چرا نمی توانم پیام ها را در واتس اپ فوروارد کنم؟

چرا نمی توانم پیام ها را در واتس اپ فوروارد کنم؟

واتس اپ به شما امکان می دهد پیام ها را از یک مکالمه به همه مخاطبین یا گروه ها فوروارد کنید. برای جلوگیری از اطلاعات نادرست، واتس‌اپ در هنگام فوروارد کردن پیام‌ها از اقدامات مسئولانه استفاده کرد. احتمالاً به همین دلیل است که گاهی اوقات نمی توانید پیام ها را در واتس اپ فوروارد کنید.

چرا پیام ها در واتساپ فوروارد نمی شود؟

با افزایش محبوبیت واتس اپ، این شبکه اجتماعی کنترل خود را بر امنیت و حریم خصوصی کاربران سخت تر کرد. علاوه بر نمایش پیام‌های فوروارد شده، واتس‌اپ آن را با نشان دادن کلمه «Forwarded» در بالای پیام متمایز می‌کند.

محدودیت های فوروارد واتساپ

اکنون که می‌دانید چرا واتس‌اپ به شما اجازه نمی‌دهد همیشه پیام‌ها را فوروارد کنید، وقت آن است که با محدودیت‌های فعلی ارسال پیام‌های واتس‌اپ آشنا شوید.

می‌توانید پیام‌ها یا رسانه‌ها را با حداکثر 5 چت در یک زمان فوروارد کنید. هنگامی که می خواهید یک پیام فوروارد شده را فوروارد کنید، محدود به اشتراک گذاری آن با حداکثر پنج چت، از جمله یک گروه واتساپ، هستید.

اگر می‌خواهید در یک زمان به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید، راه‌هایی برای دور زدن محدودیت‌های ارسال واتس‌اپ در برنامه وجود دارد.

پیامی را به گروه واتساپ بفرستید

آیا پیام یا فایل رسانه ای جالبی برای اشتراک گذاری دریافت کرده اید؟ هنگامی که آن را به چت های دیگران ارسال می کنید، WhatsApp آن را به پنج کاربر در یک زمان محدود می کند. در عوض، می‌توانید چندین گروه ایجاد کنید و پیام را در پنج گروه با فوروارد کردن به اشتراک بگذارید.

با آپدیت اخیر، واتس اپ ظرفیت گروه را از ۲۵۶ عضو به ۵۱۲ عضو افزایش داده است. و با محدودیت فوروارد در حداکثر پنج گروه، می توانید به هزاران کاربر در یک زمان دسترسی داشته باشید.

در اینجا مراحلی است که شما باید انجام دهید.

مرحله1: هنگامی که پیام یا فایل رسانه ای را در واتس اپ دریافت می کنید، روی آن کلیک راست کرده و از منو ظاهر شده، Forward را انتخاب کنید.

چرا نمی توانم پیام ها را در واتس اپ فوروارد کنم؟

چرا نمی توانم پیام ها را در واتس اپ فوروارد کنم؟

مرحله 2: حداکثر پنج گروه را از حساب WhatsApp خود انتخاب کنید و دکمه Forward را در پایین فشار دهید. اگر بیش از پنج چت یا گروه را انتخاب کنید، WhatsApp دکمه Forward را غیرفعال می کند.

چرا نمی توانم پیام ها را در واتس اپ فوروارد کنم؟

ایجاد گروه‌های واتس‌اپ برای فوروارد پیام‌ها ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد. و اگر اعضای گروه شروع به ترک گروه کنند چه؟ ما گزینه دیگری برای شما داریم :پخش در WhatsApp.

یک پیام را در لیست پخش واتساپ به اشتراک بگذارید

این یکی دیگر از راه های جالب برای غلبه بر محدودیت ارسال در واتس اپ است. این روش حتی کارآمدتر از ایجاد گروه های واتساپ است.

مرحله 1: WhatsApp را باز کنید و یک لیست پخش ایجاد کنید. می توانید حداکثر 256 عضو را به لیست پخش اضافه کنید.

بیشتر بخوانید  رفع اعلان WhatsApp Checking for New Messages در واتساپ

مرحله ۲: وقتی پیام، عکس یا ویدیوی جالبی دریافت می‌کنید، آن را به لیست پخش شخصی خود فوروارد نکنید. این کار نخواهد کرد.

چرا نمی توانم پیام ها را در واتس اپ فوروارد کنم؟

چرا نمی توانم پیام ها را در واتس اپ فوروارد کنم؟

مرحله 3: برای پیام ها، باید متن را کپی کنید و همان را در لیست پخش قرار دهید. روی Broadcast Lists در بالا ضربه بزنید و متن را جایگذاری کنید.

چرا نمی توانم پیام ها را در واتس اپ فوروارد کنم؟

مرحله 4: در مورد فایل های رسانه ای، ابتدا باید آنها را در گالری تلفن خود ذخیره کنید.

مرحله 5: هنگامی که فایل رسانه ای را در تلفن خود ذخیره کردید، لیست انتشار را در WhatsApp باز کنید و عکس یا ویدیو را به اشتراک بگذارید (دقیقاً مانند نحوه اشتراک گذاری رسانه در چت های WhatsApp).

چرا نمی توانم پیام ها را در واتس اپ فوروارد کنم؟

در اینجا نیازی به استفاده از تابع فوروارد ندارید. یک لیست انتشار ایجاد کنید و پیام ها یا فایل های رسانه ای را بدون هیچ محدودیتی به اشتراک بگذارید. اگر گروه واتس اپ با لیست انتشار اشتباه گرفته اید، ادامه مطلب در زیر را بخوانید.

ایجاد لیست انتشار در واتساپ

1.برنامه واتساپ را باز کنید.

2.بر روی آیکون 3نقطه کلیک کنید.

3.انتشار جدید (New Broadcast) را انتخاب کنید.

4.مخاطبانی را که می خواهید اضافه کنید،جستجو کنید و تیک آن ها را بزنید.

حالا فهرست جدید انتشار ایجاد می شود.

محدودیت های فوروارد پیام باز ارسال شده

همانطور که در بالا ذکر کردیم، می توانید یک پیام یا رسانه را به حداکثر پنج چت یا پنج گروه ارسال کنید. اما اگر پیام از قبل برای شما فوروارد شده باشد چه؟ اینجاست که همه چیز جالب می شود. زمانی که می‌خواهید پیامی را فوروارد کنید، می‌توانید آن را با حداکثر پنج چت به اشتراک بگذارید، اما محدودیت گروه از پنج به یک کاهش می‌یابد یعنی فقط با یک گروه می توانید به اشتراک بگذارید.

توصیه می کنیم با استفاده از ترفند انتشار، پیام را با حداکثر تعداد کاربران به اشتراک بگذارید.

وقتی همیشه یک پیام را فوروارد می‌کنید، واتس‌اپ ممکن است عملکرد ارسال را برای حساب شما محدودتر کند. این برنامه برچسب ” forwarded many times ” ینی بارها ارسال شده را به پیام شما می‌زند و اکنون می‌توانید آن را در یک چت به اشتراک بگذارید.

در اینجا نیازی به استفاده از فوروارد ندارید. یک لیست انتشار ایجاد کنید و پیام ها یا فایل های رسانه ای را بدون هیچ محدودیتی به اشتراک بگذارید.

خلاصه مطلب

با روش های گفته شده در بالا می توانید یک پیام فوروارد شده یا باز ارسال شده را با مخاطبین بیشتری به اشتراک بگذارید. این ترفند خیلی کمک کننده است بخصوص که بخواهید خبری را با تعدادی از مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید واتساپ را حذف کنیم یا نه؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا نمی توانم پیام ها را در واتس اپ فوروارد کنم؟

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام و درود هنگام فوروارد مطلب به یک نفر یا یک گروه یا چند گروه صفحه جدید که اجازه انجام فوروارد را بدهد خیلی دیر می آید در واقع منظورم اینه فوروارد با زمان خیلی طولانی برای من انجام می شود لطفاً راهنمایی بفرمایید

  2. این اطلاعات کمک نکرد. وقتی پیامی را انتخاب میکنم و میرم به صفحه ایکه فرد مورد نظر را پیدا کنم، آن صفحه ظاهر نمیشه!

  3. من این راهنمایی ها را خواندم ولی هنوز نمیتوانم فوروارد کنم.
    من پیام یا تصویری را در گروهی انتخاب میکنم و علامت فلش را فشار میدهم، تا به صفحه ای که فرد مورد نظر را میخواهم بروم ولی آن صفحه ظاهر نمیشه و دوباره برمیگردم توی همان صفحه که پیام را انتخاب کرده بودم!!!!