کابل شارژر آیفون یک نوجوان را به کشتن داد!

کابل شارژر آیفون

کابل شارژر آیفون : اگر به خاطر داشته باشید، در سال 2013 یک مهماندار هواپیما در هنگام پاسخگویی به تماس با گوشی آیفون 5 خود که درحال شارژ بود، دچار برق گرفتگی شده و فوت کرد. در کشورهای دیگر نیز این موضوع دوباره اتفاق افتاد و تعدادی از کاربران آیفون دچار یک سری برق گرفتگی در اثر استفاده از کابل های متفرقه شدند. کمپانی اپل پس از مشاهده ی چنین مسئله ای به طور رسمی اعلام کرد که کاربران می توانند کابل شارژرهای متفرقه ی خود را تحویل کمپانی داده و کابل شارژرهای اصلی دریافت کنند تا دیگر چنین مسئله ای اتفاق نیوفتد. این رویداد بخصوص در ایالات متحده، بریتانیا و چین عملی شد.

کابل شارژر آیفوندر هفته ی جاری یک دختر 14 ساله ی ویتنامی در زمان خواب با کابل شارژر فرسوده ای که به آیفون 6 وی متصل بود، دچار برق گرفتگی شده و فوت کرد. پلیس این کشور در خصوص نحوه ی روی دادن این اتفاق گفت: این نوجان 14 ساله، طبق روال هرشب گوشی خود را در زمانی که در تخت خوابش استراحت می کرد به شارژ زده بود و گویا در سیم کشی شارژر آیفون خود یک پارگی جزئی وجود داشته و زمانی که در هنگام خواب به روی کابل شارژر خود غلت زده است، دچار برق گرفتگی شده و فوت کرده.  والدین اسن دختر بچه ی 14 ساله اورا بیهوش بر روی تخت خواب خود پیدا کردند و تا وی را به بیمارستان برسانند، فوت کرده است.

اکنون توصیه می کنیم که اگر شما نیز یکی از کاربران گوشی های آیفون هستید، حتما کابل شارژر گوشی خود را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ی هرگونه پارگی و لختی در سیم کابل خود سریعا آن را دور انداخته و اقدام به خرید یک کابل اصلی جدید نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 15 پلاس و نسخه ساده داینامیک آیلند دارند

نظرات در مورد : کابل شارژر آیفون یک نوجوان را به کشتن داد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *