کنسول نینتندو سوییچ تحت یک آسیب پذیری قرار دارد

کنسول نینتندو سوییچ تحت یک آسیب پذیری قرار دارد

نینتندو به تازگی هشداری را به دارندگان کنسول دستی محبوب خود، سوئیچ، به اشتراک گذاشته است. این شرکت از کاربران خود می خواهد که مراقب اثر تراکم که می تواند به دستگاه آسیب برساند، باشند. بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

اکثر کاربران سوییچ که بیشتر نگران مسائلی مانند دریفت چوب بدنام Joy Con هستند. با این حال، به نظر می رسد یک مشکل بزرگ دیگر وجود دارد که می تواند به کنسول دستی جدید آسیب جدی وارد کند. غول ژاپنی بازی های ویدیویی توییت جدیدی را از حساب پشتیبانی ژاپنی خود به اشتراک گذاشت. این توییت اساساً به دارندگان سوئیچ در مورد مشکل تراکم هشدار داد و همچنین نکاتی را در مورد نحوه برخورد با این موضوع ارائه کرد.

این شرکت اعلام کرد که کاربران سوییچ باید مراقب قطرات آب باشند که می تواند در اثر تغییرات سریع دما ایجاد شود. ظاهراً اگر تغییرات دمایی قابل توجهی در محیط اطراف ایجاد شود، قطرات آب می توانند تشکیل شوند. این تراکم ممکن است به کنسول آسیب برساند. در حالی که نینتندو تصویری را برای نشان دادن این مشکل به اشتراک گذاشته است، این قطعه هنری نشان نمی دهد که آیا این قطرات در زیر یا بالای صفحه نمایش تشکیل می شوند یا خیر.

این شرکت اعلام کرد که در صورت مشاهده این قطرات، باید کنسول سوئیچ خود را به طور کامل خاموش کرد و آن را در حالت خواب قرار ندهید. علاوه بر این، باید کنسول دستی را به یک اتاق گرم بیاورید تا زمانی که خشک شود. توییتی که این اخطار را به اشتراک گذاشته بود، همچنین با پیوندی همراه بود که راهنمایی در مورد نحوه خاموش کردن کامل سوئیچ را ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نینتندو تایید کرد بزودی نسخه دیگری از سوییچ عرضه نمی شود

نظرات در مورد : کنسول نینتندو سوییچ تحت یک آسیب پذیری قرار دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *