گوشی های هوشمند اقتصادی با صفحه نمایش بزرگ

حدود دو هفته پیش ، ما سعی کردیم تلفن های هوشمند ارزان قیمت را در زیر میکروسکوپ بررسی کنیم. هدف این بود که به تعریف دقیق یک دستگاه بودجه نگاه کنیم. ما همچنین برخی از رایج ترین عواملی را که به نقاط تصمیم گیری برای خریداران تبدیل می شوند ، بررسی کردیم.

طی چند هفته آینده ، تلاش خواهیم کرد تا تلفن های مقرون به صرفه متناسب با تصویر را بیشتر مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهیم. هدف ما برجسته کردن تلفن های ارزان قیمت است که تمایل به برتری در دسته های انتخاب شده دارند. این باید به خوانندگان ما کمک کند تا براساس سلیقه و سلیقه شخصی خود تصمیمات عاقلانه تری بگیرند.

برای هدف این مقاله ، ما در حال بررسی دستگاه های با قیمت مناسب خواهیم بود که در بازار قیمت 13000 تا 18000 روپیه در بازار هند قرار گیرند. بدون هیچ زحمتی بیشتر ، در اینجا برخی از بهترین تلفن های ارزان قیمت برای افراد ضعیف در زانو روی نمایشگرهای بزرگ و زیبا آورده شده است.

سامسونگ Galaxy M31s and Galaxy M31

شرکت سامسونگ از جمله برندهایی بوده که همیشه به ارائه محصولات خوش قیمت و باکیفیت می پردازد. در این بین باید به دو گوشی هوشمند گلکسی M31 و M31s اشاره داشت، مدل هایی میان رده اما اقتصادی که از صفحه نمایش بزرگ هم برخوردار هستند.

سازنده کره ای گوشی های هوشمند شاید تنها برند موجود در منطقه باشد که نمایشگرهای OLED باکیفیت را روی دستگاه های ارزان قیمت ارائه می دهد. سامسونگ Galaxy M31s از یک صفحه نمایش Super AMOLED Infinity-O با سایز 6.5 اینچ بهره می برد. دارای یک حفره ای در وسط است و کیفیت تصویر قابل توجهی ارائه می دهد. این صفحه نمایش از گوریلا گلس 3 ساخته شده و دارای کیفیت FHD + بوده و سطح روشنایی تا 420 نیت دارد.

بنابراین گلکسی ام 31 بخشی از خانواده Galaxy M به حساب می آید. اگرچه Galaxy M31s در ماه آگوست با قیمت عرضه 19،499 پوند روانه بازار شد ، تلفن ارزان قیمت در حال حاضر با قیمت 18،499 پوند در منطقه هند موجود است. کسانی که در عوض بدنبال دستگاه مشابه با یک بریدگی قطره آب هستند می توانند نگاهی به سامسونگ Galaxy M31 نیز بیندازند. از یک نمایشگر کوچکتر 6.4 اینچی Super AMOLED Infinity-U با همان میزان روشنایی بهره می برد. Galaxy M31 در حال حاضر با قیمت 15،499 پوند برای خرید در دسترس است.

سامسونگ Galaxy F41

در مرحله بعدی Galaxy F41 داریم که اوایل ماه جاری به بازار هند راه یافت. Galaxy F41 از یک نمایشگر 6.4 اینچی Full HD + Super AMOLED Infinity U با رزولوشن 1040 10 2340 برخوردار است. یک بریدگی قطره قطره قطره در وسط صفحه برای دوربین جلو وجود دارد. صفحه نمایش آن از حداکثر روشنایی 420 نیت و دامنه گسترده ای از رنگ 110٪ NTSC برخوردار است. Galaxy F41 در انتهای پایین قیمت بودجه قرار دارد و در محلی با قیمت خرده فروشی 15،499 پوند به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید  گوشی جدید One Plus Two در سال 2015 عرضه می شود

Poco X3

چه کسی می گوید یک صفحه نمایش مناسب باید OLED باشد؟ بله ، ناگفته نماند که آنها ذاتاً بهتر هستند ، اما با یک بودجه محدود باید انتظارات کمی را کاهش داد. از طرف دیگر، کمبود پنل OLED لزوماً به نمایشگر بد تبدیل نمی شود. Poco X3 شیائومی با داشتن صفحه LCD IP که دارای نرخ تازه سازی خیره کننده 120 هرتز “RealityFlow” است ، اثبات زنده این مفهوم است.

Poco X3 از یک صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی با رزولوشن FHD + 20: 9 و تراکم پیکسلی 408ppi بهره می برد. یک برش در جلو دوربین جلوی تلفن را در خود جای داده و در مرکز بالای نمایشگر قرار دارد. در مورد دوام شیشه ، کاربران نگران نباشند زیرا از شیشه Corning Gorilla Glass 5 ساخته شده است. تلفن هوشمند ارزان قیمت در انواع رنگ های مختلف موجود است و 16999 پوند قیمت دارد.

Oppo A53

Oppo A53 دستگاهی است که علی رغم داشتن IPS LCD در بخش نمایشگر عملکرد خوبی دارد. این گوشی هوشمند با نمایشگر 6.49 اینچی ، نسبت صفحه به بدنه 89.2٪ را نشان می دهد و حداکثر روشنایی آن 480 نیت است. این دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز و میزان نمونه برداری لمسی 120 هرتز است و در نتیجه تجربه کاربری کاربر یکنواخت است.

برای افرادی که زیبایی طراحی برش سوراخ سوراخ را بر روی صفحه نمایش ترجیح می دهند ، این وسیله مناسبی است. Oppo A53 برای افرادی که عاشق تصاویر پس زمینه عجیب و غریب هستند که برای برخی از تلفن های هوشمند برتر ارائه می شود ، بسیار مناسب خواهد بود. متأسفانه ، A53 در هنگام رزولوشن که فقط 1600 × 720 است ، امتیاز از دست می دهد. با قیمت درخواستی 15،490 پوندی ، برخی ممکن است این تلفن را معامله کنند و برخی دیگر نه.

realme 7

تقریباً دو ماه پیش ، تولید کننده چینی تلفن های هوشمند Realme ، Realme 7 را برای بازار هند اعلام کرد. این دستگاه از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Full HD + LCD با رزولوشن 1080 24 2400 بهره می برد. نسبت نمایشگر به بدنه 90.5٪ و سرعت تازه سازی 90Hz دارد. این البته بدان معنی است که هنگام استفاده از دستگاه ، انیمیشن ها و انتقال ها کاملاً روان هستند. به دنبال آنچه اکنون به یک روند محبوب تبدیل شده است ، realme 7 دارای یک سوراخ سوراخ دار در گوشه سمت چپ صفحه نمایش است. در مورد قیمت ، خریداران ارزان قیمت انتظار دارند 15000 پوند و بالاتر برای دستگاه پرداخت کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های هوشمند اقتصادی با صفحه نمایش بزرگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *