پشتیبانی گوشی Galaxy S20 Ultra از اپ Expert RAW

پشتیبانی گوشی Galaxy S20 Ultra از اپ Expert RAW

اپلیکیشن Expert RAW سامسونگ مدتی است که برای سری گلکسی S22 و چند گوشی دیگر گلکسی در دسترس بوده است. اکنون، این شرکت کره‌ای در حال انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای Expert RAW است که سازگاری آن را به سه پرچم‌دار قدیمی‌تر خود یعنی Galaxy Note 20 Ultra، S20 Ultra و Z Fold2 گسترش می‌دهد. در اینجا جزئیات است.

طبق یک پست انجمن، سامسونگ به‌روزرسانی اپلیکیشن Expert RAW را ارائه کرده است که از گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 20 اولتا، نوت 20 اولترا و فولد 2 (از طریق GoAndroid) پشتیبانی می‌کند. با این حال، سامسونگ هشدار می دهد که کیفیت و زمان پردازش در گوشی های هوشمند به دلیل سن و ناتوانی در مطابقت با قدرت پردازش دستگاه های پرچمدار فعلی متفاوت است.

اگر با Expert RAW سامسونگ آشنا نیستید، ممکن است برخی توضیحات مناسب باشد. افراد با تجربه در عکاسی می توانند از این برنامه برای ثبت تصاویر با دامنه دینامیکی گسترده تر از برنامه دوربین استاندارد استفاده کنند. همچنین طیف وسیعی از کنترل های تیراندازی دستی را ارائه می دهد. علاوه بر این، می‌توانید با فرمت RAW عکس بگیرید، بنابراین می‌توانید بعد از آن در برنامه‌هایی مانند Adobe Lightroom آنها را ویرایش کنید.

سامسونگ در تلاش است تا ویژگی‌های بیشتری را به برنامه بیاورد، با این حال، انتظار نداشته باشید که همه آنها در دستگاه‌های قدیمی‌تر در دسترس باشند. برخی از ویژگی‌ها تنها در جدیدترین پرچم‌داران در دسترس خواهند بود زیرا سخت‌افزار مورد نیاز برای پشتیبانی از آن‌ها را دارند. گزارش شده است که سامسونگ در حال آزمایش توانایی برای آوردن سرعت شاتر سفارشی، ISO و تنظیمات برگزیده در حالت فیلمبرداری Hyperlapse است.

اگر صاحب گوشی‌های هوشمند سامسونگ هستید و می‌خواهید برنامه Expert RAW را امتحان کنید، می‌توانید آن را از اپ استور گلکسی دانلود کنید. پیش بینی می شود بزودی گوشی‌های دیگری این اپ را دریافت کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy F42 5G سامسونگ در گوگل پلی کنسول رویت شد

نظرات در مورد : پشتیبانی گوشی Galaxy S20 Ultra از اپ Expert RAW

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *