چگونه سئو را آموزش ببینیم؟

چگونه سئو را آموزش ببینیم؟

در سال های اخیر کسب و کار ها به فضای دیجیتال روی آورده اند و بسیاری در این حوزه موفق بوده اند. این فضا که در حال حاضر رقابت زیادی را در خود می بیند هرروز پیشرفت کرده و رقابت را سخت تر می کند.

آموزش رایگان سئو

اگر قصد یادگیری سئو را دارید دو راه در پیش روی شماست. یک اینکه از منایع رایگان برای یادگیری سئو استفاده کنید. این منابع شاید به صورت رشته ای و یا زنجیر وار به شما آموزش ندهند اما نکات خوبی دراین مقالات یا پادکست ها نهفته هست. گاها این آموزش ها به صورت ویدئویی هم هست و شما می توانید در آپارات یا یوتیوب این ویدئو ها را مشاهده کنید.

اینستاگرام هم بستر مناسبی برای دریافت نکات مهم سئویی و ارتباط با اساتید سئو است اما این آموزش ها به صورت پله ای و قدم به قدم نیست و پراکنده است. این آموزش های پراکنده برای شروع به کار شما مناسب نخواهد بود و ممکن است شما را به مشکل بیاندازد.

بسیاری از وبسایت ها به شما سرنخ هایی برای آموزش ها و مقالات بعدی به شما می دهند که کاربردی و مناسب خواهد بود. در این بین آکادمی پاراگراف مقالات مناسبی برای شما تولید و منتشر کرده است که محتوای مناسبی را ارائه داده و این موارد تماما کاربردی خواهد بود. این محتوا ها در دسته های متفاوتی برای سئو کاران، علاقه مندان به وردپرس و تولید محتوا منتشر شده و به صورت دائمی بروزرسانی می شود.

در اینستاگرام آکادمی پاراگراف نه تنها در سئو بلکه برای تبلیغات، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ ویدئو هایی آماده می شود که برای یادگیری سئو و دیجیتال مارکتینگ برای شما مناسب خواهد بود. آموزش رایگان سئو آکادمی پاراگراف را از دست ندهید.

دوره ها و آموزش های پولی سئو

اگر چنانچه قصد پرداخت هزینه دارید و می خواهید در مدت زمان کمتری آموزش ببینید دوره های سئو برای شما مناسب خواهد بود. در این دوره ها نکات به صورت کامل آموزش داده می شود و شما قدم به قدم سئو را آموزش خواهید دید. در این دوره ها اساتید به شما پشتیبانی می دهند و گروه هایی برای تبادل اطلاعات وجود دارد که می توانید در آن ها با سایرین در ارتباط باشید.

قبل از هر دوره می توان قیمت را با سرفصل ها مقایسه کنید. سعی کنید دوره هایی را خریداری کنید که سرفصل های مناسبی داشته باشد و ارزش خرید آن بالا باشد. نظرات کاربرانی که دوره را خریداری کرده اند را بخوانید و بازخورد افراد را مورد بررسی قرار دهید. دوره های محبوب و مناسب در سایت های نام برده شده اند می توانید از این لیست ها استفاده کنید و دوره مناسب خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از دوره های قدم به قدم است. ابتدا سئو را از مبتدی و پایه شروع کنید. برای این کار از دوره های سئو مقدماتی آموزش خود را شروع کرده و سپس به دنبال سئو پیشرفته باشید. در آخر می توانید با دنبال کردن اساتید سئو یا تهیه دوره های مجزا برای لینک سازی، سئو خارجی و لینک سازی را آموزش ببینید.

آکادمی پاراگراف علاوه بر دوره های مقدماتی سئو دوره هایی برای سئو فروشگاهی، سئو سایت های وردپرسی و سئو پیشرفته دارد که مناسب افراد با نیاز های متفاوت است. در نهایت این آکادمی دوره لینک سازی خود را برای علاقه مندان به سئو خارجی و لینک سازی طراحی کرده است. تمام سر فصل ها برای کاربران درج شده و می توانید دوره های سئو را از لحاظ قیمت و محتوا مقایسه کنید.

این دوره ها شامل پشتیبانی و شش ماه منتورینگ رایگان است که این دوره را با سایر دوره های سئویی متفاوت می کند. آموزش های سئو را قدم به قدم با آکادمی پاراگراف تجربه کنید.

آیا پس از این آموزش ها می توان پروژه دریافت کرد؟

پس از دیدن بسیاری از این آموزش ها می توانید پروژه دریافت کرده و کسب درآمد کنید. بسیاری از اساتید به شما در دریافت پروژه کمک کرده و بسیاری شماره تماس شما را در اختیار کارفرما قرار می دهند.

توجه داشته باشید که آموزش ها به شکلی باشد که، سئو وردپرس، سئو محتوا، سئو داخلی به صورت کامل، تولید محتوا، سئو تصاویر، سئو فنی، سئو فروشگاهی و سئو خارجی باشید تا بتوانید در بازار کار فعالیت کنید. بعضی از دوره های سئو کامل نبوده و به شما آموزش های محدودی را انتقال می دهند.

توجه داشته باشید که مباحث مربوط به لینک سازی و سئو خارجی حساس بوده و باید به صورت کامل و درست آموزش ببینید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه سئو را آموزش ببینیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *