آیا سایت پاکت آپشن قابل اعتماد است؟

آیا سایت پاکت آپشن قابل اعتماد است؟

Pocket Option (پاکت آپشن) یک شرکت نسبتاً جدید در صحنه تجارت است که ابزارهایی را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا به طور بالقوه به آنها کمک کند تا در صنایع مختلف ارز سود ببرند. نیت وینر (Nate Weiner ) و تیمش Pocket را در سال 2007 ایجاد کردند و در ابتدا برنامه خود را ReadItLater نامیدند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پاکت آپشن چیست؟

پاکت آپشن، نام تجاری Gembell Limited، ظاهراً یک کارگزار آنلاین فارکس و CFD است که در سال 2017 تأسیس شده و در جزایر مارشال ثبت شده است و ادعا می کند که ابزارهای مالی مختلف قابل معامله را در پلت فرم معاملاتی مبتنی بر وب از طریق 7 سطح کاربری به مشتریان خود ارائه می دهد.این شرکت در سال 2017 مجوز گرفت و شهرت مثبتی در صنعت تجارت دارد. مانند بسیاری از محصولات، به دلیل نیاز به وجود آمد.

پاکت آپشن یک کارگزار باینری آپشن است که بیش از 100 دارایی مختلف از جمله جفت ارزها، سهام و ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. مشتریان می توانند به خدمات تنظیم شده در بیش از 95 کشور و منطقه از جمله بریتانیا، ایالات متحده، اروپا و هند دسترسی داشته باشند و توسط مرکز روابط بین المللی بازارهای مالی IFMRRC تنظیم می شود و برای کاربران امارات متحده عربی مجاز است.

بروکر پاکت آپشن بخشی از هلدینگ Gembell Limited است که توسط گروهی از متخصصان کارکشته در تجارت و فعالیت های سرمایه گذاری تاسیس شده است. این شرکت مبتنی بر الزامات بازار انبوه است، بنابراین، خدمات با کیفیتی را برای معاملات گزینه های باینری در دسترسی بازار فرابورس ارائه می دهد.

پاکت آپشن چقدر قابل اعتماد است؟

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، پاکت آپشن تحت نظارت IFMRRC قرار دارد. IFMRRC مرجع رسمی مالی به شمار نمی‌آید و سازمان مستقلی است.

بر اساس تحقیقات ، پاکت آپشن یک کارگزار باینری آپشن نسبتاً معتبر است و دارای امتیاز 2.86 ستاره از 99 بررسی است که نشان می دهد اکثر مشتریان به طور کلی از خرید خود ناراضی هستند. پاکت آپشن در بین سایت های مشاوره مالی رتبه 44 را دارد. با این حال، به دلیل ریسک بالای تجارت گزینه های باینری به طور کلی، کشورهایی مانند مالزی، نیجریه، ایالات متحده و نیوزیلند پاکت آپشن را ممنوع کردند. همچنین در کل اروپا ممنوع است.

اپلیکیشن پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن علاوه بر نسخه تحت وب، قابلیت نصب بر روی ویندوز،مک و گوشی‌های همراه هوشمند در قالب اپلیکیشن اندروید و ios را دارد. کاربران با می‌توانند این بروکر را بر روی موبایل خود نصب کرده و مورد استفاده قرار دهند.

اپلیکیشن پاکت آپشن برای اندروید، بهترین اپلیکیشن برای تجارت آنلاین محسوب می شود. و دارای رتبه بالایی در این مجموعه می باشد. اپلیکیشن پاکت آپشن هیچ مشکلی برای معاملات و انتقال وجه وجود ندارد. برنامه رسمی تلفن همراه پاکت آپشن را می توانید از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

حساب کاربری پاکت آپشن

برای شارژ حساب کاربری پاکت آپشن تنها باید اکانت خود را به دلار شارژ کنید. به طور کلی پاکت آپشن هفت نوع مختلف حساب را ارائه می دهد:

یک حساب تازه کار (Novice)

این حساب در پاکت آپشن برای کاربران تازه‌ کار می باشد. این حساب را می‌توانید از ۱۰ تا ۱۰۰ دلار شارژ کنید و تعداد معاملات نامحدودی را به صورت همزمان با انجام داد.

 حساب مبتدی (Beginner)

برای این حساب باید حداقل دلار سرمایه گذاری کنید.

حساب با تجربه (Experienced)

برای این حساب نیز به حداقل ۱۰۰ دلار موجودی نیاز است.

 حساب اصلی (Master)

برای این حساب حداقل موجودی، ۵۰۰۰ دلار است. در حساب Master تریدر قادر است تا سقف ۵۰۰۰ دلار ترید انجام دهد. حساب مستر بازگشت سرمایه بالاتر را تا ۴ درصد تضمین می‌کند.

 حساب حرفه ای (Professional)

برای افتتاح حساب پرو مبلغ ۱۵۰۰۰ دلار نیاز است.حساب پرو بازگشت سرمایه را تا ۶ درصد تضمین می‌کند.

حساب Guru

در حساب Guru دسترسی به لیست کامل اندیکاتور‌ها و انجام معاملات تا ۱۰ هزار دلار در هر معامله فراهم شده است. در حساب Guru امکان افزایش بازگشت سرمایه تا ۸ درصد فراهم شده است.

واریز و برداشت بروکر پاکت آپشن

واریز و برداشت در پاکت آپشن به دو صورت انجام می گیرد:

  • پرداخت الکترونیکی (وب مانی، پیر، پرفکت مانی و پایونیر)
  • پرداخت با ارزهای دیجیتال (اتریوم، بیت کوین، استلر، لایت کوین، تتر، پاکس، زی کش و ریپل)

ثبت نام در سایت پاکت آپشن

کافیست برای ثبت نام در سایت پاکت آپشنبه سایت اصلی pocketoption.com مراجعه کنید و از بالا زبان صفحه را به فارسی تغییر دهید و گزینه “ثبت نام کردن” را بزنید یا روی دکمه آبی رنگ Registration کلیک کنید، یک فرم برایتان ظاهر می شود که باید با ایمیل خودتان و همینطور یک پسورد قوی آن را پر کنید.

سوالات متداول

پاکت آپشن باینری است یا فارکس؟

پاکت آپشن یک کارگزار جهانی باینری آپشن با پلتفرم تجاری اختصاصی شیک و طیف رقابتی دارایی ها است.

چه کشورهایی می توانند به خدمات تنظیم شده دسترسی داشته باشند؟

در بسیاری از کشورها این مجوز صادر شده است از جمله کشورهای زیر:

  • ایالات متحده
  • انگلستان
  • استرالیا
  • نیوزلند
  • ژاپن
  • قبرس
  • مالت

آیا پات آپشن یک کارگزار فارکس است؟

پاکت آپشن برای معاملات فارکس، کارگزار پلتفرم MT5 را ارائه می دهد که در مقایسه با MT4 کلاسیک، عملکرد گسترده تری برای تنظیم سفارشات در حال انتظار و استراتژی های آزمایش دارد.

سخن پایانی

پاکت آپشن یک کارگزاری است که دسترسی به معاملات فارکس و گزینه های باینری را فراهم می کند. این بروکر تازه تاسیس، سود بالایی را برای معاملات در نظر گرفته است. اما بهتر است، در صورتی که تمایل به استفاده از آن دارید، در ابتدا در یک حساب آزمایشی، که 10000 دلار پول مجازی را در اختیار تریدرها قرار می دهد به شکل رایگان ثبت نام کنید و سپس با احتیاط وارد معاملات شوید و یا از یک پلتفرم قابل اعتمادتر استفاده کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا سایت پاکت آپشن قابل اعتماد است؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *