و قادر به تخمیر شدن و تبدیل به گاز شود. هنگامیکه کاربر هر بسته را مصرف کرده دستگاه روند پاسخ روده تان نسبت به غذاهای خاص را تخمین زده و آن را از طریق اپلیکیشن روی دستگاه هوشمندتان نشان می دهد.

این گجت همراه با پیگیری روند گوارش به افراد مبتلا به نفخ، درد شکم، اسهال و یبوست کمک می کند. بنابراین، احتمال دارد به مشکلات گلوتن و افرادی که نیاز به پیگیری رفلکس اسید معده شان دارند کمک نکند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گجت AIRE درباره غذاهای نفاخ به شما هشدار می دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *