چگونه اندروید را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنیم؟

چگونه اندروید را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنیم؟

نحوه نصب اندروید روی کامپیوتر یا لپ تاپ سوالی است که اغلب از ما پرسیده می شود. بنابراین ما این راهنما را ایجاد کرده ایم تا به شما نشان دهیم چگونه می توانید برنامه هایی را روی لپ تاپ ویندوز خود نصب کنید که به شما امکان اجرای برنامه های اندروید را می دهد. ما مراحلی را ارائه کرده‌ایم که به راحتی قابل پیگیری هستند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را با دقت دنبال کنید و به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.

نصب اندروید روی لپ تاپ

بسیاری از اپلیکیشن های اندرویدی مفیدی وجود دارند که برای گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی طراحی شده اند. به‌عنوان یک کاربر لپ‌تاپ ویندوز، نمی‌توانید این برنامه‌ها را نصب کرده و روی دستگاه خود استفاده کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که برای اجرای این برنامه ها با استفاده از ویندوز چه کاری باید انجام دهید. بنابراین، بیایید مستقیماً به روش ها بپردازیم.

 نصب برنامه Your Phone

مایکروسافت یک برنامه کاربردی به نام  Your Phone دارد که روی لپ‌تاپ‌های ویندوز 10 و دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود صفحه نمایش گوشی هوشمند یا تبلت خود را مستقیماً بر روی لپ تاپ ویندوزی خود بازتاب دهید.

چگونه اندروید را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنیم؟

Your Phone پنجره‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که در آن می‌توانید تقریباً به همه چیزهایی که در دستگاه تلفن همراه خود موجود است دسترسی داشته باشید. این شامل برقراری و دریافت تماس، مشاهده و پاسخ دادن به پیام‌های متنی و استفاده از برنامه‌هایی است که در تلفن یا رایانه لوحی خود دارید. همچنین می توانید به راحتی فایل ها را بین لپ تاپ و دستگاه تلفن همراه خود انتقال دهید.

اتصال بین لپ تاپ و دستگاه تلفن همراه شما با استفاده از بلوتوث انجام می شود. دستگاه تلفن همراه شما باید دارای Android 7 یا نسخه جدیدتر باشد. برای قابلیت کشیدن و رها کردن فایل، باید حداقل 8 گیگابایت رم روی لپ تاپ خود داشته باشید و دستگاه تلفن همراه شما باید دارای اندروید 11.0 باشد.

برنامه Your Phone در فروشگاه مایکروسافت رایگان است. این یک راه حل کامل نیست، اما اگر ویندوز 10 و یک موبایل هوشمند دارید، آسان است.

نصب Android Studio

توسعه دهندگان اندروید از ابزاری به نام Android Studio استفاده می کنند. توسعه دهندگان را قادر می سازد تا پروژه های خود را کدنویسی کرده و آنها را آزمایش کنند. در اندروید استودیو، مدیر دستگاه مجازی اندروید وجود دارد که شبیه‌سازهایی را روی لپ‌تاپ ویندوز ارائه می‌کند و اندروید کامل را اجرا می‌کند.

می‌توانید با مدیریت دستگاه مجازی اندروید به تجربه‌ای بی‌نظیر دست پیدا کنید. گزینه هایی برای استفاده از تنظیمات سخت افزاری در لپ تاپ ویندوز شما برای بهترین عملکرد وجود دارد.

چگونه اندروید را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنیم؟

هنگامی که اندروید استودیو را در لپ تاپ ویندوز خود دانلود می کنید، آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را خواهید داشت. این حتی شامل نسخه‌های اندرویدی می‌شود که هنوز در قالب بتا منتشر نشده‌اند.

نصب Android Studio و Virtual Device Manager بر روی لپ تاپ ویندوزی پیچیده تر از برخی از گزینه های دیگری است که در این راهنما به آنها اشاره خواهیم کرد. همچنین یک دانلود بزرگ با حجم حدود 900 مگابایت است. با این حال، نتایجی که با این کار به دست آوردیم بهترین بود.

نصب BlueStacks

BlueStacks مدتی است که وجود دارد. برای کاربران لپ‌تاپ ویندوزی که نگران شبیه‌سازهای خود نیستند، بسیار شبیه به یک دستگاه اندرویدی هستند. برنامه BlueStacks به عنوان یکی از بهترین شبیه سازهای اندرویدی شهرت بسیار خوبی دارد.

چگونه اندروید را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنیم؟

هنگامی که BlueStacks را بر روی لپ تاپ ویندوز خود نصب می کنید، باید متوجه شوید که بازی ها و برنامه ها بسیار روان اجرا می شوند. یکی از بزرگترین مشکلات BlueStacks این است که برای نصب به حدود 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد. اگر برنامه ها را با آن دانلود کنید، به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارد.

پس از نصب برنامه BlueStacks متوجه خواهید شد که کاملاً متفاوت از سایر شبیه سازهای اندروید است. می‌توانید از داخل BlueStacks به فروشگاه Google Play دسترسی داشته باشید و هر یک از برنامه‌هایی را که در آنجا پیدا می‌کنید دانلود کنید.

پس از دانلود برنامه ها، آنها میانبرهای خود را روی دسکتاپ شما خواهند داشت. آنها همچنین در بخش “هوم” برنامه BlueStacks ظاهر می شوند. می توانید از میانبرها استفاده کنید یا BlueStacks را برای اجرای برنامه ها در لپ تاپ ویندوز خود باز کنید.

بیشتر بخوانید  اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر و تبلت های ویندوز 8

بازی ها با استفاده از BlueStacks به خوبی اجرا می شوند. این برنامه حاوی نقشه‌هایی برای صفحه کلید و ماوس شماست و می‌توانید کنترل‌ها را دقیقاً همانطور که می‌خواهید سفارشی کنید. همچنین می‌توانید FPS، DPI، وضوح و منابع CPU و RAM لپ‌تاپ خود را که می‌خواهید به شبیه‌ساز BlueStacks اختصاص دهید، تنظیم کنید. تنظیماتی را برای بهترین نتایج گرافیکی و سرعت انجام دهید.

BlueStacks حاوی برخی از تبلیغات است، اما آنها واقعاً مزاحم نیستند. این برنامه رایگان است، بنابراین گاهی اوقات مجبور می شوید این را تحمل کنید. بسیاری از ویژگی های عالی وجود دارد و BlueStacks از اندروید 7.1 استفاده می کند که بهتر از برخی از گزینه های موجود است.

نصب Android-x86

حتما شنیدید که Android-x86 بهترین تجربه اندرویدی را که می‌توانید در لپ‌تاپ ویندوزی داشته باشید، در اختیار شما قرار می‌دهد. این یک برنامه منبع باز است به این معنی که رایگان است. آندروید را به پلتفرم ویندوز x86 شما منتقل می کند که به این معنی است که می توانید برنامه های اندروید را روی لپ تاپ خود اجرا کنید.

چگونه اندروید را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنیم؟

دو راه وجود دارد که می توانید Android-x86 را روی لپ تاپ ویندوزی خود اجرا کنید. هر دوی اینها تا حدودی پیچیده هستند و ممکن است بخواهید راه حل ساده تری پیدا کنید. نکته این است که Android-x86 بسیار خوب است، بنابراین ممکن است بخواهید از پیچیدگی‌ها عبور کنید تا به یک نتیجه عالی برسید.

روش اول این است که اندروید را به صورت مستقل روی لپ تاپ خود اجرا کنید. برای انجام این کار، باید Android-x86 را در قالب یک فایل  ISO دانلود کنید و سپس می توانید از برنامه ای مانند Rufus برای رایت تصویر بر روی یک فلش USB استفاده کنید. این به شما امکان می دهد به جای اجرای ویندوز مستقیماً به Android-x86 بوت شوید.

گزینه دوم اجرای Android-x86 در ویندوز بر روی لپ تاپ است. برای این کار باید فایل ISO را در اپلیکیشنی به نام VirtualBox اجرا کنید. اگر با VirtualBox آشنا نیستید، اطلاعات زیادی در مورد آن در دسترس است.

استفاده از BlueStacks بسیار ساده تر از دانلود و استفاده از Android-x86 است. اما باید در نظر داشته باشید که Android-x86 بسیار به اندروید خالص نزدیک‌تر است که تلاش و یادگیری بیشتر ارزشش را دارد.

نصب Genymotion

Genymotion یا جنی موشن یک شبیه ساز اندروید بسیار خوب است. بسیاری از توسعه دهندگان اندروید از آن استفاده می کنند و هزینه محصول را پرداخت می کنند. اما یک نسخه رایگان وجود دارد که می توانید برای استفاده شخصی دریافت کنید. برای دانلود رایگان Genymotion کافیست با آنها یک حساب کاربری ایجاد کنید.

چگونه اندروید را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنیم؟

برای استفاده از شبیه ساز Genymotion باید از VirtualBox استفاده کنید و می توانید این بسته را در دانلود خود دریافت کنید. پس از دانلود Genymotion، باید آن را با استفاده از یک فرآیند نصب معمولی ویندوز نصب کنید. هنگام نصب، مطمئن شوید که گزینه Personal Use را انتخاب کرده اید.

Genymotion واقعاً برای کسانی از شماست که می‌خواهید نگاهی به تنظیمات مختلف اندروید و ویژگی‌هایی که این سیستم عامل دارد بیندازید. اگر فقط می خواهید برنامه های اندروید را اجرا کنید، بهترین راه حل نیست.

نصب MEmu

اگر بازی‌های اندرویدی روی لپ‌تاپ ویندوزی شما علاقه اصلی شماست، MEmu یکی از ساده‌ترین راه‌هایی است که می‌توانید این کار را انجام دهید. شما MEmu را به صورت رایگان دانلود کنید و سپس آن را روی لپ تاپ خود نصب کنید. این یک برنامه چینی است و توسعه دهندگان درآمد خود را از تبلیغاتی که ممکن است مورد پسند شما نباشد به دست می آورند.

چگونه اندروید را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنیم؟

اگرچه این یک شبیه ساز اندروید خوب است و می توانید چندین برنامه اندروید را به طور همزمان روی لپ تاپ ویندوز خود اجرا کنید. این برنامه از استفاده از ماوس و صفحه کلید و همچنین یک گیم پد پشتیبانی می کند تا بتوانید بازی ها را هر طور که می خواهید انجام دهید.

سخن پایانی

اگر می خواهید قابلیت اندروید را روی لپ تاپ ویندوزی خود داشته باشید، راه های مختلفی وجود دارد که می توانید به این هدف برسید. برخی از روش ها پیچیده تر از روش های دیگر هستند اما اغلب بهترین نتایج را به همراه دارند. برای استفاده از برنامه های اندروید روی لپ تاپ خود، BlueStacks انتخاب خوبی است و ما پیشنهاد می کنیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه اندروید را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *