ساعت Galaxy Watch 5 Pro عمرباتری طولانی دارد

ساعت Galaxy Watch 5 Pro عمرباتری طولانی دارد

شرکت سامسونگ درصدد است در تاریخ 10 آگوست با برگزاری رویداد آنپکد از نسل جدید گوشی های تاشو خود رونمایی کند. گوشی هایی که به عنوان گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 شناخته می شوند و مشخصات پرچمداری دارند. گفته شده در همین رویداد قرار بوده شاهد رونمایی سری ساعت Galaxy Watch 5 هم باشیم که از دو مدل ساده و پرو تشکیل خواهد شد و مشخصات قابل توجهی نسبت به نسل قبل دارند.

گفته شده گلکسی واچ 5 پرو نسخه پریمیومی تر بوده و علاوه بر طراحی بزرگتر، مشخصات بهتری به عنوان گجت پوشیدنی دارد. اکنون طبق یک توییت توسط Ice Universe،  یکی از ویژگی‌های بالقوه ساعت آینده را فاش کرده که چیزی جز عمرباتری نیست. با فرض دقیق بودن توییت، به نظر می رسد که مدل پرو عمر باتری قابل توجهی دارد که می تواند تا 3 روز دوام  داشته باشد. لازم به ذکر است که 3 روز در واقع کم بوده، به خصوص زمانی که ساعت های هوشمند دیگری وجود دارند که می توانند تا 14 روز کار کنند.

ما شایعاتی را شنیدیم مبنی بر اینکه سامسونگ عمر باتری کلی ساعت‌های هوشمند خود را بهبود می‌بخشد، بنابراین در حالی که 3 روز در مقایسه با برخی از رقبا هنوز نسبتاً کوتاه است، ما تصور می‌کنیم که هنوز از مدل‌های فعلی بهتر است. همچنین، یکی از نکات مثبت سری گلکسی واچ این بوده که احتمالاً به لطف همکاری سامسونگ با گوگل بر روی آخرین نسخه Wear OS، به‌روزرسانی‌های به‌موقع‌تری نسبت به سایرین دریافت می‌کند.

به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید تا 10 آگوست امسال منتظر ماند. سامسونگ سخت در تلاش بوده محصولاتی قابل توجه معرفی کند و سری ساعت گلکسی واچ 5 در کنار هدفون گلکسی بادز 3 پرو دیگر دیوایس هایی هستند که طی این رویداد معرفی می شوند. اطلاعات کافی در دست نیست و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.

پیش بینی شده با معرفی در 10 آگوست، 23 آگوست به فروش برسند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ورود سومین نسل ساعت هوشمند خانواده Gear سامسونگ به بازار ایران

نظرات در مورد : ساعت Galaxy Watch 5 Pro عمرباتری طولانی دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *