اندروید 11 به محبوب ترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل تبدیل می شود

Android 11 به محبوب ترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل تبدیل می شود

طبق آخرین آمار، اندروید 11 بر روی 28.3 درصد از کل دستگاه های اندرویدی نصب شده است. این یک پیشرفت نسبت به قبل است که نشان می دهد پایه نصب کلی 24.2 درصد است.

محبوب ترین نسخه سیستم عامل تلفن همراه گوگل در حال حاضر اندروید 11 است. سازنده پیکسل 6 نمودار خود را به روز کرده است که درصد گوشی های هوشمند اندرویدی را نشان می دهد که از سیستم عامل های مختلف استفاده می کنند. با این حال، هیچ جزئیاتی در مورد گوشی های هوشمند اندروید 12 در لیست وجود ندارد.

اندروید 11

طبق آخرین آمار، اندروید 11 بر روی 28.3 درصد از کل دستگاه های اندرویدی نصب شده است. این یک پیشرفت نسبت به گزارش قبلی است که نشان می دهد پایه نصب کلی 24.2 درصد است. اندروید 10 با 23.9 درصد سهم بازار در رتبه دوم قرار دارد. در حالی که نسخه اندروید در رتبه دوم لیست قرار دارد، سهم بازار کلی آن کاهش یافته است. اندروید 10 با سهم بازار 26.5 درصدی پیش از این محبوب ترین نسخه بود.

تعداد گوشی‌هایی که اندروید 11 را عرضه می‌کنند، بدون شک باعث کاهش تعداد کاربران اندروید 10 شده است. اندروید 9 دارای 16.9 درصد سهم بازار است، در حالی که Jelly Bean 0.4 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

گوگل هیچ اطلاعاتی در مورد پایگاه کاربران اندروید 12 ارائه نکرده است. به گفته 9to5Google، این می تواند مربوط به کمک به توسعه دهندگان در تعیین اینکه آیا نسخه های اندروید اصلاً باید حفظ شوند یا خیر. توسعه‌دهندگان می‌توانند از نمودار استفاده کنند تا تخمین بزنند اگر از نسخه قدیمی‌تر اندروید پشتیبانی نکنند، چه تعداد مصرف‌کننده بالقوه را از دست خواهند داد.

در نتیجه، دانستن این که چه تعداد کاربران Android 12 یا Android 12L، جدیدترین نسخه‌های در دسترس عموم را اجرا می‌کنند، ممکن است چندان ارزشمند نباشد. با این حال، دیدن آماری که در مورد اندروید 12 قابل دسترسی است، بسیار جالب خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  EMUI 11 عرضه شد؛ کدام گوشی‌های هوآوی و آنر قابلیت دریافت اندروید 11 را دارند؟

نظرات در مورد : اندروید 11 به محبوب ترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل تبدیل می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *