کمپانی مرسدس بنز با قانون الکتریکی شدن خودروها مخالفت کرد

مرسدس بنز

در طی سال های اخیر حرکت کمپانی های بزرگ و برند های محبوب و بزرگ جهان به سمت خودرو های الکتریکی رشد چشم گیری و قابل توجهی داشته اند، دولت کشور پهناور هند نیز برای ماندن در این حرکت و عقب نماندن از قافله ی در حال حرکت با وضع قوانین مورد نیاز برای سوق دادن صنعت خودرو سازی خود به این سمت تلاش فراوانی می کنند، اما این تلاش های زیاد با مخالفت و اعتراض کمپانی های خودرو سازی فعال در این کشور مواجه شده است.

مرسدس بنز

همان طور که شما عزیزان آشنا با وقایع پیرامون خودرو سازی می دانید انجمن اتومبیل سازان کشور هند قبلا در این زمینه گفته بود که قصد ندارد فعلا برای الکتریکی کردن خودرو های تولیدی در این کشور اقدامی رسمی انجام دهد و یا قانونی در این زمینه تصویب کند و به احتمال نزدیک به صد در صد اگر خودرویی هم تولید کند تمام الکتریکی نخواهد بود. در این بین کمپانی سوزوکی هم در حال انجام بررسی هایی است در بازار کشور هند تا ببیند که آیا خودرو های الکتریکی قابل اعتماد و مناسب هستند. با این وضع بیشترین مخالفتی که وجود دارد از سوی کمپانی محبوب مرسدس بنز است که در حال حاضر یکی ار بهترین و معتبر ترین خودرو سازان جهان است.

مرسدس بنز

این کمپانی محبوب و دوست داشتنی در طی چند سال اخیر با شیب نسبتا ملایمی به سمت اتومبیل های الکتریکی در حال حرکت است و رونمایی از برخی مدل های مفهومی و همچنین ارائه ی شکل ها و طرح هایی برای تولید انبوه این تیپ اتومبیل ها نشان از برنامه ریزی های زیاد این شرکت برای حرکت به سمت اتومبیل های الکتریکی است، اما نمی توان به طور کامل درک کرد که این مخالفت کمپانی مرسدس بنز با قوانین در حال اجرای کشور هند از کجا نشأت گرفته است و یا اینکه چه عاملی باعث شده است که کمپانی مرسدس بنز به همراه دیگر کمپانی های فعال در حوضه ی اتومبیل سازی مخالفت قابل توجهی با اتومبیل های الکتریکی بکنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی مرسدس بنز با قانون الکتریکی شدن خودروها مخالفت کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *