چرا سامسونگ در شکست آیفون ناتوان است

برای اولین بار در چهار سال گذشته ، اپل در سه ماهه آخر سال 2020 فقط از فروش تلفن های هوشمند در سراسر جهان از سامسونگ پیشی گرفته است. طبق گفته گارتنر ، که می گوید راه اندازی سری آیفون 12 به اپل کمک می کند تا رشد دو رقمی را برای سه ماهه و در کل 2020

در همین حال ، سامسونگ سالانه 14.6٪ افت داشته است. مسلماً ، سامسونگ گلکسی S21 در ماه ژانویه در خارج از آن پنجره راه اندازی شد ، اما براساس آیفون 12 در مقابل گلکسی S21 ، اپل همچنان پیشرو است. اپل همچنین در مقایسه آیفون 12 Pro Max در مقایسه با Galaxy S21 Ultra و آیفون 12 Pro در مقابل Galaxy S21 Plus Plus پیروز شد.

چرا اپل مدام برنده می شود؟ بله، iOS از لحاظ سهولت استفاده از مزایای بیشتری نسبت به Android برخوردار است و اکوسیستم اپل از محصولات سامسونگ برچسب بیشتری دارد وقتی محصولات دیگری مانند MacBook ، Apple Watch ، AirPods و iCloud را در آن قرار می دهید. اما برای من ، همه چیز به دوربین ها برمی گردد.

من می دانم که شما ممکن است فکر می کنید آیفون 12 استاندارد حتی یک دوربین تله فوتو را ارائه نمی دهد ، در حالی که Galaxy S21 یک بزرگنمایی نوری ترکیبی 3 برابر و یک بزرگنمایی فضایی 30 برابر (دیجیتال) را ارائه می دهد. بنابراین اپل قابلیت انعطاف پذیری را دقیقاً در خفاش از دست می دهد.

اما وقتی در واقع به کیفیت تصویر ارائه شده توسط هر دو مارک نگاه می کنید، اپل همچنان پیشتاز است. در حقیقت ، تلفن های سامسونگ در شرایط خاص به مبارزه ادامه می دهند. این پرتره از همکار من اردن را بگیرید. عکس Galaxy S21 Plus به نظر می رسد که روی آن یک فیلم قرار دارد و صورت او را می شوید. عکس آیفون 12 پرو تقریباً گرم است اما جزئیات بیشتری را در مو و ریش او به نمایش می گذارد.

در داخل خانه نیز همین اتفاق رخ می دهد. در این عکس از یک retriever طلایی ، خز او در عکس iPhone 12 Pro Max طلایی تر به نظر می رسد. تصویر Galaxy S21 Ultra مسطح و فاقد کنتراست است. در این عکس در فضای باز الگوی مشابهی وجود دارد. عکس گلکسی S21 در کنار آیفون 12 پرو مبهم به نظر می رسد. سایه ها بیشتر در عکس آیفون تعریف شده اند و احساس عمق بیشتری دارند. اگرچه به عنوان نمونه ای چشمگیر نیست ، اما یک بار دیگر آیفون 12 در این مقایسه همزمان با گلکسی S21 در عکس مجسمه مریدا برنده می شود. موهای او در عکس آیفون بیشتر قرمز شده و پوست سبزش غنی تر به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A25 5G و کسب تاییدیه جدید

حالت شب حالت iPhone 12 سری نیز عملکرد بهتری نسبت به Galaxy S21 دارد. در این مقایسه می بینید که آجر ، تعداد خانه و فضای پنجره همه روشن تر و واضح تر به نظر می رسند. این پیکره همچنین در تصویر S21 بیشتر با پس زمینه ترکیب می شود.

من نمی گویم که دوربین های سری Galaxy S21 از هر نظر ضعیف هستند. در حقیقت ، مواردی وجود دارد که تلفن های سامسونگ در بالای صفحه ظاهر می شوند. حالت شب حالت iPhone 12 سری نیز عملکرد بهتری نسبت به Galaxy S21 دارد. در این مقایسه می بینید که آجر ، تعداد خانه و فضای پنجره همه روشن تر و واضح تر به نظر می رسند. این پیکره همچنین در تصویر S21 بیشتر با پس زمینه ترکیب می شود.

من نمی گویم که دوربین های سری Galaxy S21 از هر نظر ضعیف هستند. در حقیقت ، مواردی وجود دارد که تلفن های سامسونگ در بالای صفحه ظاهر می شوند. در این عکس از غذای سرخ شده مرغ، فلفل های موجود در عکس S21 Ultra کمی غنی تر به نظر می رسند. من اینجا به سامسونگ امتیاز می دهم. و همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، هنگام بزرگنمایی ، تلفنهای سامسونگ آیفون را از بین می برند.

سری Galaxy S21 Ultra همچنین دارای برخی از ویژگی های عکاسی و فیلمبرداری است که ای کاش اپل داشت. این شامل Single Take است که با استفاده از چندین لنز همزمان یک عکس و فیلم ضبط می کند. و Director’s View وجود دارد که به شما امکان ضبط همزمان با استفاده از دوربین جلو و عقب را می دهد.

اما به طور کلی ، وقتی صحبت از عکاسی محاسباتی می شود ، سامسونگ باید از پس اپل برآید. سخت افزار دوربین در سری Galaxy S21 خوب است. اما پردازش پست و یادگیری ماشینی که برای بهتر نشان دادن تصاویر استفاده می شود ، هنوز یک قدم از تلاش های اپل عقب است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا سامسونگ در شکست آیفون ناتوان است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *