پلتفرم تنور (Tenor) توسط کمپانی گوگل تصاحب شد

تنور (Tenor)

یکی از جنجالی ترین اتفاقات امروز , تصاحب تنور (Tenor) توسط کمپانی گوگل است. این شرکت با کسب این امتیاز , می تواند فعالیت گسترده ای در زمینه جست و جوی تصاویر گیف داشته باشد. اکنون برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که پلتفرم تنور (Tenor) چیست ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم با این پلتفرم می توان از میان گیف های مختلف و متناسب با کیبورد استفاده شده در گوشی یا لپ تاپ , تصاویر متحرک مناسب و دلخواه را انتخاب نماید , نکته بسیاز جالب و کاربردی این است که تنور نرم‌ فزار های ارتباطی نیز برای کاربران خود ارائه می دهد که می توان در برنامه های مختلف و شبکه های گوناگون از جمله فیس بوک مسنجر و اسمارت فون های دارای سیستم عامل اندروید و آی او اس استفاده کرد. این یک فرصت بسیار مناسب و بزرگ نیز برای شرکت تنور می باشد چرا که علاوه بر این که به صورت مستقل به کلیه فعالیت های خود در زمینه گیف ادامه خواهد داد ( البته تحت نظر شرکت گوگل ) , حوزه API و  فناوری‌ های اختصاصی نیز مشغول خواهد شد.

این امتیاز نیز مزایایی را برای کمپانی گوگل به همراه خواهد داشت چرا که از این پس این شرکت قارد خواهد بود  گیف‌ های بهتری را برای کاربران خود طراحی کرده و در اختیار آن ها قرار دهند. کاربران گوگل بسیار خوش شانس هستند چرا که این تصاحب تنور توسط گوگل نشان می دهد , ارائه  گیف های بهتر برای کاربران برای شرکت گوگل مهم می باشد. شرکت گیفی اعلام کرده است شرکت گوگل قصد را با به کارگیری هوش مصنوعی  دیتا بیس های جدیدی برای گیف‌ های خود طراحی کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پلتفرم تنور (Tenor) توسط کمپانی گوگل تصاحب شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *