کنترلر گیمینگ ریزر Wolverine V2 Pro معرفی شد

کنترلر گیمینگ ریزر Wolverine V2 Pro معرفی شد

Razer کنترلر Wolverine V2 Pro را معرفی کرده است که از پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی پشتیبانی می کند. Wolverine V2 Pro که به ویژگی‌های متعددی برای گیمرهای رقابتی مجهز است، زودتر از کنترلر بی‌سیم DualSense Edge سونی که تا اواخر ژانویه 2023 در دسترس نخواهد بود، عرضه می‌شود.

ریزر Wolverine V2 Pro را معرفی کرده است، یک کنترلر بی سیم جدید برای پلی استیشن 5 و رایانه شخصی. در حالی که گرانتر از DualSense Edge سونی است، Wolverine V2 Pro در این سمت از سال 2023 عرضه خواهد شد. در مقابل، سونی ارسال DualSense Edge را تا 26 ژانویه 2023 آغاز نخواهد کرد. اتفاقا، Razer از مجوز پلی استیشن با Wolverine V2 Pro به خوبی استفاده کرده است. ، که به طرح رنگ DualSense اصلی وفادار می ماند و در عین حال چند ویژگی که فاقد آن است را اضافه می کند.

از یک طرف، Wolverine V2 Pro از Razer Chroma، سیستم نورپردازی RGB این شرکت پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، Razer به شما امکان می دهد آزادانه اتصالات کلید را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند، همراه با قدرت موتور لرزش و حساسیت ماشه یا آنالوگ تنظیم کنید. علاوه بر این، پد D 8 جهته این کنترلر از میکروسوئیچ ها برای بازخورد لمسی دقیق استفاده می کند. شایان ذکر است که Wolverine V2 Pro با پلی استیشن 4 یا هر کنسول ایکس باکس ناسازگار است.

به طور جداگانه، Razer HyperTriggers را اضافه کرده است، که ادعا می کند “تحرک در سریع ترین ماوس های بازی ما” را تقلید می کند. علاوه بر این، HyperTriggers دارای چندین روش عملیاتی است که یک نوار لغزنده یک انتخاب قابل تنظیم بین ضربات کوتاه و طولانی را ارائه می دهد. به طور مشابه، Wolverine V2 Pro دارای میله های آنالوگ قابل تعویض و دکمه های پشتی قابل تنظیم است. در همین حال، Razer به خود می بالد که با فعال کردن Razer Chroma تا 10 ساعت یا با غیرفعال بودن این ویژگی تا 28 ساعت دوام می آورد. به عنوان مرجع، Wolverine V2 Pro را می توان از طریق کابل USB به پلی استیشن 5 یا رایانه شخصی متصل کرد. در حال حاضر، Wolverine V2 Pro در منطقه یورو با قیمت 299.99 یورو و 249.99 دلار آمریکا در ایالات متحده قابل سفارش است، جایی که ارسال آن از 31 دسامبر 2022 آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید  ریزر و معرفی لپ تاپ های Blade 15 و Blade Pro 17 نسل جدید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کنترلر گیمینگ ریزر Wolverine V2 Pro معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *