کدام هتل‌ های دبی در نزدیکی مترو قرار دارند؟

کدام هتل‌ های دبی در نزدیکی مترو قرار دارند؟

تفریحات، جاذبه‌های بی‌نظیر و لوکس، مراکز خرید بی‌همتا و متنوع، برج‌های سر به فلک کشیده، خلیج فارس زیبا، درختان نخل و… همگی دست به دست هم داده‌اند تا دبی را به یکی از بهترین شهرهای دنیا تبدیل کنند. بدون شک برای آن دسته از کسانی که به امکانات و مراکز خرید لوکس اهمیت زیادی می‌دهند، شهر دبی یک گزینه عالی برای سفر خواهد بود؛ اما به دلیل ترافیکی که اغلب اوقات در دبی وجود دارد، تاکسی گرفتن خیلی به صرفه نیست؛ بنابراین بهتر است از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی مانند مترو برای گشت‌وگذار و رفتن به مراکز خرید استفاده کرده و هتل هایی مانند هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر دبی را که در نزدیک مترو هستند برای اقامت انتخاب کنید. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی هتل ‌هایی که در نزدیکی ایستگاه مترو دبی قرار دارند، بپردازیم.

هتل آرمانی (Armani Hotel Dubai)

هتل پنج ستاره و لوکس آرمانی در برج خلیفه واقع شده که بزرگ‌ترین برج دنیاست. قطعا نیازی به تعریف ندارد؛ زیرا می‌دانید که چه امکانات و خدماتی در برج خلیفه در انتظار شماست. در این هتل طراحی ساده، ظریف و در عین حال زیبایی به چشم شما می‌خورد. هتل آرمانی ۷ رستوران دارد که در آن انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. نزدیکی این هتل به دبی مال و ایستگاه متروی دبی مال از جمله مزیت‌های این هتل است؛ بنابراین به راحتی می‌توانید با مترو به قسمت‌های مختلف شهر بروید.

هتل آدرس دبی مال (Address Dubai Mall)

هتل آدرس دبی مال، یک هتل ۵ ستاره است که در کنار برج خلیفه و دبی مال قرار گرفته است. اتاق‌های لوکس این هتل امکانات بسیار زیادی دارد و اگر به بالکن اتاق خود بروید، می‌توانید چشم‌انداز پانورامایی از شهر زیبای دبی ببینید. این هتل ۶۳ طبقه، بیست و دومین برج بلند دبی محسوب می‌شود و ایستگاه مترو دبی مال تنها چند قدم با آن فاصله دارد.

کدام هتل‌ های دبی در نزدیکی مترو قرار دارند؟

هتل کمپینسکی مال امارات (Kempinski Hotel)

هتل کمپینسکی مال امارات قطعا یکی از بهترین هتل ‌های دبی است که می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل دو شعبه دارد که یکی از آن‌ها در پالم جمیرا و شعبه دیگر آن در چند قدمی مرکز خرید مال امارات است. در مواقعی از سال، به خصوص در زمان جشنواره خرید دبی، این هتل پر از گردشگرانی می‌شود که به قصد خرید این هتل آمده‌اند و می‌خواهند فاصله نزدیکی با مال امارات داشته باشند؛ اما یکی دیگر از مزیت‌های این هتل این است که دقیقا در کنار ایستگاه مترو مال امارات قرار دارد که به راحتی می‌تواند شما را به دیگر نقاط شهر دبی برساند. از جمله امکانات هتل کمپینسکی، می‌توان به اینترنت رایگان، رستوران، باشگاه استخر و… اشاره کرد.

هتل شرایتون مال امارات (Sheraton Dubai Mall Of The Emirates Hotel)

هتل شرایتون مال امارات، شعبه‌های مختلفی در شهر دبی دارد که یکی از شعبه‌های آن در کنار دبی مال قرار دارد. در این هتل ۵ ستاره و لوکس می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از برج امارات را ببینید و از طرفی دیگر برج‌العرب و خلیج زیبای فارس از پنجره قابل رویت است.
در کنار این هتل، ایستگاه متروی مال امارات قرار دارد که می‌توانید تنها با چند قدم خود را به ایستگاه برسانید و گردش و پاساژ گردی خود را آغاز کنید.

هتل پولمن کریک سیتی سنتر دبی Pullman Dubai Creek))

هتل پولمن کریک سیتی سنتر دبی، در مجاورت مرکز خرید دیره سیتی دبی قرار گرفته است. این هتل در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره دبی پذیرای گردشگران مختلف است. تمامی اتاق‌های این هتل به سبکی کاملا مدرن طراحی شده‌اند که حس سبکی و سادگی را به مخاطبان القا می‌کنند.
رنگ‌بندی تمام اتاق‌ها بنفش و سفید است. متراژ بالا به همراه پنجره‌های بزرگ، فضای اتاق را بسیار مطلوب می‌کند. از جمله اتاق‌ های این هتل، می‌توان به اتاق خانوادگی، اتاق دونفره، سوئیت جونیور، اتاق سوپریور و… اشاره کرد. تمامی این اتاق‌ ها به امکانات رفاهی مانند میزکار، حمام اختصاصی، مبلمان راحتی، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون، تهویه مطبوع و… مجهز هستند.
هتل پولمن کریک خدمات نگهداری از کودکان را نیز انجام می‌دهد؛ بنابراین اگر قصد دارید تا تفریح و گردش خود را در شهر دبی آغاز کنید، می‌توانید کودکانتان را در محیطی کاملا امن در این هتل نگهداری کنید.
این هتل دارای یک رستوران مجلل با فضای بسیار خاص است که شما را ترغیب به صرف غذا می‌کند. منوی غذایی رستوران شامل تمام غذایی بین‌المللی است که توسط معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین سرآشپزان سرو می‌شوند.
از دیگر امکانات این هتل، می‌توان به اتاق بخار، استخر، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، خدمات اسپا، سالن بدن‌سازی و… اشاره کرد. اما از تمام این مزیت‌ها و امکانات هتل که بگذریم، باید به موقعیت مکانی عالی آن اشاره کنیم. به طوری که هتل پولمن کریک در نزدیکی ایستگاه مترو قرار گرفته است؛ در نتیجه می‌توانید بدون نیاز به استفاده از تاکسی در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط شهر دبی دسترسی داشته باشید.
از طرف دیگر این هتل با فرودگاه دبی فاصله کمی دارد که فقط با ده دقیقه رانندگی می‌توانید به آن‌جا برسید.

هتل مونپیک (Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate)

هتل مونپیک یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره در دبی است که شعبه‌های زیادی دارد. یکی از شعبه‌های آن درست در کنار مرکز خرید ابن بطوطه قرار دارد. از آن‌جایی که هتل در کنار این مکان قدیمی قرار دارد، طراحی هتل نیز از قصرهای قدیمی مراکش الهام گرفته شده است و معماری آرامش بخش مراکشی را به مشتریان خود القا می‌کند. این هتل فوق‌العاده و لوکس از ۸ رستوران، ساحل اختصاصی، باشگاه، وای‌‌فای رایگان، استخر و… تشکیل شده است.

کدام هتل‌ های دبی در نزدیکی مترو قرار دارند؟

هتل پریمیر (Premier Inn Ibn Battuta)

هتل پریمیر یکی از بهترین هتل‌های شهر دبی است. این هتل سه ستاره در چند قدمی ایستگاه مترو ابن بطوطه قرار دارد و به راحتی می‌توانید از طریق این ایستگاه مترو به قسمت‌های مختلف شهر دبی دسترسی داشته باشید.
از جمله امکانات این هتل فوق‌العاده می‌توان به استخر، باشگاه، اینترنت رایگان، رستوران و… اشاره کرد. از طرفی دیگر این هتل با مکان‌های مهمی مانند مال امارات ۱۱ کیلومتر و با فرودگاه بین‌المللی دبی ۳۳ کیلومتر فاصله دارد.

رزرو هتل های دبی در فلای تودی

در سفر به دبی با رعایت برخی نکات می‌توانید هزینه های خود را کمتر کنید. یکی از این نکات رزرو هتل های دبی در نزدیکی مترو است که دسترسی شما را به نقاط مختلف شهر آسانتر خواهد کرد. برای رزرو هتل های دبی در نزدیکی ایستگاه مترو فقط باید وارد سایت فلای تودی شوید. در این سایت می‌توانید متنوع ترین هتل های دبی از لوکس تا اقتصادی را با مناسب ترین قیمت رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

1.7/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : کدام هتل‌ های دبی در نزدیکی مترو قرار دارند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *