چرا گوشی آیفون با نمایش لوگو اپل خاموش می شود؟

برخی از افراد اگر دارای گوشی آیفون باشند ممکن است شاهد یک مشکل عجیب در گوشی خود باشند. این مسئله نمایش لوگو اپل و سپس خاموش شدن دستگاه پس از تلاش برای روشن کردن آن است.

آیفون ها معمولاً بسیار خوب کار می کنند. کاهش سرعت معمولاً وجود ندارد و به روزرسانی ها به موقع انجام می شوند و به خوبی کار می کنند. با این حال ، هر از چند گاهی ، ممکن است با مشکلات آیفون خود روبرو شوید و یکی از رایج ترین مشکلاتی که مردم با آن روبرو شده اند ، آیفون گیر افتاده در یک حلقه بوت است. بنابراین ، اگر فکر می کنید “چرا آیفون من مدام آرم اپل را نشان می دهد و خاموش می شود” ، خوب ، ما همه راه حل ها را برای شما ارائه می دهیم. در اینجا نحوه رفع آیفون گیر افتاده روی مشکل آرم اپل آورده شده است.

دلیل این مسئله چیست؟

قبل از اینکه نگاهی به راه حل ها بیندازیم ، بیایید سعی کنیم مشکل را درک کنیم. چرا آیفون شما آرم اپل را نشان می دهد و سپس خود به خود خاموش می شود؟ چند دلیل وجود دارد که ممکن است با مشکلی از این دست روبرو شوید.

اگر آیفون خود را فرار از زندان کرده اید ، می تواند منجر به خطاهایی مانند این مورد شود. علاوه بر این ، ممکن است هنگام بروزرسانی آیفون شما اشتباهی رخ داده باشد ، یا در بدترین حالت ممکن است خطای سخت افزاری باشد.

چگونه آیفون را ثابت نگه داریم تا نشانگر اپل نشان داده شود و خاموش شود

راه حل های زیادی وجود دارد که می توانید برای رفع این مشکل امتحان کنید. ما می خواهیم همه آنها را بررسی کنیم ، از ساده ترین و ایمن ترین راه حل ، تا گزینه های دیگر که اگر بخواهید می توانید امتحان کنید.

1. سریعترین و آسانترین راه حل آیفون باعث می شود تا لوگو اپل روشن و خاموش باشد

اولین راه حلی که ما با شما در میان می گذاریم نیز ایمن ترین و کارآمدترین روش برای رفع این مشکل است. ما در این روش از Tenorshare ReiBoot برای iOS استفاده خواهیم کرد. می توانید نرم افزار را از این لینک دانلود کنید. اگر مرتباً با آیفون X روبرو هستید ، آرم Apple را نشان می دهد و خاموش می شود ، این بهترین و مطمئن ترین راه برای حل این مشکل است.

در اینجا نحوه استفاده از Tenorshare ReiBoot برای رفع آیفون نشان داده شده است که آرم اپل نشان داده شده و خاموش می شود.

ReiBoot را در رایانه خود راه اندازی کرده و iPhone خود را متصل کنید.
بر روی دکمه “شروع” کلیک کنید.
دو نوع گزینه تعمیر را مشاهده خواهید کرد. «تعمیر استاندارد» را انتخاب کنید.
برای دانلود جدیدترین سیستم عامل بر روی “بارگیری” کلیک کنید.
پس از اتمام بارگیری ، روی “شروع تعمیر استاندارد” کلیک کنید.

روند اکنون آغاز خواهد شد. مطمئن شوید که iPhone خود را در تمام مراحل کار به رایانه یا Mac متصل نگه دارید. پس از اتمام ، آیفون شما به طور معمول بارگیری می شود بهترین قسمت در مورد استفاده از Tenorshare ReiBoot این است که به هیچ وجه باعث از دست رفتن داده ها نمی شود.

2. روش رسمی برای رفع آیفون من نمایش آرم Apple را خاموش و خاموش نگه می دارد

اگر اخیراً سعی کرده اید آیفون خود را بازیابی کنید یا آن را به روز کنید و با آیفون که روی آرم اپل گیر کرده و مشکل خاموش است روبرو هستید ، می توانید روش رسمی پیشنهادی اپل را نیز امتحان کنید. در اینجا نحوه رفع آیفون 8 وجود دارد که نشانگر Apple را مرتبا نشان می دهد و با iTunes خاموش می شود.

آیفون خود را وارد حالت ریکاوری کنید. روش انجام این کار بر اساس آیفون شما متفاوت است.
برای آیفون 8 یا بالاتر ، دکمه افزایش صدا را فشار دهید و رها کنید. دکمه کاهش صدا را فشار داده و رها کنید. اکنون دکمه کناری (دکمه پاور) را فشار داده و نگه دارید تا صفحه بازیابی را ببینید.
برای آیفون 7 و 7 پلاس ، دکمه کاهش صدا و دکمه خواب / بیدار (دکمه روشن / خاموش) را فشار داده و نگه دارید. دکمه کاهش صدا را نگه دارید تا زمانی که صفحه بازیابی را مشاهده کنید.
برای آیفون 6s و بالاتر ، هر دو دکمه خواب (دکمه روشن / خاموش) و دکمه خانه را فشار دهید و نگه دارید. نگه داشتن دکمه صفحه اصلی تا زمانی که صفحه بازیابی را مشاهده نکنید.
وقتی آیفون در حالت بازیابی قرار گرفت ، آن را با iTunes به Mac یا PC خود متصل کنید. یک فور برای به روزرسانی یا بازیابی iPhone خود مشاهده خواهید کرد. «به روزرسانی» را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ MateBook 14 2021 Ryzen Edition هوآوی عرضه شد

3. راه های دیگری که ممکن است برای حل آیفون کارساز باشد ، نشان دادن نشانگر اپل و سپس خاموش بودن را ادامه می دهد

iPhone خود را سخت تنظیم کنید

اگر آیفون شما روی آرم اپل گیر کرده است ، گاهی اوقات با یک تنظیم مجدد سخت می توانید مشکل را برطرف کنید. در اینجا نحوه تنظیم مجدد سخت آیفون خود آورده شده است.

آیفون 8 ، آیفون SE 2020 ، آیفون X و بالاتر

دکمه افزایش صدا را فشار داده و رها کنید ، دکمه کاهش صدا را فشار داده و رها کنید. اکنون دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید. با مشاهده آرم Apple دکمه را رها کنید.

آیفون 7 و 7 پلاس

میزان صدا و دکمه خواب را همزمان فشار دهید و نگه دارید. با دیدن آرم اپل هر دو دکمه را رها کنید.

آیفون 6s یا بالاتر

دکمه خواب و دکمه خانه را فشار داده و نگه دارید. با مشاهده آرم Apple دکمه ها را رها کنید.

آیفون خود را شارژ کنید

گاهی اوقات ممکن است روی آرم اپل گیر کنید زیرا آیفون شما باتری کافی برای راه اندازی کامل ندارد. اگر مشکوک هستید که چنین اتفاقی افتاده است ، کافیست iPhone خود را برای مدتی شارژ کنید.

سپس، آیفون خود را دوباره راه اندازی کنید و ببینید آیا مشکل برطرف شده است یا خیر. در غیر اینصورت می توانید برخی از روشهای ذکر شده در این مقاله را بررسی کنید.

بازگرداندن به DFU
همچنین می توانید بازگردانی DFU را در آیفون خود انجام دهید که مدام آرم Apple را نشان دهد و سپس خاموش شود. این راه حل می تواند گاهی اوقات مشکلات موجود در میان افزار را برطرف کند که ممکن است مشکل ایجاد کند.

  •  ابتدا آیفون خود را وارد حالت بازیابی DFU کنید. در اینجا نحوه انجام این کار برای مدل های مختلف آیفون آورده شده است.
  • آیفون 8 به بعد
  • با استفاده از کابل USB دستگاه را به رایانه وصل کنید.
  • دکمه افزایش صدا را سریع فشار دهید
  • دکمه کاهش صدا را سریع فشار دهید
  • دکمه Side را نگه دارید تا صفحه سیاه شود ، سپس دکمه Side و دکمه Volume Down را پایین نگه دارید.
  • پس از 5 ثانیه ، در حالی که همچنان دکمه Volume Down را نگه دارید ، دکمه Side را رها کنید.
  • آیفون 7 و 7 پلاس
  • با استفاده از کابل USB دستگاه را به رایانه وصل کنید.
  • دکمه Side و دکمه Volume Down را پایین نگه دارید.
  • پس از 8 ثانیه ، در حالی که همچنان دکمه Volume Down را نگه دارید ، دکمه Side را رها کنید.
  • آیفون 6s و بالاتر
  • با استفاده از کابل USB دستگاه را به رایانه وصل کنید.
  • دکمه Home و دکمه Lock را پایین نگه دارید.
  • پس از 8 ثانیه، در حالی که همچنان دکمه Home را نگه دارید ، دکمه Lock را رها کنید.
  • iTunes به شما اطلاع می دهد که دستگاهی در حالت بازیابی متصل شده است. اکنون می توانید با استفاده از گزینه های بازیابی iTunes آیفون خود را اصلاح کنید.

4. مشکل سخت افزار؟ با پشتیبانی اپل تماس بگیرید

اگر هیچ مشکلی کار نمی کند ، احتمال دارد یک مشکل سخت افزاری در iPhone شما وجود داشته باشد که باعث شود روی آرم Apple بماند و سپس خاموش شود. در چنین شرایطی، برای رفع آیفون خود باید با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.

 

حل آیفون با استفاده از این روش ها همچنان نشانگر Apple را نشان می دهد و سپس خاموش می شود

وقتی آیفون شما مدام نشانگر Apple را نشان می دهد و سپس خاموش می شود ، هرگز جالب نیست. با این حال ، همانطور که در این مقاله مشاهده کردید ، راه حل های زیادی وجود دارد که می توانید برای رفع این مشکل تلاش کنید. بدیهی است که بهترین روش برای استفاده ساده Tenorshare ReiBootاست که بدون هیچ گونه از دست دادن اطلاعات ، آیفون شما را برطرف می کند. با این حال ، راه حل های دیگری نیز وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید.

بنابراین ، آیا شما توانستید مشکل حلقه بوت آیفون خود را برطرف کنید؟ در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا گوشی آیفون با نمایش لوگو اپل خاموش می شود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *