چطور پرفکت مانی بخریم

پرفکت مانی؛ خرید و فروش بدون احراز هویت

پرفکت مانی مانند وب مانی یک پلتفرم انتقال وجه الکترونیک است. این سیستم طی چند سال اخیر حسابی به محبوبیت رسیده و درگاه پرداخت آن در اکثر سایت‌های خارجی وجود دارد و می‌توانیم خریدهای اینترنتی خود را با کمک این سیستم ارزی آنلاین انجام دهیم. پرفکت مانی در تبادلات ارزی بروکرها نیز استفاده می‌شود و می‌توانیم از طریق شارژ حساب پرفکت مانی خود، در بورس‌هایی مانند هات فارکس، آی سی‌ام کاپیتال، آلپاری، آی سی‌ام بروکرز و… سرمایه گذاری کنیم.

اگر از طرفداران یا کاربران پرفکت مانی هستید، در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید. زیرا تصمیم داریم درباره نحوه خرید و شارژ حساب پرفکت مانی اطلاعاتی مفید و کاربردی در اختیار شما بگذاریم.

 

معرفی سیستم پرفکت مانی

همان طور که در ابتدای مطلب گفتیم، پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت آنلاین بین المللی است. با استفاده از این سیستم، کاربران می‌توانند در فضایی امن و با خیال آسوده انواع تراکنش‌های مالی و خدمات ارسال و دریافت پول را انجام دهند؛ با کمترین کارمزد و بدون محدودیت زمانی و مکانی.

استفاده از خدمات خرید پرفکت مانی، هم از طریق افتتاح حساب و هم از طریق خرید ووچر پرفکت مانی امکان پذیر است. نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی نیز به این شکل است، که ما ابتدا باید در سایت perfectmoney یک اکانت شخصی باز کنیم. امکاناتی که در این حساب برای کاربران فراهم شده، شامل این موارد می‌شود:

  1. انجام انواع خریدهای اینترنتی
  2. انجام انواع حواله‌های نقدی
  3. دسترسی به به ریز جزئیات پرداخت‌ها و دریافت‌ها
  4. امکان پیگیری دریافت‌ها و پرداخت‌ها
  5. نبود مالیات بر درآمد در تراکنش‌ها
  6. دریافت سود سالیانه بر مبالغ موجود در حساب
  7. جا به جایی پول بین اعضا
  8. پرداخت‌های منظم از طریق اینترنت
  9. خرید آنلاین بیت کوین، طلا، فلز، ارزهای مختلف

پرفکت مانی؛ خرید و فروش بدون احراز هویت

معرفی انواع حساب‌ها در سیستم پرفکت مانی

همان طور که در بخش قبلی مطالعه کردید، برخورداری از حساب پرفکت مانی مزایای متعددی دارید. اما حساب‌های پرفکت مانی سطوح مختلفی دارند. در واقع پرفکت مانی طی یک برنامه ریزی جالب، مشتریان خود را سطح بندی کرده است و نرخ کارمزد خدمات در هر سطح، با سطح قبلی متفاوت است. با توجه به این تفاوت نرخ کارمزد در حساب‌های پرفکت مانی، می‌خواهیم انواع این حساب‌ها را به شما معرفی کنیم:

  • حسابهای Normal یا عادی

به همه کاربران جدید سیستم پرفکت مانی، به‌صورت پیش فرض حساب عادی تعلق می‌گیرد. این حساب‌ها دارای محدودیت خاصی نیستند، ولی در هر تراکنش 1.5 درصد کارمزد از آنها کسر می‌شود.

  • حسابهای Premium یا ویژه

پس از گذشت یک سال از افتتاح حساب‌های عادی و پس از اینکه گردش مالی این حساب‌ها به میزان مشخصی رسید، حساب‌ها به سطح پریمیوم یا ویژه ارتقا داده می‌شوند. حساب‌های ویژه مزایای بسیار خوبی دارند، از جمله کاهش نرخ کارمزد تا 0.5 درصدی برای تراکنش‌های مختلف.

  • حسابهای Partner

اکانت پارتنر، فقط در اختیار اشخاصی قرار می‌گیرد که قصد بهینه سازی وب سایت خود برای انجام نقل و انتقالات مالی B2B را دارند. معمولاً اولویت اعطای چنین اکانتی با شرکت‌هایی است که فروشگاه اینترنتی دارند؛ البته آن هم با تایید رسمی پرفکت مانی.

معمولاً برای نقل و انتقال پرفکت مانی باید احراز هویت شویم، ولی صرافی‌های آنلاین معتبری مانند ایکس پِی اکسچنج وجود دارند که بدون احراز هویت این کار را انجام می‌دهند. برای خرید و فروش پرفکت مانی از همین طریق می‌توانید اقدام کنید.

 

بهترین روش‌ها برای خرید پرفکت مانی

اما نوبت به کاربردی‌ترین بخش این مطلب می‌رسد؛ یعنی آموزش روش‌های خرید پرفکت مانی! حساب پرفکت مانی ما، با چند روش مختلف قابل شارژ است که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم:

1.     استفاده از صرافی‌های معتبر

اولین روش، استفاده از خدمات صرافی‌های آنلاین و معتبر است. فقط کافیست در یکی از این صرافی‌ها حساب باز کنیم. به‌طور کلی شبکه پرداخت پرفکت مانی مشکلی برای افتتاح حساب کاربران داخل ایران ندارد، اما به‌دلیل برخی محدودیت‌های حاضر در خصوص حواله دلاری، شارژ حساب پرفکت مانی برای کاربران کمی سخت شده است. بنابراین با کمک صرافی‌های آنلاین می‌توانیم به‌صورت لحظه‌ای و مطمئن اقدام به خرید پرفکت مانی و افزایش موجودی حساب Perfect Money خود نماییم.

2.     استفاده از ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی نوعی چک الکترونیکی است، که برای واریز یا برداشت وجه از حساب Perfect Money استفاده می‌شود. این کوپن الکترونیکی شامل کد 16 رقمی منحصر به فرد و دیجیتالی، کد فعال سازی 10 رقمی، تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار است. این ابزار مزایای زیادی به دنبال دارد، که یکی از آنها، شارژ حساب پرفکت مانی است. ما می‌توانیم با خرید این کارت‌ها، حساب‌مان را به هر مقدار ارزی که نیاز داریم، شارژ کنیم.

3.     شارژ با بیت کوین

پرفکت مانی کیف پول‌های مختلفی دارد که یکی از آنها، بیت کوین است. ما می‌توانیم از طریق افتتاح حساب در صرافی‌های آنلاین، بیت کوین موجود در حساب‌مان را به حساب پرفکت مانی خود منتقل کنیم و آن را شارژ نماییم.

4.     انتقال از طریق کارت شتاب

پرفکت مانی امکان شارژ حساب کاربران از طریق کارت‌های شتاب را هم فراهم کرده است. این روش پرداخت برای کاربران راحت‌تر از سایر روش‌های است. فقط کافی است صرافی معتبری را برای انجام این عملیات انتخاب کنیم و شارژ حسابمان را براحتی و با اطمینان خاطر انجام دهیم.

5.     انتقال از حساب وب مانی

از این روش معمولاً زمانی استفاده می‌شود که ما قصد بستن حساب وب مانی خود را داشته باشیم. در این حالت می‌توانیم موجودی حساب وب مانی خود را به حساب پرفکت مانی منتقل کنیم و آن را برای همیشه ببندیم.

 

 

آیا می‌توان بدون احراز هویت پرفکت مانی خرید؟

برای خرید پرفکت مانی حتماً لازم نیست حساب احراز هویت شده، داشته باشیم. ما می‌توانیم به‌سادگی از طریق سایت صرافی‌های آنلاین و معتبری که بدون احراز هویت اکانت پرفکت مانی ایجاد می کنند، اقدام کنیم. در این پلتفرم‌ها می‌توانیم بدون نیاز به تایید اطلاعات هویتی (تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی) در کوتاه‌ترین زمان، حساب خود را احراز هویت کرده و آن را با هر روشی که دوست داریم، شارژ کنیم. همچنین از طریق خدمات ارزی این سایت‌ها می‌توانیم دلار موجود در حساب پرفکت مانی خود را به ریال یا سایر ارزهای نقد و دیجیتال تبدیل کنیم.

 

از کجا پرفکت مانی بخریم؟

در این مورد پیشنهاد ما سایت ایکس پِی اکسچنج (پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال) است، که یکی از صرافی‌های آنلاین و معتبر ایران در زمینه خدمات خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی ارزان محسوب می‌شود. این صرافی آنلاین، اعتماد و اعتبار لازم را در این حوزه فراهم آورده و ارائه خدماتی از قبیل خرید و فروش اتوماتیک و آنی، پشتیبانی ۲۴ ساعته و قیمت مناسب از ویژگی‌های منحصر به فرد آن محسوب می‌شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چطور پرفکت مانی بخریم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *