پراکندگی هتل آپارتمان های مشهد [رپورتاژ آگهی]

هتل های مشهد

نظر به این که مشهد یک شهر وسیع است و پایتخت فرهنگی و معنوی ایران شناخته می شود که این لقب توسط شهردار فقید مهندس پژمان عزیز برای این شهر مطرح گردید و هم اکنون که شهردار جدید مشهد مقدس از واژه ی مشهد 2017 یاد می کند احتمالا در این سال پیش رو برنامه های مدونی را برای پیشرفت این شهر عزیز دارد که قطعا هتل آپارتمان مشهد از ان بی نصیب نخواهد بود .

با یک نگاه به نقشه جامع شهری متوجه می گردیم که این شهر به محوریت حرم مطهر رضوی امام رضا ع شکل گرفته و حرم مطهر رضوی تقریبا در مرکز شهر واقع گردیده است . اما در سال های اخیر قدر از این مرکزیت کاسته شده است . زیرا مشهد یک شهر مهاجرپذیر بوده و گسترش این شهر موجبات بر هم زدن سبک قدیم شهری و به وجود امدن سبک نوین شهری گشته که به طبع ان گسترش ترافیک و سایر معضلات شهری و اموزشی و فرهنگی و . . . . . . . و  موضوعاتی که از حوصله بحث خارج است و باید کارشناسان امور اجتماعی به بررسی ان بپردازند . اما با نیم نگاهی به نقشه جامع مشهد متوجه شدیم که پراکندگی هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد بسیار کم است .

به گونه ای که به صورت بسبار متمرکز در اطراف حرم مطهر رضوی امام رضا ع قرار دارند که این خود بیان گر توجه مردم این شهر عزیز و مسافرین گران قدر به این مکان زیارتی می باشد .

نظر به این که زائرین و مسافرین گران قدر در پی زیارت حرم مطهر رضوی می باشند و سعی بر ان دارند که از حداکثر زمان ممکن برای زیارت استفاده لازم و کافی را ببرند شرط لازم و کافی این است که اقامت در هتل آپارتمان مشهد و هتل مشهد را سرلوحه اقامت خود قرار دهند و از پیش به رزرو هتل مشهد مبادرت نمایند تا در هنگام رسیدن به این شهر عزیز با معضلات ترافیک و پر بودن مکان های اقامتی و هم چنین مکان های بی کیفیت و گران قیمت روبرو نگردند . هم چنین هتل تهران مشهد یکی از هتل های قابل توجه جهت اقامت در مشهد مقدس می باشد .

سامانه آی آر هتل از پیش توسط کارشناسان خود بهترین هتل ها را انتخاب کرده و پس از بررسی های لازم و کافی هتل هایی را تحت عنوان پیشنهاد ویژه معرفی می نمایند .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پراکندگی هتل آپارتمان های مشهد [رپورتاژ آگهی]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *