چگونه رسانه های اجتماعی صدا را به عنوان یک چیز مهم بعدی می بینند

توییتر رسما اعلام کرد که در حال آزمایش ویژگی صوتی جدیدی به نام Spaces است که به کاربران Twitter امکان می دهد با صدای واقعی خود به جای 280 کاراکتر یا کمتر با یکدیگر صحبت کنند. اگرچه اولین ویژگی صوتی توییتر اعلام نکرده است – این پلتفرم در اوایل سال جاری تویت های صوتی 140 ثانیه ای را معرفی کرده است – اسپیس قول می دهد چندین نفر را در مکالمه با یکدیگر درگیر کند. کارشناسان می گویند که آنها انتظار دارند سیستم عامل های اجتماعی بیشتری به روند صوتی کمک کنند ، زیرا کلمات گفتاری مزایای زیادی نسبت به کلمات نوشتاری دارد.

کین کارپنتر ، مدیر بازاریابی رسانه DaggerFinn ، در نامه ای به Lifewire نوشت: “صوتی یک ابزار ارتباطی منحصر به فرد است زیرا بدون شک بهترین راه برای ایجاد صمیمیت سریع با مخاطبان است.” “چیزی در مورد صوتی وجود دارد که صمیمی تر از ویدئو و جذاب تر از کلمه نوشتاری است که آن را به یک رسانه مفید تبدیل می کند.”

فضا چگونه است؟

“امیلی هیل ، تحلیلگر شبکه های اجتماعی در Merchant Maverick ،” اینگونه فکر کنید: این یک جلسه بزرگنمایی بدون فیلم ناخوشایند است ، و من پیش بینی می کنم که مانند آتش سوزی ادامه پیدا کند. ” از طریق ایمیل به Lifewire نوشت. خارج از مقایسه “مهمانی شام” ، این ویژگی می تواند به عنوان یک روش جدید برای پادکست یا صحبت در مورد موضوعات خاص ، موسیقی اولیه ، محصولات بازار و سایر موارد استفاده شود. با این حال ، ایده Spaces توییتر چیز جدیدی نیست – در حال حاضر بسیاری از سیستم عامل های صوتی محور وجود دارد. از همه قابل توجه تر ، Clubhouse است ، یک برنامه اتاق گفتگوی فقط صوتی مجازی که در بهار گذشته به نمایش درآمد.

دانیل رابینز ، مدیرعامل IBH Media ، گفت که او بیش از هر سیستم عامل دیگر در شبکه های اجتماعی وقت بیشتری را در Clubhouse می گذراند. وی در نامه ای به Lifewire نوشت: “بسیاری از افراد موجود در سیستم عامل ساعت ها با هم صحبت خواهند كرد و من هرگز نظیر آن را ندیده ام.” “این ارتباط متفاوتی ایجاد می کند ، مانند یک پادکست تعاملی زنده احساس می شود و روابطی را ایجاد می کند که مانند دوستان واقعی احساس می شوند. بعلاوه ، شگفت آور است که مردم چقدر در ارائه مشاوره در مورد تجارت و زندگی مفید هستند.”

آیا صدا آینده است؟

در حالی که شبکه های اجتماعی بر روی سیستم عامل های تصویری ساخته شده اند که به عکس ها ، GIF ها ، فیلم ها و موارد دیگر متکی هستند ، اما به گفته مزایای فراوان صوتی ، کارشناسان انتظار دارند که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بیشتری ویژگی های فقط صوتی را ارائه دهند.

کارپنتر نوشت: “اگر ما فکر می کنیم رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری ، به ویژه برای مشاغل ، برای ایجاد مشارکت و ایجاد دنباله هایی ، صدا بسیار منطقی به عنوان تاکتیک انتخاب است.” “در نتیجه ، من فکر می کنم بیشتر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ویژگی های فقط صوتی را معرفی می کنند.”

هیل به Lifewire گفت که به نظر او ویژگیهای فقط صوتی ابزاری عالی برای گروههای خصوصی فیس بوک است. Carpenter افزود که برای افرادی که با نشان دادن چهره و زنده ماندن مرعوب می شوند ، صدا می تواند یک گزینه عالی برای برقراری ارتباط صمیمی در سطح کاربر پسند باشد. با افزایش محبوبیت پادکست ها و کتاب های صوتی ، صدا هم اکنون لحظه ای را سپری می کند ، زیرا شما می توانید هنگام انجام کارهای دیگر آن را منفعلانه مصرف کنید.

با این حال ، مانند همه موارد ، برخی از کارشناسان می گویند که اشکال خاصی در سیستم صوتی برای سیستم صوتی وجود دارد ، به ویژه هنگامی که بحث در مورد شبکه های اجتماعی مطرح می شود. هیل نوشت: “کاربران یا می توانند یک مکالمه پربار و یا یک بحث داغ در زمان واقعی داشته باشند و فقط زمان نشان می دهد که چگونه این مسئله در فرهنگ توئیتر ظاهر می شود ، این امر مانند این است که همزمان وارد هزار بحث مختلف می شود.”

ماهیت فیلتر نشده و بعضاً استدلالی استفاده از صدای ما برای ابراز وجود نیز می تواند چالشی برای تعدیل محتوا باشد – سیستم عامل ها چگونه محتوای صوتی را تعدیل می کنند همانطور که در زمان واقعی اتفاق می‌افتد؟ مشکل دیگری که سیستم عامل ها باید با صدا برطرف کنند ، عدم انعطاف پذیری آن در شرایطی است که شما لزوماً نمی توانید به هر چیزی به وضوح گوش دهید ، مانند قطار شلوغ در ساعت های شلوغی.

ما سیستم عامل ها را ترک خواهیم کرد تا این علائم را حل کنیم ، اما تا آن زمان گوش خواهیم داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه رسانه های اجتماعی صدا را به عنوان یک چیز مهم بعدی می بینند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *