چگونگی آپدیت ایپد و آیفون به IOS10.3

چگونگی آپدیت اپید و آیفون به IOS10.3

امروزه می بینید که هر سیستم عاملی که وارد بازار می شود دارای مشکلات و معایبی می باشد و به مرور زمان این عیب ها توسط استفاده کنندگان آشکار می شوند . کمپانی های سازنده برای اینکه نظر کاربران را جلب کنند و همچنین موجب نارضایتی کاربران نشوند به مشتریان خود آپدیت های جدید را عرضه می کنند تا بتوانند کاربران این نسخه های جدید را جایگزین نسخه های قدیمی نموده و با عیب های پیشین خداحافظی کنند . از این سو شرکت اپل نیز اپدیت های جدیدی برای کاربران ارائه می کند که  در ادامه این پست ما قصد داریم این روش های آپدیت را برای شما بیان کنیم . ( با ما همراه باشید ) .

شما می توانید برای آپدیت گوشی خود از دو طریق اقدام کنید : 1) اولین روش به کمک iTunes  است 2) و دومین روش که شما  می توانید از روش OTA از طریق Settings دیوایس اقدام به بروز رسانی کنید. البته ما به شما پیشنهاد می کنیم از آیتونز استفاده نمایید . در دیوایس های که جیلبریک شده اند باید از روش اول استفاده کنند .

 

نکته ) دقت داشته باشید که اگر هیچ اطلاعی از نحوه ی آپدیت یا بروز رسانی گوشی ندارید آن را به یک متخصص در این حوزه بسپارید تا از بروز خطاهای احتمالی جلوگیری کرده باشید  .

 
1)آموزش ریستوز به کمک itunes

گام  اول)  برای شروع باید اخرین نسخه آیتونز را داشته باشید و همچنین باید آخرین نسخه iOS بسته به مدل آی دیوایستان نیز دانلود نمایید. در اینجا به وسیله کابل USB دستگاهتان را به کامپیوتر وصل نمایید و مطمئن شوید که سیستم کامپیوترشما به اینترنت اتصال دارد . حالا به آیتونز بروید و به منوی کنترل آی دیوایس خود وارد شوید ، اگر کاربر مک هستید باید دکمه Option را فشاردهید اگر کاربر ویندوز هستید باید دکمه Shift را فشار دهید و در نهایت نگه دارید و بعد روی گزینه Restore کلیک نمایید .

گام دوم

در اینجا برای شما پنجره ی باز می شود که باید فریموری را که پیش تر دانلود نمودید فراخوانی نمایید.

گام  سوم

بعد از اینکه فراخوانی فریمور مورد نظرتان را انجام داید ، پیامی برای شما ظاهر می شود که شما باید در آن گزینه restore را انتخاب نمایید تا بروز رسانی انجام گردد . نکته ای که در اینجا اصلا نباید آن را فراموش کرد این است که تا زمانی که همه ی مراحل را به درستی به پایان نرسانید نباید اقدام به جدا سازی دستگاه خود از کامپیوتر نمایید .

چگونگی آپدیت اپید و آیفون به IOS10.3

2) از طریق دستگاه و روش OTA

این روش بسیار ساده است و شما می توانید آیپد یا آیفون خود را با وای فای متصل کنید و سپس به تنظیمات بروید و وارد بخش General شوید در آن جا شما در قسمت Software Update می بینید که آپدیت جدید برای شما آمده است . حالا باید بر روی Download and Install ضربه بزنید تا دانلود انجام گردد ، پس از اینکه دانلود به پایان رسید باید  آن را از طریق Install نصب نمایید ( برای اینکار کافیست Install  را لمس نمایید ) در نهایت دستگاه شما آپدیت می گردد .

چگونگی آپدیت اپید و آیفون به IOS10.3

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونگی آپدیت ایپد و آیفون به IOS10.3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *