پیانو لگویی توانایی نواختن دارد !

پیانو لگویی

این روزها با پیشرفت تکنولوژی، هر روز شاهد مسائلی عجیب و غریب در دنیای دیجیتال هستیم. این بار گویا نوبت به این رسیده است که دیگر اسباب بازی هایمان نیز رنگ و بوی زنده شدن بگیرند. گویا کمپانی لگو توانسته است این رویا را با استفاده از قطعات لگویی در غالب یک پیانو محقق نماید ! شما با استفاده از این پیانو لگویی می توانید موسیقی بنوازید و از آن لذت ببرید!

پیانو لگویی

این پیانو یک اسباب بازی می باشد که از 2798 قطعه‌ ی لگو شکل گرفته است و دارای جزئیات یک پیانوی واقعی می باشد. این اسباب بازی لگویی از 25 دکمه‌ ی جدا از هم ساخته شده است که دارای قابلیت حرکت می باشند و همچنین یک کیبورد دارد که قابلیت جداسازی و از همه بهتر دارای 25 رشته‌ ی پیانو می باشد. از قابلیت های جذاب دیگر این پیانو می‌توان به متعادل گر، پدال پیانو و همچنین وجود یک درب بزرگ بر روی آن اشاره داشت که می‌ تواند باز و بسته گردد. باید بگوییم که با استفاده از این لگو نمی‌ توان نوت‌های اصلی موسیقی را بنوازیم ولی دارای قابلیت نواختن خودکار می باشد که سبب می گردد تمامی دکمه‌ های پیانو به صورت اتوماتیک در گام‌ های متفاوت و ریتم‌ های مختلف موسیقی اجرا نماید. برای این پیانو کوچک حتی یک نیمکت قابل تنظیم نیز ساخته شده است.

طراح این اسباب بازی لگویی فردی به نام SleepyCow می باشد که امیدوار است ایدهایش آنقدر برای کمپانی لگو ارزشمند و جذاب باشد که این پیانوی را بسازد و در فروشگاه ها برای خریداران قابل دسترس باشد.

مطالب مرتبط

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: cNet

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پیانو لگویی توانایی نواختن دارد !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *