کریستیانو رونالدو ZTE Nubia Z17 mini را تایید کرد

دیروز شرکت تجاری ZTE (زد تی ای) از تلفن همراه خود در مدل “Z17 mini” پرده برداری کرد. این تلفن همراه با دو دوربین در پشت توسط شرکت ZTE تایید شده و قرار است از 12اُم آوریل در چین عرضه و به فروش برسند. اما این بار اقدام ZTE در حوزه عرضه “Z17 mini” بسیار غیرمعمول بوده است. “Z17 mini” قرار است از معدود دستگاه تلفن های همراه ZTE ای باشد که به طور رسمی در بازارهای فراتر از چین به فروش برسد و این تلفن همراه از اواخر ماه می در اروپا، هند و دیگر مکان های نامشخص قابل دسترس خواهد شد.

تلفن همراه “ZTE Nubia Z17 mini” در حال حاضر به طور رسمی معرفی شده و اکثر شایعات درباره آن حقیقت داشته است.

تلفن همراه “Z17 mini” که ممکن است برای بسیاری از ما ناآشنا و گیج کننده به نظر برسد، توسط “کریستیانو رونالدو” مشهورترین ستاره فوتبالیست آن را تایید کرده است.

این تلفن همراه دو دوربین در پشت با کیفیت 13 مگاپیکسل (دو سنسور مونوکروم و رنگی) و دوربین جلو با کیفیت 16 مگاپیکسل با لنز bright f/2.0 و گستره میدان دید 18 درجه دارد.

صفحه نمایش تلفن همراه “Z17 mini” در ابعاد 5.2-اینچ LTPS با یک اندک خمیدگی 2.5D و کنتراست 1500:1 می باشد.

از مزیت های “Nubia Z17 mini” آن است که با دو نوع پیکربندی عرضه خواهد شد. یک مدل با پردازنده  Snapdragon 652 و رم 4 گیگابایت و دیگر مدل با پردازنده Snapdragon 653 و رم 6 گیگابایت می آیند. اما هر دو تلفن همراه حافظه داخلی 64 گیگابایت و قابل ارتقا از طریق کارت microSD دارند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کریستیانو رونالدو ZTE Nubia Z17 mini را تایید کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *