پنل ارسال اس ام اس چیست؟ آشنایی با کندو اس ام اس

پنل ارسال اس ام اس چیست

ارسال پیامک در مقیاس بالا، دغدغه اغلب کارفرمایان کسب و کار است. البته با پیشرفت تکنولوژی، ابزارهای مختلفی برای مدیریت پیامک‌ها به مخاطبان عرضه شده است تا این مشکل را برطرف کنند. در ادامه قصد داریم بهترین ابزار پیامک مارکتینگ را به شما معرفی کنیم. اما پنل ارسال اس ام اس چیست و چه کاربردی دارد؟

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

همانطور که می‌دانید، امروزه بیش از 95% از افراد جامعه از موبایل استفاده می‌کنند. همین امر باعث شده تا استفاده از پیامک به عنوان ابزاری برای بازاریابی، اهمیت زیادی برای کسب و کارها و برندها داشته باشد. اما ارسال پیامک در حجم انبوه، یکی از مشکلاتی است که کسب و کارها با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند. از این رو ابزارهایی برای مدیریت پیامک‌ها، تحت عنوان پنل‌های پیامکی، به وجود آمدند.

پنل ارسال اس ام اس، در واقع به شما این امکان را می‌دهد تا تعداد زیادی پیام کوتاه را در عرض چند ثانیه به مخاطبان خود ارسال کنید. در ادامه بیشتر با قابلیت‌های پنل پیامکی آشنا می‌شوید.

معرفی امکانات پنل پیامکی کندو

پنل پیامکی کندو که با عنوان مرجع رسمی ارسال اس ام اس انبوه فرهنگ و توسعه کندو نیز شناخته می شود، یکی از سامانه‌های مدیریت و ارسال اس ام اس است که قابلیت‌های منحصر به فردی به مشترکین خود ارائه می‌دهد. این ویژگی‌های جذاب، باعث شده است تا بازاریابی پیامکی برای هر کسب و کاری سودده و کاربردی باشد و این پنل ارسال اس ام اس به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. برخی از ویژگی‌های پنل پیام کوتاه کندو عبارتند از:

امکان ارسال پیامک به بانک اطلاعاتی

بسیاری از کارفرمایان کسب و کارهای نوپا فکر می‌کنند که برای استفاده از اس ام اس مارکتینگ، بایستی مشتریان خود را به تعداد مشخصی برسانند تا بتوانند به آن‌ها پیامک ارسال کنند. اما پنل پیامکی کندو این باور قدیمی را کمرنگ کرده است. در این پنل ارسال اس ام اس، مشترکین این امکان را دارند که حتی بدون داشتن مشتری، به لیست شماره‌های بانک اطلاعاتی مخابرات، پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. با استفاده از این قابلیت، کسب و کارها می‌توانند به مردم سراسر کشور پیامک تبلیغاتی ارسال کرده و کسب و کار خود را به آن‌ها معرفی کنند.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی بر اساس لوکیشن

شاید تصور این که می‌توان به افرادی که در مکان خاصی حضور دارند، پیامک ارسال کرد؛ برای برخی از افراد دور از واقعیت باشد. اما بهتر است بدانید که این قابلیت منحصر به فرد، طرفدار زیادی در بین کسب و کارهای مختلف از جمله فروشگاه‌ها دارد. این قابلیت در پنل پیامکی، به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب محدوده خاص بر روی نقشه، به وسیله دکل مخابراتی، به مخاطبان خود در آن منطقه خاص پیامک ارسال کنید. این قابلیت به کسب و کارهای سنتی این امکان را می‌دهد تا تبلیغات خود را به افراد ساکن در آن محدوده ارسال کنند.

پنل ارسال اس ام اس چیست

امکان دریافت پیامک

همانطور که می‌دانید، برقرای تعامل برند با مشتریان، از اهمیت زیادی برخوردار است. از آنجایی که پیامک نیز یکی از راه‌های ارتباطی بین مشتریان با برند به حساب می‌آید، بهتر است که پنل پیامکی شما قابلیت دریافت پیامک از سوی کاربر را داشته باشد. پنل ارسال پیامک انبوه کندو، این امکان را به مشتریان شما می‌دهد تا پیام‌های خود را به شما ارسال کنند. از همین رو این  پنل پیامکی، یک گزینه مناسب برای استفاده به عنوان سامانه نظرسنجی و پشتیبانی به حساب می‌آید.

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت

یکی از مشکلات کارفرمایان در برگزاری تبلیغات، پیدا کردن جامعه هدف است. همین امر باعث شده است تا شکل سنتی تبلیغات، بازدهی مناسبی برای کسب و کار نداشته و نرخ بازگشت سرمایه تبلیغات کم‌تر از حد انتظار باشد. اما اگر به شما بگوییم که با استفاده از پنل ارسال اس ام اس می‌توانید جامعه هدف خود را انتخاب کرده و تنها به آن‌ها تبلیغات ارسال کنید، چطور؟

یکی از قابلیت‌های جذاب پنل پیامکی کندو، امکان فیلتر کردن مخاطبان بر اساس سن، جنسیت، شغل و … است. همین امر به کسب و کارها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را تنها به جامعه هدف ارسال کرده و هزینه‌های تبلیغاتی خود را به طرز چشمگیری کاهش دهند.

قابلیت گزارش گیری از کمپین

یکی از معایب تبلیغات سنتی، قابل ردیابی نبودن تاثیر آن است. به همین خاطر دنیای تبلیغات دیجیتال و پیامک مارکتینگ، با ارائه قابلیت گزارش گیری، توانسته‌ است که طرفداران زیادی پیدا کند. پنل پیامکی کندو با ارائه داده‌های دقیق به مشترکین خود، این امکان را فراهم می‌کند تا کارفرمایان تاثیر گذاری کمپین تبلیغاتی خود را رصد کرده و در صورت نیاز تغییرات مورد نظر را در آن اعمال کنند.

همچنین داشتن خدماتی اختصاصی برای فروشگاه هایی که دارای شعبات نعتددی هستند و پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای منحصر به فرد، ویژگی است که مجموعه کندو اس ام اس را منحصر به فرد تر خواهد کرد.

معیارهای انتخاب یک پنل اس ام اس

قابلیت‌هایی که در بالا به شما توضیح دادیم، تنها بخشی از امکانات سامانه پیام کوتاه کندو است و شما می‌توانید برای مشاهده قابلیت‌های جذاب این پنل ارسال اس ام اس، به صفحه امکانات کندو مراجعه کنید. اما ویژگی‌هایی که در بالا توضیح دادیم تنها قابلیت‌های یک پنل پیامکی نیستند و در زمان انتخاب یک پنل پیامکی خوب، امکانات دیگری نیز مطرح می‌شوند. در ادامه چند قابلیت مهم سامانه پیام کوتاه را به شما معرفی می‌کنیم.

دلیوربیس بودن

کاهش هزینه‌های تبلیغاتی، هدف اصلی سامانه‌های ارسال پیامک است. اما تعرفه پیامک‌های تبلیغاتی در پلتفرم‌های مختلف، اغلب به دو روش دلیور بیس و سند بیس بودن، تعیین می‌شوند. در سرویس‌های سند بیس، هزینه تبلیغات پیامکی بر اساس تعداد پیام‌های ارسال شده توسط کاربر حساب می‌شود و حتی در صورتی که پیامک به دست مخاطب نرسد، هزینه آن از کارفرما دریافت می‌شود. اما در سرویس‌های دلیور بیس، تنها هزینه پیامک‌هایی که به دست مخاطبان رسیده‌اند، از حساب شما کسر می‌شود و در صورتی که به هر دلیلی پیامک شما به دست مشتری نرسد، هزینه آن به حساب شما عودت می‌شود.

اعتبار سامانه پیام کوتاه

اعتبار، تجربه و سابقه فعالیت پنل‌های پیامکی، یک فاکتور مهم برای انتخاب یک سامانه مناسب است. پنل پیامکی کندو، به عنوان یکی از سامانه‌های ارسال اس ام اس باتجربه، فعالیت خود را از اولین روزهای ظهور بازاریابی پیامکی آغاز کرده است و از تجربه چندین ساله خود در جهت ارائه بهترین کیفیت به مشترکین خود استفاده می‌کند.

ظرفیت و سرعت ارسال اس ام اس

یکی از ویژگی‌های یک پنل ارسال پیامک خوب، سرعت بالای ارسال پیامک است. البته اهمیت این ویژگی بیشتر در کمپین‌های بزرگ با مخاطبان میلیونی مشخص می‌شود. اما اگر قصد دارید از پنل پیامکی به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی استفاده کنید، متوجه اهمیت این موضوع خواهید شد.

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی از سرویس پیامکی، یکی از مسائلی است که کمتر کسی به آن توجه می‌کند. اما اهمیت این قابلیت زمان بروز مشکل یا نیاز به راهنمایی در اجرای کمپین پیامکی، مشخص می‌شود. پنل پیامکی کندو، با ارائه پشتیبانی رایگان و 24 ساعته، در تلاش است تا تجربه خوبی برای کسب و کارها خلق کند.

پنل ارسال اس ام اس چیست

داشتن لیستی از نمونه های پیامکی

بله درست است؛ یک سامانه پیامکی خوب باید در کنار خدمات خود، به انتشار مطالبی در مورد پیامک های مختلف و نمونه هایی از آن نیز بپردازد. این موضوع کمک می کند تا کاربر یک پنل برای کسب و کار خود به راحتی از نمونه های آماده ی پیامکی استفاده کرده و تنها دغدغه ی ارسال پیامک را داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم از بهترین نمونه های پیامکی در سایت کندو نیز حتما بازدید فرمائید.

به انتهای مقاله معرفی پنل ارسال اس ام اس کندو رسیدیم. همانطور که می‌دانید، انتخاب یک پنل پیامکی خوب، یکی از واجبات هر کسب و کاری است. اگر شما هم می‌خواهید از تبلیغات پیامکی برای کسب و کار خود استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب پنل پیامکی کندو است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پنل ارسال اس ام اس چیست؟ آشنایی با کندو اس ام اس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *