پرفروش ترین محصولات شیائومی در بازار ایران

های شیائومی

شیائومی در حال حاضر یکی از برندهای پرفروش و فعالی در بازار ایران می باشد که از مهمترین دلایل این توجه کاربران می توان به کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب اشاره کرد. البته علاوه بر موارد بالا یکی از دیگر از نکاتی که این برند را بسیار محصوب کرده است تنوع و گستردگی محصولات آن می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی پرفروش ترین محصولات این برند در بازار ایران بپردازیم.

گوشی موبایل

شرکت شیائومی فعالیت خود را با تولید گوشی موبایل آغاز کرد و در حال حاضر نیز نیمی از درآمد این شرکت مربوط به فروش گوشی های موبایل می باشد. این شرکت چینی طیف وسیعی از گوشی های موبایل را برای اقشار مختلف جامعی تولید می کند. گوشی Redmi Go در حال حاضر ارزان ترین گوشی شرکت و گوشی Mi 9 Explorer یکی از گرانترین محصولات شیائومی می باشد. از پرفروش ترین و مجبوب ترین گوشی های شیائومی در حال حاضر می توان به Mi A2 Lite، Redmi 6A، Mi 8 Lite، Mi A2، Redmi Note 7 و Redmi 7 اشاره کرد. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید در فروشگاه hixiaomi طیف وسیعی از گوشی های این برند با قیمت مناسب برای شما فراهم آورده شده است.

پاور بانک

اگر سری به بازار و یا فروشگاه های آنلاین برای خرید پاور بانک زده باشید حتما نام پاوربانک های شیائومی شنیده اید. کمپانی چینی در این بخش نیز با تولید محصولات با کیفیت توانسته گوی سبقت را از دیگر برندها برباید و به یکی از برندهای محبوب در بازار تبدیل شود. پاوربانک های شیائومی با درک درست بازار دارای کیفیت ساخت بسیار بالا و قیمت فوق العاده ای می باشند. از پرفروش ترین پاوربانک های شیائومی در ایران می توان به پاور بانک ۱۰۰۰۰ ورژن ۲ دو پورت شیائومی، پاور بانک ۱۰۰۰۰ ورژن ۲ تک پورت شیائومی، پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر 2C شیائومی، پاور بانک شیائومی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و پاور بانک شیائومی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت نسخه ۲ اشاره کرد.در های شیائومی شما می توانید پاوربانک های شیائومی را با گارانتی 18 ماهه می هوم و قیمت مناسب خریداری کنید.

محصولات سلامتی و تندرستی

در این بخش نیز شرکت شیائومی با تولید محصولات باکیفیت توانسته فروش خوبی را برای خود رقم بزند. از مهم ترین و پرفروش ترین محصولات این دسته می توان به می بند 3، ساعت هوشمند آمازفیت بیپ، ساعت هوشمند آمازفیت استراتوس، ترازوی هوشمند و مسواک های برقی اشاره کرد. این محصولات در مقایسه با نمونه های مشابه دارای قیمت مقرون به صرفه تری می باشند که این مسئله موجب شده تا میزان فروش آن ها زیاد باشد. در این بین مچ بند هوشمند می بند 3 شیائومی که در 2 نسخه چین و گلوبال عرضه شده بیشترین فروش را داشته است. این کالا نیز در فروشگاه hixiaomi با گارانتی 18 ماهه می هوم قابل خریداری می باشد.

محصولات صوتی و تصویری

در این بخش نیز شرکت شیائومی با تولید محصولات مختلفی مانند تی وی باکس، اسپیکر همراه، هدفون، هندزفری و انواع دوربین توانسته طرفدارانی را برای خود جذب کند. از پرفروش ترین محصولات این شرکت می توان به هدفون بلوتوث وان مور شیائومی مدل iBFree، هندزفری بلوتوث Millet شیائومی نسخه جوانان، اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi شیائومی، هدفون پیستون شیائومی مدل بیسیک، دوربین هوشمند خودرو شیائومی مدل Yi 1080p نسخه گلوبال، تی وی باکس ۴ شیائومی نسخه گلوبال، دوربین تحت شبکه فضای باز Yi شیائومی نسخه گلوبال و اسپیکر پرتابل بلوتوثی شیائومی مدل Square Box 2 نسخه چین اشاره کرد.

محصولات خانه هوشمند و سبک زندگی

در حال حاضر شرکت شیائومی بزرگترین پلت فرم اینترنت اشیاء را در دنیا در اختیار دارد. این شرکت بیشترین میزان فروش محصولات خانه هوشمند را در بین شرکت های تولیدکننده دارا می باشد. از مهم ترین محصولات خانه هوشمند این شرکت می توان به تستر کیفیت سلامت آب شیائومی مدل TDS Pen، لامپ هوشمند شیائومی مدل Yeelight YLDP02YL، چند راهی برقی شیائومی ۶ پورت ۳ یو اس بی، سنسور هوشمند چند منظوره شیائومی مجهز به سیستم هشدار دهنده، چراغ مطالعه هوشمند شیائومی Philips EyeCare 2، سه راهی برق شیائومی، کتری برقی شیائومی، کیت خانه هوشمند میجیا شیائومی، قهوه ساز نسپرسو شیائومی SCISHARE، پلوپز هوشمند شیائومی مدل IH، جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Roborock Xiaowa Lite و جاروبرقی چندمنظوره شیائومی مدل Deerma DX800S اشاره کرد. در بخش سبک زندگی نیز پرفروش ترین محصولات این شرکت شامل خودکار شیائومی مدل میجیا، باتری قلمی آلکالاین شیائومی مدل ZI5 بسته ۱۰ عددی، باتری نیم قلمی آلکالاین شیائومی مدل ZI7 بسته ۱۰ عددی، خودکار فلزی میجیا شیائومی، حوله ضد باکتری شیائومی ZSH، کوله پشتی بیزینس کلاسیک شیائومی، کوله چند کاره تک دوشی شیائومی، کوله پشتی شیائومی مدل Urban، عینک آفتابی پلاریزه شیائومی و فلاسک وکیوم ۳۰۰میلی لیترviomi شیائومی اشاره کرد. محصولات این دسته ها نیز با بهترین قیمت در فروشگاه hixiaomi موجود می باشد.

پایان رپورتاژ آگهی /

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پرفروش ترین محصولات شیائومی در بازار ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *