پشتبانی از 13 زبان جدید در ترجمه بصری گوگل ترنسلیت

ترجمه بصری گوگل ترنسلیت

اساسا گوگل ترنسلیت یکی از سرویس های بسیار کاربردی کمپانی گوگل می باشد که در سراسر دنیا افراد بسیاری از آن استفاده می نمایند. یکی دیگر از سرویس های کاربردی زیر شاخه ی گوگل ترنسلیت ترجمه ی بصری آن است که افراد زیادی مشتاق به استفاده از این سرویس ها هستند.

ترجمه بصری گوگل ترنسلیت

به طور کلی یکی از ویژگی های مترجم گوگل با همان Google Translate ترجمه بصری می باشد. به این صورت که دوربین گوشی هوشمند خود را در مقابل یک متن می گیرید و اپلیکیشن به صورت همزمان ترجمه آن را به زبانی که کاربر می خواهد، نمایش می‌ دهد. اکنون با توجه به اطلاعات ارائه شده، گوگل در بروزرسانی جدید مترجم آنلاین خود برنامه دارد تا 13 زبان جدید را به این قابلیت اپلیکیشن اضافه نماید:

زبان های عربی، ویتنامی، هندی، تایلندی، بنگالی، گجراتی، نپالی، کانارا، مالایلم، مراتی، پنجابی، تلوگو و تامیلی.

بسیاری از این زبان‌ های جدید تنها مربوط به کشور هند و کشورهای اطراف آن می باشند و با این احتساب تعداد زبان‌ هایی که در قسمت ترجمه ی بصری، گوگل ترنسلیت از آن‌ ها پشتیبانی می گردد به حدود 50 زبان رسیده است. این آپدیت از امروز در دسترس همه ی کاربران سیستم عامل‌ های iOS و اندروید قرار می گیرد و در صورتی آن را دریافت نکردید، به احتمال زیاد باید چند روز بیشتر منتظر بمانید.

گوگل ترنسلیت

ویژگی ترجمه ی بصری در سال 2015 میلادی و با پشتیبانی از 27 زبان متفاوت به اپلیکیشن مترجم گوگل راه یافت. از آن زمان تاکنون کمپانی گوگل با افزایش زبان‌ های این قسمت از مترجم خود، کار کاربران را در سفرها آسان تر نموده است. لازم است بدانید که با رکورد بیش از 500 میلیون دانلود در گوگل پلی، گوگل ترنسلیت به عنوان محبوب‌ ترین اپلیکیشن مترجم گوشی های هوشمند شمرده می شود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایلان ماسک: خودروی تمام خودران جدید تسلا باعث تعجب همگان خواهد شد!

نظرات در مورد : پشتبانی از 13 زبان جدید در ترجمه بصری گوگل ترنسلیت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *