رونمایی ویوو از گوشی V27e

رونمایی ویوو از گوشی V27e

ویوو به تازگی سری گوشی های هوشمند V27 را در بازار هند عرضه کرده است. با این حال، مدل V27e که انتظار می رفت در کنار V27 و V27 Pro رونمایی شود، در جریان پخش زنده معرفی نشد.

سازنده چینی گوشی های هوشمند بر طراحی این گوشی هوشمند میان رده تاکید کرده است. دارای یک پنل پشتی است که به نظر می رسد طراحی منحصر به فردی بر روی سطح آن حک شده است. در حالی که این یک پنل تغییر رنگ نیست، سه گزینه رنگ با desogm پردار هنوز بسیار جذاب هستند. در قسمت پشتی نیز Aura Light قرار دارد که نور LED را نیز ارائه می دهد. در همین حال، در قسمت جلویی صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز وجود دارد.

در زیر کاپوت، دستگاه به تراشه هلیو G99 مدیاتک مجهز شده است که با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. در قسمت پشتی، دوربین سه گانه ای دارد که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است که از OIS پشتیبانی می کند، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی دیگر. در جلوی آن یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است. V27e از یک بسته باتری 4600 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند.

سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از FuntouchOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13، سینی دو سیم کارت هیبریدی، مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش IP54 و بلندگوهای استریو. Vivo V27e در چندین رنگ مختلف، یعنی بنفش اسطوخودوس، مشکی گلوری و سبز زنده موجود است. قیمت پیکربندی 8GB + 256GFB 1299 RM (تقریباً 290 دلار) است. این دستگاه در حال حاضر برای سفارش در مالزی با هدایای رایگان نیز موجود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن طراحی گوشی ویوو V27 4G

نظرات در مورد : رونمایی ویوو از گوشی V27e

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *