گجت بالش شترمرغ برای خوابالوها

چرت زدن در زمان های استراحت محل کارتان کابوس شده؟ شما به این گجت نیاز دارید تا دیگر بدین وسیله کابوس نماند. خواب کوتاه و یا اصطلاحا چرت کوچک یک راه شگفت انگیز به منظور احیای سریع جسمانی و روانی می باشد. در واقع، اگر به مدت زیاد در محل کارتان با یک حالت مدام مشغول باشید اواخر کارتان احساس خستگی کرده و ناخودآگاه بازدهی کارتان کم خواهد شد. و راه حل این مشکل یک خواب کوتاه شیرین برای باز زنده سازی خود است.

با این حال، پیدا کردن یک نقطه مناسب، راحت و آرام برای استراحت و یا چرت زدن در محل کار، مترو، قطار و یا در فرودگاه چندان ساده نیست. سر و گردن شما در معرض حرکات تند و شدید یا حین حرکت وسایل نقلیه و یا حتی روی صندلی قرار گرفته و ضمن آسیب رساندن خواب را از سرتان می پراند. و اینگونه می شود که شما قید یک خواب خوش و شیرین را می زنید و ترجیح می دهید کارتان را با همان خستگی مداوم و بازدهی کم که به احتمال زیاد روی اخلاقتان هم بی تاثیر نیست ادامه دهید. در حقیقت غیرقابل انکار عطایش را به لقایش می بخشید!

خب، به نظر می رسد این مشکل شما حل شده باشد! ما به شما گجت بالش شترمرغ را پیشنهاد می کنیم. شما به وسیله این بالش یک خواب شیرین را هرکجا که باشید تجربه خواهید کرد.

بالش شترمرغبالش شترمرغ بسیار نرم بوده و قادر است تا سر و گردن شما را در آغوش گرم خود بگیرد و حفظ کند. فرق ندارد که شما کجا باشید این پیله پروانه اش را به خوبی پوشش می دهد. اگر سرتان حین چرت در معرض ستون فلز، نیمکت چوبی و یا سطوح گرانیتی آشپزخانه هم باشد شما در امنیت و آرامش کامل به سر خواهید برد. زیرا که این بالش متناسب با هر سطح از چرت ساخته شده است.

طراحان این ایده از اسپانیا بوده و با اندیشه خواب راحت گجت فوق را ابداع کرده اند. بخش خارجی این بالش 100% از جنس ویسکوز بوده که فوق العاده نرم، راحت و جاذب است. اما با این حال، عایق حرارت می باشد. بنابراین، تضمین شده است در طول چرتتان اصلا گرما را احساس نکنید و همچنان خنک نگه داشته شوید.

داخل بالش از پلی استایرن پر شده که در عین نرم و انعطاف پذیر بودن در برابر نیروهای مخالف اعمال شده روی سر و گردنتان سفت و سخت عمل خواهد کرد. پس، شما در یک پیله سخت و ایمن به سر می برید!

9

اگر شما تمایل به خرید یک خواب شیرین دارید باید این گجت فوق العاده را با قیمت 99.99 دلار خریداری کنید!

2.6/5 - (5 امتیاز)

نظرات در مورد : گجت بالش شترمرغ برای خوابالوها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *