لنوو و بروزرسانی لپ تاپ های Legion به چیپ نسل 12 اینتل

لنوو و بروزرسانی لپ تاپ های خود به چیپ نسل 12 اینتل

لنوو از جدیدترین لپ‌تاپ‌های Legion با طراحی خیره‌کننده در رویداد «هوشمندتر تجربه کنید» هند رونمایی کرد. لپ تاپ های Legion 5i، Legion 5i Pro و Legion Slim 7i لپ تاپ هایی هستند که اخیرا لنوو معرفی کرده است.

تمامی لپ‌تاپ‌های لنوو دارای پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، گرافیک بهتر و عمر باتری طولانی‌تر به عنوان بخشی از طرح نوآوری هوشمندانه‌تر برای مشتریان این شرکت هستند. Legion 5i، Legion 5i Pro و Legion Slim 7i هر کدام بر روی ویندوز 11 اجرا می شوند و دارای Microsoft Office Home و Student 2021 هستند.

Lenovo Legion 5i و 5i Pro ظاهری مدرن دارند و از باتری 80 وات ساعتی قدرت گرفته که با شارژر ارائه شده در حدود 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ می شوند. برای اطمینان از تجربه گیمینگ یکپارچه، AI engine 2.0 بازی را به طور مستقل تجزیه و تحلیل می کند، عملکرد سیستم را بهبود می بخشد و FPS را 20درصد افزایش می دهد.

لنوو و بروزرسانی لپ تاپ های خود به چیپ نسل 12 اینتل

Lenovo LUS (Lenovo Legion Ultimate Help) پشتیبانی فنی شبانه روزی را از طریق تلفن، ایمیل و چت با تیمی از کارشناسان بسیار ماهر و آگاه ارائه می دهد که تنظیمات، سخت افزار و نرم افزار را بهینه می کنند. هاب های مخصوص بازی دانش و تجربه را ارائه می دهند. برنامه Lenovo Legion Arena را می توان از فروشگاه مایکروسافت در سراسر جهان دانلود کرد.

لنوو Legion 7i Slim دستگاه برجسته از زمان عرضه بود. این یک لپ‌تاپ گیمینگ سبک وزن است که همانطور از نامش پیداست کمتر از 2 کیلوگرم وزن دارد. سخت افزار این لپ تاپ شامل پردازنده اینتل Core i9-12900H و پردازنده گرافیکی RTX 3070 Ti می شود.

Lenovo Legion 5i، Legion 5i Pro و Legion Slim 7i هر کدام 1,44,990، 1,64,990 و 1,50,990 روپیه قیمت خواهند داشت. همه لپ‌تاپ‌ها از 13 جولای برای پیش‌سفارش از طریق فروشگاه‌های Lenovo.com و Lenovo Exclusive در دسترس خواهند بود. فروش آنها از 23 جولای آغاز خواهد شد و برای کسب جزئیات بیشتر به وبسایت لنوو مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ Ideapad 1 لنوو راهی بازار شد

نظرات در مورد : لنوو و بروزرسانی لپ تاپ های Legion به چیپ نسل 12 اینتل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *