رکوردشکنی اپ استور اپل در کریسمس 2018

اپ استور اپل

کمپانی هایی نظیر اپل و گوگل علاوه بر اینکه از فروش گوشی های هوشمند خود کسب درآمد می نمایند، یکی دیگر از منابع درآمد آن ها از فروش اپلیکیشن در فروشگاه های اپلیکیشن موجود در سیستم عامل آن ها می باشد. در این میان فروشگاه اپلیکیشن کمپانی اپل همانطور که می دانید اپ استور (App Store) نام دارد که بسیاری از اپلیکیشن های موجود در نسخه ی اندروید در اپ استور وجود دارد. در این میان گویا امسال کوپرتینویی ها توانسته اند رکورد فروش اپلیکیشن های خود نسبت به کریسمس سال گذشته ی میلادی را بزنند.

اپ استور اپل

در این میان کمپانی آمریکایی اپل دیروز به‌ طور رسمی به فروش کمتر از حد انتظار آیفون‌های خود اعتراف نمود و به دنبال همین موضوع، تخمین حجم فروش آیفون هایش را به شکل عجیبی کاهش داد. این کمپانی ساعاتی قبل اقدام به انتشار آمار مربوط به فروشگاه اپلیکیشن خود یعنی اپ استور (App Store) در کریسمس سال نو میلادی نمود که نشان از عملکرد بسیار بالای این فروشگاه دارد.

بر اساس گفته های کمپانی اپل، کاربران در طی تعطیلات سال 2018 میلادی میلادی به اندازه ی 1.22 میلیارد دلار برای اپلیکیشن‌ های مختلف سیستم عامل iOS هزینه کرده‌ اند که در نوع خود یک رکورد جدید به شمار می رود؛ همچنین، در روز سال نو میلادی، باز هم یک رکورد جدید شکسته شد؛ در همین روز،‌ کاربران دستگاه‌ های هوشمند اپل بیشتر از هر روز دیگری در تاریخ این فروشگاه، برای اپلیکیشن‌ های مختلف این کمپانی هزینه کرده اند.

اپ استور اپل

بر اساس ادعای کمپانی اپل، میزان فروش 1.22 میلیار دلاری، در طول یک بازه‌ ی زمانی میان شب کریسمس یعنی تاریخ 24 دسامبر تا روز سال نو میلادی به‌دست آمده است که در نوع خود بسیار فوق العاده می باشد. لازم به ذکر است که نه‌ فقط برای کمپانی اپل، بلکه برای بسیاری از کمپانی ها، تعطیلات کریسمس یکی از اساسی ترین زمان ها می باشد؛ زیرا به علت آغاز تخفیف‌ ها، کاربران دستگاه های هوشمند نسبت به خرید آیفون‌ ها و آیپد های جدید اقدام می نمایند و همین مسئله تأثیر بسیار زیادی در ایجاد چنین رکورد فروشی در اپ استور می گذارد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: techcrunch

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رکوردشکنی اپ استور اپل در کریسمس 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *