ال جی و معرفی دو لپ تاپ گرم 17 و 16 جدید

ال جی و معرفی دو لپ تاپ گرم 17 و 16 جدید

ال‌جی لپ‌تاپ‌های Gram 16 و Gram 17 خود را معرفی کرده است که دستگاه‌های سبک وزنی با CPU نسل دوازدهم اینتل و گرافیک Core، انویدیا RTX 2050 هستند. این لپ‌تاپ‌ها از ماه آینده در بازار خانگی ال‌جی کره جنوبی در دسترس خواهند بود. لپ‌تاپ‌های LG Gram باریک و سبک هستند و هر دو مدل جدید نیز از سبک طراحی مشابه بهره می برند.

وزن LG Gram 16 تنها 1.28 کیلوگرم بوده در حالی که Gram 17 کمی سنگین تر است و وزن آن به 1.43 کیلوگرم می رسد. این دو لپ‌تاپ، جدای از ساختار جمع و جور خود، گزینه‌های راحتی در حمل و نقل هستند که عملکرد آنها را بهینه می‌کند. هر یک از مدل‌های جدید می‌توانند فعالیت‌های اطراف خود را شناسایی کنند، مانند زمانی که کاربر از لپ‌تاپ دور می‌شود یا فرد دیگری نزدیک می‌شود. این امر باعث می‌شود نمایشگر به گونه‌ای سفارشی شود که همیشه دید را حفظ کند. همچنین زمانی که شخصی پشت سر کاربر می آید یک پیام هشدار نمایش می دهد.

ال جی و معرفی دو لپ تاپ گرم 17 و 16 جدید

لپ‌تاپ‌های Gram 16 و Gram 17 ال‌جی به غیر از CPU و GPU شباهت‌های قابل توجهی دارند. نمایشگرهای Gram 16 و Gram 17 وضوح  WQXGA داشته و نسبت تصویر 16:10 و پنل IPS دارند. نمایشگر آنها دارای یک پوشش ضد تابش است و پنل قادر است فضای رنگی DCI-P3 را به طور کامل پشتیبانی کند. ظرفیت باتری دو محصول جدید جدید 90 کیلووات ساعت است.

قیمت لپ‌تاپ‌های جدید از 2.29 میلیون وون (1880 دلار) برای پایین‌ترین مدل با چیپ اینتل Core i5 و حافظه رم 16 گیگابایت و 256 گیگابایت اس اس دی برای مدل Gram 16 شروع می شود. قیمت برای مدل Gram 17 با همان پیکربندی پایه 2.39 میلیون وون ( 1962 دلار) است. در حال حاضر تاریخ عرضه جهانی مشخص نیست و باید منتظر ماند تا جزئیات تکمیلی اعلام شود. انتظار داریم بزودی محصولات غیر گوشی بیشتری توسط ال جی معرفی گردد. این شرکت در ماه های گذشته بود که رسما خروج از کسب و کار تلفن هوشمند را اعلام کرد و دیگر فعالیت ندارد.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی ال جی از گوشی هوشمند میان رده Q61

نظرات در مورد : ال جی و معرفی دو لپ تاپ گرم 17 و 16 جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *