مانیتور منحنی جدید گیمینگ شیائومی عرضه شد

مانیتور منحنی جدید گیمینگ شیائومی عرضه شد

در آوریل 2022، شیائومی مانیتور منحنی Redmi سی اینچی را در چین معرفی کرد و اکنون در دسترس بودن آن را با نام مانیتور بازی خمیده 30 شیائومی به بازار اروپا نیز گسترش داده است.

مانیتور بازی خمیده 30 اینچی شیائومی دارای یک صفحه نمایش 30 اینچی چشمگیر با نسبت تصویر 21:9 و وضوح تصویر WFHD واضح 2560 در 1080پیکسل است. گیمرها نرخ نوسازی سریع 200 هرتز را برای بازی فوق العاده روان دوست خواهند داشت.

همچنین در نشان دادن رنگ ها با 99 درصد طیف sRGB یک قهرمان است و شدت روشنایی 300 نیتی روشنایی بالایی ارائه می دهد. با نسبت کنتراست 3000:1 و منحنی 1800R، همه چیز را عالی جلوه می دهد. به علاوه، لبه های صفحه نمایش فوق العاده باریک هستند و ظاهری مدرن به آن می دهند.

از نظر عملکرد، با زمان پاسخگویی 4 میلی‌ثانیه سریع است و از AMD FreeSync Premium برای بازی‌های بدون لگ پشتیبانی می‌کند. همچنین می توانید از ترفندهای جالب نمایش با حالت های تصویر در تصویر و تصویر به تصویر استفاده کنید. برای چشمان شما، از قابلیت نور کم DC برای جلوگیری از سوسو زدن صفحه استفاده می کند و دارای حالت نور آبی کم بوده که دارای گواهی TUV Rheinland است. گزینه های اتصال عبارتند از DisplayPort، HDMI 2.1، HDMI 1.4 و جک صدا.

مانیتور گیمینگ خمیده 30 اینچی شیائومی با قیمت رقابتی 239.99 پوند در بریتانیا و 239.99 یورو در اسپانیا به فروش می رسد.

مانیتور منحنی جدید گیمینگ شیائومی از راه رسید

در اخبار مرتبط Redmi K60 Ultra بالاخره پس از ماه‌ها افشا معرفی شد. این دستگاه امروز در رویداد چین شیائومی به نمایش درآمده است. شیائومی Mix Fold 3 و چندین محصول دیگر نیز همراه آن معرفی شدند.

Redmi K60 Ultra پریمیوم ترین گوشی هوشمند با برند Redmi تا به امروز است. دارای برخی از ویژگی‌هایی بوده که برای اولین بار در گوشی Redmi تعبیه می شود. این دستگاه همچنین طراحی متفاوتی نسبت به مدل های Redmi K60 Pro، Redmi K60 و Redmi K60E دارد. ردمی K60 Ultra از نظر طراحی شباهتی به Redmi K60 و سری Xiaomi 13 است. این مدل دارای صفحه نمایش تخت و همچنین قاب تخت بوده اما بدنه عقب حالت منحنی دارد.

بیشتر بخوانید  گوشی 200 مگاپیکسلی شیائومی بزودی معرفی می شود

جزیره دوربین بزرگ در عقب شامل  شیب هایی در دو طرف می شود که ظاهری منحصر به فرد به آن می دهد. این دستگاه دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است که آن را به اولین گوشی هوشمند Redmi تبدیل می کند که محافظت از نفوذ را ارائه می دهد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با حفره دوربین در مرکز نمایشگر با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتز است. صفحه نمایش دارای فرکانس PWM بیش از 2880 هرتز و حداکثر روشنایی 2600 نیت است.

Redmi K60 Ultra از چیپست مدیاتک Dimensity 9200 Plus با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 قدرت می گیرد. همچنین دارای تراشه نمایشگر PixelWorks X7 است. در بخش نرم افزار، MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 دارد. در بخش دوربین و فیلمبرداری، این گوشی از یک سیستم دوربین سه گانه در قسمت عقب استفاده کرده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX800 با فناوری OIS، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در قسمت جلو، یک دوربین 20 مگاپیکسلی دارد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دو بلندگوی استریو، بلستر IR، موتور لرزش محور x و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش اشاره کرد. در نهایت، از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی بهره می گیرد. Redmi K60 Ultra دارای برچسب قیمت زیر در چین است.

این گوشی در رنگ های سبز، مشکی و سفید عرضه می شود. از 16 آگوست به فروش می رسد. نسخه 24 گیگابایتی + 1 ترابایتی رده بالا مدتی بعد در 22 آگوست در دسترس خواهد بود. در اخباری دیگر طبق برنامه، شیائومی امروز نسل سوم گوشی هوشمند تاشو خود را در چین به نمایش گذاشت. این دستگاه که رسماً Mix Fold 3 نامیده می شود، چهارمین گوشی تاشو تبلتی است که توسط شیائومی معرفی می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مانیتور منحنی جدید گیمینگ شیائومی عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *