پهپاد DJI Mini 3 Pro معرفی شد

پهپاد DJI Mini 3 Pro معرفی شد

اعلامیه مورد انتظار رونمایی DJI Mini 3 Pro اکنون منتشر شده است. دی جی آی پیرامون Mini 3 Pro اخیرا شایعات زیادی منتشر کرده است. جالب اینجاست که اکثر شایعات مربوط به پهپاد حقیقت داشتند.

DJI Mini 3 Pro یک پهپاد بسیار سبک وزن است که چندین ویژگی چشمگیر را ارائه می دهد. وزن 249 گرمی DJI Mini 3 Pro به دستگاه اجازه می دهد بدون مجوز در بسیاری از حوزه های قضایی مستقر شود. Mini 3 Pro با پیشرفت های قابل توجهی در قابلیت های دوربین خود ارائه می شود و جمع و جور است. دوربین Mini 3 Pro می‌تواند عکس‌های 48 مگاپیکسلی و ویدیوهای 4K در HDR بگیرد. قابلیت مانور DJI Mini 3 Pro فوکوس شده زیرا می تواند تصاویر و ویدیوهای عمودی نیز بگیرد.

DJI Mini 3 Pro دارای باتری بهبود یافته ای بوده که زمان پرواز 30 دقیقه را ارائه می دهد. بسته باتری استاندارد Mini 3 Pro را می توان بیشتر افزایش داد تا زمان پرواز 47 دقیقه داشت. جنبه دیگر استفاده از باتری بزرگتر این بوده که پهپاد بیش از 249 گرم وزن خواهد داشت. طبق شایعات، Mini 3 Pro دارای ActiveTrack است، یک فناوری تشخیص موانع سه جهته. این پهپاد با فناوری جلوگیری از موانع، حتی توسط آماتورها نیز به راحتی قابل استفاده است.

پهپاد DJI Mini 3 Pro معرفی شد

DJI Mini 3 Pro در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس بوده و برای مدل پایه 669 دلار قیمت خواهد داشت. یک مدل متوسط ​​با کنترل از راه دور DJI RC-N1 وجود دارد که 759 دلار قیمت دارد. با این حال، مدل پرچمدار DJI Mini 3 Pro با کنترلر DJI RC عرضه می شود و این بسته 909 دلاری است. DJI RC نسخه بهبود یافته کنترلرهای قبلی خود بوده و دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی هم است. هنوز جزئیات دقیق عرضه مشخص نشده است.

سازندگان پهپاد، به ویژه DJI در طول بحران جاری روسیه و اوکراین در کانون توجه قرار داشتند. پهپادها همچنان نقش مهمی در اجرای جنگ از هر دو طرف دارند. فشار بر DJI برای توقف تامین ماشین‌های جنگی روسیه و اوکراین باعث شد تا عرضه و پشتیبانی از هر دو کشور را متوقف کند.

برای کسب جزئیات تکمیلی به وب سایت دی جی آی مراجعه کنید. این شرکت سخت در تلاش است تا مدل های حرفه ای و متنوعی را در بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید  گیمبال دوربین جدید DJI بزودی معرفی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پهپاد DJI Mini 3 Pro معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *