تاثیر قرار دادن گوشی در حالت پرواز بر مقدار استفاده آن از باطری

حالت پرواز

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که از گوشی خود به مدت طولانی استفاده می کنید، برای شارژ شدن گوشی چندین ساعت وقت لازم دارید. با اینکه اکنون گوشی هایی با قابلیت شارژ سریع به بازار آمده اند اما برخی از آنها مدت طولانی برای شارژ شدن نیاز دارند و شما همانند دیگران فکر می کنید برای تسریع در شارژ، گوشی خود را باید در حالت پرواز قرار دهید ؟

هنگامی که گوشی در حالت پرواز قرار می گیرد برخی امکانات و آپشن های آن خاموش می شوند. مانند آنتن دهی آن بلوتوث و GPS، ومکان یابی همگی از کار می افتند. برای یافتن مکان به غیر از GPS از دکل های مخابراتی نیز استفاده می شود و به همین منظور حتی اگر تماس تلفنی یا در حال ارسال پیامک نباشید انرژی کمی از گوشی مصرف می شود.

حالت پرواز

این موضوع به این معنی است که وقتی گوشی شما در حالت پرواز باشد سریع تر شارژ می شود. شرکت مخابراتی ورایزن هم تسریع در شارژ را تایید کرده است اما بر اساس گفته سایت CNET فقط ۴ دقیقه اختلاف دارد. به همین دلیل زیاد هم تاثیر ندارد ولی برخی از آزمایش ها نشان داده که این اختلاف به ۱۱ دقیقه هم می رسد. این آپشن درواقع باعث می شود که گوشی همراه انرژی کمی را مصرف کند ولی در این موضوع زیاد هم نباید از آن انتظار زیادی داشت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

2/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : تاثیر قرار دادن گوشی در حالت پرواز بر مقدار استفاده آن از باطری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *