گوشی جدید اوپو با سنسور IMX890 عرضه می شود

گوشی جدید اوپو با سنسور IMX890 عرضه می شود

اوپو در حال کار بر روی سری Reno 9 است و ممکن است در ماه نوامبر رسمی شود. انتظار می‌رود این مجموعه شامل دو گوشی هوشمند Reno 9، Reno 9 Pro و Reno 9 Pro+ باشد. با این حال، جزئیات مربوط به تلفن های Pro هنوز در دست نیست. در حال حاضر، یک مشاور محبوب چینی ادعا می کند که OPPO در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند میان رده جدید است که دارای دوربین اصلی IMX890 و تراشه MariSilicon X است. بیایید به جزئیات نگاه کنیم.

مشاور برجسته Digital Chat Station از طریق پست Weibo فاش کرد که OPPO در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند میان رده ناشناخته است که به سنسور IMX890 سونی و تراشه MariSilicon X خود توسعه یافته این شرکت مجهز خواهد بود. برای افراد ناآشنا، این یک چیپست مبتنی بر تصویربرداری است که به طور مستقل توسط این شرکت طراحی و توسعه یافته است.

MariSilicon X بر اساس فناوری پردازش 6 نانومتری ساخته شده است و دارای یک NPU قدرتمند، یک ISP پیشرفته و معماری حافظه چند لایه است تا بازده انرژی بی‌نظیر و عملکردی باورنکردنی را ارائه دهد و ضبط ویدیوهای شبانه با هوش مصنوعی 4K را با پردازش RAW در زمان واقعی ممکن می‌سازد.

علاوه بر این، آقای چت استیشن فاش کرد که این میان‌رده OPPO دارای صفحه‌نمایش منحنی با سوراخ در مرکز است. علاوه بر این، ماژول دوربین عقب گوشی هوشمند چینش مشابهی با رنو 9 خواهد داشت و از «طراحی دکو» مدل‌های نسل قبل بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، به نظر می رسد این گوشی هوشمند در بخش میان رده پریمیوم عرضه خواهد شد. می تواند در محدوده 300 تا 400 دلار عرضه شود. نام رسمی این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست. ما باید به زودی جزئیات بیشتری در مورد آن بدانیم. انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد تا مطلع جزئیات شویم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی اوپو A3 PRO 5G

نظرات در مورد : گوشی جدید اوپو با سنسور IMX890 عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *