چگونه دانلود کنیم

دانلود

چگونه دانلود کنیم | شاید به نظر شما این سوال بسیار کلی و حتی پیش پا افتاده بیاید ولی این روزها با گسترش فضای مجازی و اضافه شده هر روزه ی کاربران به دنیای اینترنت، تعداد افراد تازه کار نیز افزوده می شود و پرسیدن چنین سوالی نیز از سایر افراد کمی سخت به نظر می رسد! چرا که بسیاری از کاربران اینترنت پاسخ این سوال را می دانند اما کسانی که نمی دانند فکر می کند اگر بخواهند این سوال را بپرسند مورد تمسخر سایرین قرار بگیرند. به همین منظور تصمیم گرفتیم که پاسخ این سوال را برایتان در این بخش مطرح نماییم تا شما نیز در اینترنت بتوانید همانند افراد حرفه ای عمل نمایید.

استفاده از نرم افزار دانلود منیجر

دانلود فایل- دانلود منیجر

یکی دیگر از روش های دانلود فایل (ویدئو ، موسیقی و …) استفاده از نرم افزار پرکاربرد دانلود منیجر است ، دانلود منیجر یکی از قدیمی ترین نرم افزار های کاربردی برای دانلود است ، برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید این نرم افزار را از وب سایت های دانلود نرم افزار دانلود کرده و پس از آن نصب کنید ، با نصب آخرین نسخه دانلود منیجر روی ویندوز هر زمانی که شما روی لینک دانلود یک فایل کلیک میکنید دانلود منیجر فعال شده و آن فایل را برای شما دانلود می کند.

دانلود نرم افزار دانلود منیجر : پی سی دانلود

 

نحوه ی دانلود فایل

باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل های اینترنتی (فایل های متنی، موسیقی، ویدئو، PDF و…) دارای یک آدرس مشخص می باشند که برخی از این آدرس ها ثابت و برخی دیگر دینامیک (پویا) می باشند که در لحظه ی دانلود برای کاربر ساخته می شوند. برای دانلود این فایل ها می توانید از نرم افزارهای گوناگونی استفاده نمایید ولی ساده ترین و ابتدایی ترین روش، استفاده از مرورگر خود لپ تاپ یا کامپیوتر و یا تبلت یا موبایل می باشد.

برای انجام این کار در محیط ویندوز باید بر روی لینک دانلود کلیک راست نمایید و سپس گزینه ی Save link as و یا Save target as را انتخاب نمایید.

دانلود

توجه داشته باشید که در مرورگر های متفاوت ممکن است یک فولدر پیش فرض برای این کار در نظر گرفته شده باشد که ما از میان مرورگرها Chrome را برای شما پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بخوانید  تلگرام ثروت

این روش دانلود برای گوشی های هوشمند نیز با لمس کردن لینک و نگه داستن انگشتتان بر روی آن صورت می پذیرد.

نکته: برای دانلود و انتخاب کردن چندین فایل در ویندوز می توانید Ctrl را نگه داشته و بر روی لینک های مختلف کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه دانلود کنیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *