مودم های مدیاتک در آیفون های 2018

مدیاتک

در طی یک همکاری جدید بین شرکت اپل و مدیاتک , اپل تولید تراشه های مودم خود را به این شرکت واگذار کرده است. بر اساس آن چه که در سایت ها و منابع معتبر منتشر شده است، کمپانی اپل قصد دارد تولید نیمی از تراشه های مودم های خود را به این شرکت بسپارد و تولید نیمی دیگر را به عهده شرکتی دیگر قرار دهد. هر چند که اپل پردازنده های خود را گسترش داده و مجهز تر نموده است , اما تهیه برخی از اجزا از جمله سیستم‌ روی‌ چیپ و کوپرتینویی‌ ها را به عهده سایر شرکت ها سپرده و با همکاری آن ها این قطعات را تولید می کند.

قیمت پایین محصولات کمپانی مدیاتک یکی از نقاط قابل توجه است , این شرکت با در اختیار داشتن علم و فناوری مورد نیاز برای تولید این قطعات , اجزایی با کیفیت مطلوب و قمیتی مقرون به صرفه تولید می کند , مدیران شرکت مدیاتک با تلاش فراوان و پیشرفت های قابل توجه توانستند سفارشات این کمپانی اپل را دریافت نمایند.

مودم های مدیاتک در آیفون های 2018البته لازم به ذکر است که اختلافاتی که بین کوالکام و اپل ایجاد شده در این ایجاد این همکاری بی تاثیر نیست چرا که کوالکام سعی دارد مانع فروش برخی از مدل های آیفون , مانند اپراتور ورایزن و اسپرینت که کوالکام در تولید آن ها نقش داشته , شود. این امر شرکت اپل را به برقراری روابط جدید و همکاری با شرکت های دیگر وا داشته است.

یکی از دلایلی که اپل شرکت مدیاتک را انتخاب کرده , قابل اعتماد بودن و مقبولیت آن در جهان است. در کنار این موضوع قیمت قطعات این شرکت نسبت به کوالکام پایین تر بوده و کیفیتی برابر با آن ارائه می دهد. برخی از اخبار منتشر شده می گویند اپل تصمیم دارد برای تولید برخی دیگر از محصولات خود از جمله سیستم‌ های ارتباط بی‌سیم , بلندگو های هوشمند و دستگاه‌‌های شارژ بی‏‌سیم نیز با شرکت مدیاتک همکاری کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسل جدید آیپدهای اپل تا اواسط بهار از راه می رسند

نظرات در مورد : مودم های مدیاتک در آیفون های 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *