کمپانی ZTE گوشی Axon Lux و ساعت Axon Watch را عرضه میکند

• کمپانی ZTE گوشی Axon Lux و ساعت Axon Watch را عرضه میکند

بعد از عرضه گووشی های سری Axon ، ZTE روز سه شنبه دو دستگاه جدید با برند Axon را معرفی کرد، که یکی از آن ها گوشی Axon Lux و دیگری ساعت هوشمند Axon Watch است. گوشی همراه Axon Lux 3888 یوان قیمت دارد در حالی که گوشی های ZTE Axon معمولی با 32 گیگ حافظه 2699 یوان قیمت دارند. با این حال کمپانی به طور رسمی اطلاعاتی راجع به قیمت و یا زمان دسترسی به ساعت هوشمند اعلام نکرده است.
این کمپانی چینی همچنین پروژکتور هوشمند خود به نام Spro 2 را با قیمت 3699 یوان عرضه کرد. این پروژکتور و گوشی برای پیش سفارش در فروشگاه آنلاین خود کمپانی موجود میباشند. این کمپانی همچنین گفته که به زودی گوشی Axon Mini خود را وارد بازار میکند. اطلاعات بیشتری از این گوشی به غیر از نمایشگر 5.2 اینچی Amoled منتشر نشده است.
گوشی ZTE Axon Lux رابط کاربری MiFavour 3.2 روی اندروید دارد. نمایشگر آن LCD 5.5 اینچی با تکنولوژی 2.5 بعدی است و وضوح آن 2560 x 1440 پیکسل با تراکم 534ppi خواهد بود. Axon Lux دارای پردازشگر 64 بیتی 8 هسته ای Snapdragon 810 از کمپانی Qualcomm است و رو 4 گیگ LPDDR4 دارد. پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 430 است.
این گوشی، مانند ورژن های قبلی ZTE Axon، دو لنز 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی در پشت با دو فلش ال ای دی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنزی با گستری 88 درجه در جلو دارد. ZTE Axon Lux 128 گیگ حافظه داخلی دارد که میتواند تا 128 گیگ دیگر نیز به آن اضافه شود. گزینه های اتصال این گوشی شامل GPS/ Beidou/ Glonass, Micro-USB, Bluetooth 4.0، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac دو بانده، Wi-Fi Direct و 4G LTE میباشد.
با 154x75x9.3mm اندازه، این گوشی باتری 3000mAh دارد. یک اسکنر اثر انگشت نیز به همراه اسکنر چشم به گوشی اضافه شده که میتواند تا 5 اثر انگشت را ذخیره کند. این موضوع باعث میشود که Axon Lux دومین گوشی مجهز به اسکنر چشم بعد از Grand S3 باشد.
ساعت ZTE Axon به صورت دایره ای و با صفحه نمایش 1.4 اینچ و وضوح 400×400 پیکسل خواهد بود. به جای سیستم اندروید محبوب از Tencent استفاده میکند. این ساعت که گواهی IP67 را برای ضد آب و ضد گرد و خاک بودن کسب کرده، از پردازشگر Snapdragon 400 شرکت Qualcomm استفاده میکند و 512 مگا بایت رم دارد. چهار گیگ حافظه داخلی و اتصال Bluetooth 4.1 و باتری 300mAh از دیگر ویژگی های این ساعت هستند. این گوشی سنسور هایی مانند ضربان قلب مکان یاب دارد. کمپانی میگوید به احتمال زیاد استفاده از سیستم عامل Tencent فقط برای کاربران چینی خواهد بود و ورژنی از آن که به صورت بین المللی عرضه خواهد شد از سیستم عامل اندروید استفاده میکند. این ساعت 49 گرم وزن دارد.
پروژکتور هوشمند ZTE Spro 2 نیز به نمایش گذاشته شد که از طریق AT&T و Verizon در آمریکا قابل دسترسی خواهد بود. این دستگاه قابلیت شناسایی هات اسپات گوشی را دارد، به همراه یک نمایشگر لمسی 5 اینچی. این کمپانی برای مشتریان چینی خود امکان ارتباط صوتی و دستور دادن با گفتار را به دستگاه اضافه کرده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی ZTE گوشی Axon Lux و ساعت Axon Watch را عرضه میکند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *