پرینتر لیزری K100 شیائومی معرفی شد

پرینتر لیزری K100 شیائومی معرفی شد

شیائومی، غول فناوری چینی به تازگی پرینتر لیزری شیائومی K100 را عرضه کرده است. این چاپگر امروز در چین با قیمت ویژه 849 یوان یا 123 دلار به فروش می رسد و پس از آن با قیمت فهرست 899 یوان یا 130 دلار به فروش می رسد.

پرینتر لیزری شیائومی K100 دارای طراحی جمع و جور و شیک با ابعاد 331 در 178 میلی متر است. فرم کوچک آن، آن را به گزینه ای عالی برای انواع سناریوهای چاپ، چه در خانه، چه در استودیو یا در دفتر تبدیل می کند. اندازه آن همچنین به این معنی است که فضای بسیار کمی از میز را اشغال می کند و آن را به یک انتخاب کارآمد و کاربردی برای کسانی که فضای محدودی دارند تبدیل می کند.

پرینتر لیزری شیائومی K100 از چاپ USB و بی سیم پشتیبانی می کند. با تراشه NFC خود، لمس نرم و دسترسی آسان به صفحه برنامه چاپگر را امکان پذیر می کند و چاپ اسناد WPS را در تلفن هوشمند با یک لمس بدون دردسر می کند.

این چاپگر از ضبط گوشی هوشمند، ویژگی اسکن، تشخیص خودکار لبه، بهینه سازی دستی و تنظیم پشتیبانی می کند. فایل‌های چند صفحه‌ای را نیز می‌توان مستقیماً به‌عنوان فایل‌های PDF گرفته و بایگانی کرد. این چاپگر به لطف تونر اصلی با کیفیت بالا، می تواند تا 20 صفحه در دقیقه، با لبه های متنی واضح، چاپ های واضح، و خطوط بدون لک تولید کند.

پرینتر لیزری شیائومی K100 با یک کارتریج تونر قابل تعویض طراحی شده است که 249 یوان یا 36 دلار قیمت دارد و می تواند تا 1500 صفحه را چاپ کند که معادل حدود 0.16 یوان یا 0.02 دلار در هر صفحه است. این آن را به یک چاپگر مقرون به صرفه تبدیل می کند که ارزش بسیار خوبی را برای کاربران خود فراهم می کند.

در مقایسه با نسخه قبلی خود، پرینتر AIO K200، پرینتر لیزری شیائومی K100 گزینه مقرون به صرفه تری است. در حالی که چاپگر K200 مشخصات و ویژگی های بالاتری را ارائه می دهد، چاپگر K100 یک انتخاب کاربردی تر و کارآمدتر برای نیازهای چاپ روزمره است.

به طور کلی، پرینتر لیزری شیائومی K100 یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک راه حل چاپ فشرده، همه کاره و مقرون به صرفه هستند.

بیشتر بخوانید  جزئیات جدیدی از سری شیائومی 14T منتشر شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پرینتر لیزری K100 شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *