کنسول دستی Edge 5G ریزر معرفی شد

کنسول دستی Edge 5G ریزر معرفی شد

ریزر در رویداد RazerCon 2022 از Razer Edge 5G رونمایی کرد. این کنسول که با مشارکت کوالکام و ورایزون توسعه یافته است، یک کنسول بازی دستی مجهز به 5G است. با تمام بازی‌های AAA، از جمله بازی‌های اندروید و بازی‌هایی مانند Fortnite و Rocket League Sideswipe که می‌توانند از طریق لانچر Epic Games که از قبل نصب شده است، کار کند.

سرویس‌های استریم ابری مانند NVIDIA GeForce Now و Xbox Cloud Gaming نیز برای کاربران Razer Edge 5G (هنوز در نسخه بتا) در دسترس خواهند بود. همچنین گزینه‌های پخش از راه دور را ارائه می‌دهد و دسترسی کامل به کتابخانه‌های رایانه شخصی را از طریق Steam Link، Moonlight، Parsec و Xbox می‌دهد. در اینجا نگاهی به مشخصات Razer Edge 5G داریم.

Razer Edge 5G دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED است که رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 144 هرتز را تولید می کند. در زیر کاپوت، دستگاه به پلتفرم موبایل Snapdragon G3x Gen 1 و 8 گیگابایت رم LPDDR5 مجهز شده است. انرژی این کنسول بازی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

Edge 5G به 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و یک اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره سازی بیشتر مجهز شده است. بر روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا خواهد شد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو دارد. ویژگی های ارتباطی مانند زیر 6 گیگاهرتز، mmWave Verizon 5G، Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 را ارائه می دهد. ابعاد آن 259.7 x 84.5 x 10.83 میلی متر و وزن آن 263.8 گرم است.

Razer Edge 5G با کنترلر Razer Kishi V2 Pro همراه است که بازخورد لمسی پیشرفته و جک 3.5 میلی متری صدا را ارائه می دهد. Razer Edge 5G در ایالات متحده 399 دلار قیمت دارد و اکنون برای رزرو در دسترس است. Razer Edge Founders Edition که با هدفون Razer Hammerhead True Wireless عرضه می شود، 499 دلار قیمت دارد. در ژانویه 2023 برای خرید در دسترس خواهد بود. این شرکت آن را در نمایشگاه Consumer Electronics (CES) 2023 به نمایش خواهد گذاشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ماوس های گیمینگ ریزر Cobra معرفی شد

نظرات در مورد : کنسول دستی Edge 5G ریزر معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *