تبلت Realme Pad mini مشخص شدن تاریخ عرضه جهانی

تبلت Realme Pad mini مشخص شدن تاریخ عرضه جهانی

در اوایل این ماه، شرکت ریلمی تبلت Realme Pad mini را در فیلیپین معرفی کرد. Pad mini دومین تبلت این برند در بازار پس از اولین مدل یعنی Realme Pad سال گذشته است. این برند هنوز تاریخ عرضه Realme Pad mini جدید را در بازارهای خارج از فیلیپین اعلام نکرده است، با این حال، یک سایت اخیر در وب سایت Realme India نشان می دهد که این تبلت به زودی در شبه قاره عرضه می شود.

با توجه به گزارش MySmartPrice به نقل از Sudhansdhu Ambhore یک افشاگر، این تبلت به زودی در هند عرضه خواهد شد. این دستگاه در صفحه قطعات یدکی وب سایت هندی این شرکت مشاهده شده است. لیست نشان می دهد که هر دو نوع WiFi و LTE در این کشور عرضه خواهند شد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه رسمی یا قیمت تخمینی دستگاه وجود ندارد، اما با توجه به اینکه Pad mini یک نسخه ضعیف از Realme Pad است که با قیمت 15999 روپیه در هند عرضه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که Pad mini با قیمت پایینی به فروش برسد.

Pad mini دارای صفحه نمایش 8.7 اینچی LCD با وضوح 1340 در 800 پیکسل است. صفحه نمایش حاشیه کمی داشته و از طراحی جدیدی هم بهره می برد. در عقب هم یک لنز دوربین برجسته هم وجود دارد که طراحی جالبی به دستگاه بخشید.

قدرت این تبلت را چیپست Unisoc T616 هشت هسته ای تامین می کند که در کنار تراشه گرافیکی Mali-G57 MP1 قرار می گیرد. این چیپست با 3/4 گیگابایت رم همراه شده و دارای حافظه ذخیره سازی 32 یا 64 گیگابایتی هم است.

برای بخش دوربین، Pad mini دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی f/2.0 در قسمت عقب است که در یک ماژول مستطیل شکل قرار گرفت. در جلو، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 تدارک دیده شد. فلاش LED هم در کار نیست تا موجب افزایش روشنایی محیط هنگام عکاسی شود. تبلت همچنین یک باتری 6400 میلی آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی و پشتیبانی از شارژ معکوس از طریق درگاه USB-C ارائه می دهد. گذشته از آن دستگاه با یک شارژر 18 واتی درون باکس خرده فروشی عرضه می شود.

بیشتر بخوانید  پردازنده گوشی REALME 10 PRO+ فاش شد

برای  بخش ارتباطی، Realme Pad mini دارای بلوتوث 5.0 و پشتیبانی از Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac است. این تبلت همچنین جک 3.5 میلیمتری هدفون هم دارد. در اخباری مرتبط به تازگی یکی از افشاگران صنعت اطلاعاتی پیرامون دو گوشی هوشمند Realme Q5i و Realme Q5 Pro را فاش کرد. اکنون Realme Q5 Pro در Geekbench و پایگاه داده گواهی 3C ظاهر شده است که جزئیاتی مانند پردازنده، نسخه سیستم عامل، رم و سرعت شارژ دستگاه را آشکار می کند.

دستگاه Realme Q5 Pro با شماره مدل RMX3372 در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد. این لیست نشان می دهد که گوشی هوشمند دارای چیپست کوالکام Snapdragon با یک هسته اصلی دارای فرکانس 3.19 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته کارآمد با سرعت 1.8 گیگاهرتز است. همچنین از پردازنده گرافیکی Adreno 650 هم قدرت می گیرد. نام مادربرد “Kona” به وضوح نشان می دهد که دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 870 است. به غیر از چیپ، این لیست نشان دهنده آن بوده که دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و سیستم عامل مبتنی بر اندروید 12 است.

با رسیدن به امتیازات بنچمارک، دستگاه در تست تک هسته ای گیگ بنچ 1003 امتیاز و در تست چند هسته ای 3153 امتیاز کسب کرد. شماره مدل RMX3372 با نام Realme Q5 Pro نیز در پایگاه داده گواهی 3C چین ظاهر شد و سرعت شارژ دستگاه را نشان داد. طبق این لیست، دستگاه از شارژ سریع 80 واتی (11 ولت، 7.3 آمپر) پشتیبانی می کند. ریلمی قبلاً تأیید کرده است که سری Realme Q5 با باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت Realme Pad mini مشخص شدن تاریخ عرضه جهانی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *