رونمایی رسمی از HUAWEI Mate 10 در دبی

رونمایی رسمی از HUAWEI Mate 10 در دبی

هوآوی از قدرتمندترین پرچم دار گوشی های هوشمند که مجهز به هوش مصنوعی است، یعنی سری HUAWEI Mate 10 در خاورمیانه و آفریقا رونمایی کرد. در این سری جدید که آغاز گر دهه ای جدید در دنیای گوشی های هوشمند است، سه گوشی HUAWEI Mate 10، HUAWEI Mate 10 Pro و PORSCHE DESIGN Mate 10 برای سلایق مختلف با قیمت های مختلف با قابلیت پردازش هوش مصنوعی عرضه شده است. در این سری گوشی دیگری نیز عرضه خواهد شد که Mate 10 lite نام دارد و علی رغم قیمت نه چندان بالا، قابلیت های ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

سری گوشی های HUAWEI Mate 10 پا را از هوشمندی فراتر نهاده اند و با بهره گیری از اکوسیستم جدید اپلیکیشن های هوش مصنوعی، تجربه کاربری جدید و قدرتمندتری را در اختیار کاربران قرار می دهند. با وجود اولین پردازنده هوش مصنوعی جهان، Mate 10 با پیش بینی بهینه ترین حالت های کاری و بهبود بازده عملکرد، موجب می شود گوشی همیشه در بهترین شرایط کاری با بالاترین سرعت خدمات خود را به شکل کارآمدی در اختیار کاربر خود قرار دهد.
در مراسم رو نمایی از سری گوشی های HUAWEI Mate 10، آقای جین ژیائو، مدیر عامل هوآوی در خاورمیانه و آفریقا در گفت: “مشتریان علاقمند به تکنولوژی در خاورمیانه و آفریقا اشتیاق زیادی به بهره گیری از فناوری نوآورانه ای که هوشمندی بیشتری به فعالیت های روزمره آنها وارد می کند دارند. بهره گیری از هوش مصنوعی یا AI در سری HUAWEI Mate 10 به ما امکان می دهد با شکستن مرزهای فعلی، به عصری قدم بگذاریم که گوشی های هوشمند تعامل بهینه تری با کاربران دارند و قابلیت های متفاوتی را در اختیار آنها قرار می دهند. با تقویت بازده، سرعت، قدرت و ارتباطات و سرعت دانلود، این گوشی های پرچم دار نهایت تجربه کاربری در عصر جدید گوشی های هوشمند می دهد.

سرعت هوشمند:
Mate 10 از پردازنده ساخت هوآوی با مدل Kirin 970 بهره می برد که با 8 هسته پردازش اصلی CPU، نسل جدید پردازنده گرافیکی (GPU) 12 هسته ای و یک واحد اختصاصی پردازش عصبی یا NPU برای پردازش هوش مصنوعی هوشمندی سریع تری را در سری Mate در اختیار کاربران قرار می دهد. از همه مهم تر NPU در Kirin 970 تا 25 برابر کارایی بیشتر و 50 برابر بهروری بیشتری را در مقایسه با CPU دارد.
با فراهم کردن سریع ترین تجربه بهره گیری از شبکه های 4.5G در این سری، HUAWEI Mate 10 فقط به چند ثانیه برای دانلود و پخش فیلم های 4K نیاز دارد. این تجهیزات همچنین اولین گوشی های هوشمندی هستند که دو سیمکارت در آنها امکان بهره گیری از شبکه 4G به صورت همزمان را دارا هستند و به کاربران امکان می دهند که روی هر سیم کارت به صورت همزمان قادر باشند تماس تلفنی و مرور صفحات وب را تجربه کنند.
دوربین هوشمند:
هوآوی در همکاری با شرکت صاحب نام Leica که یکی از رهبران بازار تولید لنزهای حرفه ای در دنیا است، برای اولین بار در دنیای تلفن همراه دوربین دوگانه هوشمند جدیدی را در سری Mate 10 معرفی کرده که می تواند هر عکسی را به خاطره ای لذت بخش بدل کند. دوربین این سری با بهره گیری از اندازه دیافراگم بزرگ f/1.6 که برای اولین برای برای یک دوربین موبایل فراهم شده است و به خوبی می تواند در محیط های کم نور، حداکثر نور را جذب کند، امکان عکاسی با کیفیت در این محیط ها را فراهم نموده است. همچنین با وجود یک ISP یا پردازش سیگنال تصاویر دوگانه و تشخصی حرکت سوژه ها با هوش مصنوعی در دوربین کاربران می توانند عکس های با کیفیتی از بازی کودکان در حین دویدن آنها ثبت کنند. به علاوه هوش مصنوعی امکان تشخیص هویت سوژه ها را به این دوربین داده است و به این ترتیب افکت های لازم بسته به ماهیت سوژه به صورت خودکار به آن تخصیص می یابند.
مدیریت هوشمند مصرف انرژی:
گوشی های سری Mate 10 معرفی شده در این مراسم با بهره گیری از ظرفیت باتری 4000 mAh و با تکنولوژی صرفه جویی در مصرف انرژی هوشمند به کاربران این گوشی امکان بهره گیری از آن را بیش از یک روز می دهند. در این سری با مدیریت صحیح و هوشمندانه برنامه های اجرا شده در پس زمینه گوشی، بار پردازشی هم سبک تر شده که این امر هم سهم زیادی در صرفه جویی در مصرف انرژی در این گوشی دارد.
تکنولوژی Super Charge در گوشی های Mate 10 از امکان شارژ سریع با ولتاژ پایین 4.5V/5A پشتیبانی می کند. ده دقیقه شارژ در این گوشی می تواند 20 درصد ظرفیت باتری و نیم ساعت شارژ می تواند 58 درصد ظرفیت باتری را پر کند. در این تکنولوژی برای حفظ امنیت دمای باتری پایین نگاه داشته می شود. سیستم شارژ در گوشی های این سری برای اولین بار از استاندارد امنیتی شرکت TUV آلمان بهره مند شده اند که پس از تست های سخت و متفاوت روی همه اجزای دخیل در شارژ گوشی شامل شارژر، کابل، باتری و IC به آن اعطا شده است.

بیشتر بخوانید  استاندارد های عکاسی با موبایل را با HUAWEI Mate 10 تجربه کنید

بهره گیری از شیشه های سه بعدی در طراحی این گوشی در کنار ضخامت کم و گوشه های خم خورده بسیار خوش دست، به کاربران این گوشی حس پریمیوم بودن را منتقل می کند.
در مراسم رونمایی از این سری جدید گوشی ها Mate 10 به بهره گیری از Dubai Font در همکاری با دولت امارات متحده عربی به عنوان بخشی از تجربه کاربری سفارشی شده برای کاربران منطقه در سری Mate 10 اشاره شد.

4.7/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : رونمایی رسمی از HUAWEI Mate 10 در دبی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *