کمپانی اپل قصد دارد میزان عملکرد سیری را بهبود بخشد

سیری

می توان گفت که در روز های اخیر نیروی کاری مرتبط با عملکرد سیری اپل بیشترین میزان فعالیت را در انتشار دستیار صوتی این کمپانی داشته اند که این اخبار از منبع thinknum منتشر شده است. این شرکت بعد از شروع به عرضه اسپیکر های پیشرفته ۳۴۹ دلاری هوم پاد که در کنار آن ها دستیار صوتی سیری را در ماه اخیر ارایه کرده است، اکنون در نظر دارد تا افراد بیشتری را برای پیشرفت سیری مورد استفاده قرار دهد.

شرکت thinknum از موسسه هایی است که در رابطه با استخدام شدن افراد تحقیق می کند ، اکنون گفته که در قسمت سیری اپل فرصت های شغلی موجود بیشترین میزان را در تاریخ داشته است. با نگاه کردن به فرصت های شغلی موجود در این کمپانی ۱۶۱ موقیت شغلی را در دسترس قرار داده که مرتبط با Siri است و در توضیحات آن از این کلمه استفاده شده است، این عدد نسبت به ماه اخیر حدود ۲۴ درصد بیشتر شده است. بیشترین میزان اشتغال در تاریخ، به دستیار صوتی سیری تعلق دارد. همین طور گزارشی که از شرکت thinknum اعلام شده با توجه به اطلاعات موجود در رابطه با استخدام اپل که از شرکت thinknum گزارش می شود ، میزان استخدامی در قسمت مربوط به سیری نسبت به هفته های قبلی بیشتر شده و الان دارای ۱۶۱ فرصت شغلی است ، که این مقدار از فرصت های شغلی در تاریخ دستیار صوتی بی سابقه بوده است. می توان نتیجه گرفت که شغل های مربوط به این واژه ، دارای افزایشی ۲۴ درصدی نسبت به ماه قبل بوده اند.

سیری

با توجه به نمودار موجود می توان گفت که شغل های مرتبط با سیری از بهار ۲۰۱۷ به صورت صعودی بوده است ولی در این ماه دارای افزایش زیادی نسبت به قبل بوده است. قسمت زیادی از این فرصت های شغلی که مربوط به سیری است در نواحی سانتا کلارا ولی است که جایگاه تازه اپل نیز هست و سایر این فرصت های شغلی در سن فرانسسیکو ، شانگهای ، کمبریج ،و سایر کشورها هستند. ۱۵۴ مورد از این فرصت های شغلی در قسمت مهندسی نرم افزار و یکی از آن ها در قسمت طراحی ، ۳ مورد در حوزه مدیریت محصول و ۳ مورد دیگر در حوزه فناوری و سیستم های اطلاعاتی جای دارد.

سیری همین طور به منظور داشتن عملکردی ضعیف و امکانات کم به نسبت گوگل اسیستنت و دستیار صوتی آمازون از طرفداران کمتری برخوردار است ولی اکنون با در نظر گرفتن فرصت های شغلی ایجاد شده در رابطه با سیری اپل سعی دارد که با آمازون و گوگل رقابت کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی اپل قصد دارد میزان عملکرد سیری را بهبود بخشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *