اپلیکیشن های کاربردی در دبی برای مسافران

نرم افزار دبی ایرپورتس

ما شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با هزینه مناسب برای رزرو تور دبی، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور دبی انتخابی خود ببرید. با این حال باتوجه به اینکه ما همواره به دنبال آن هستیم تا در سفرتان به مشکلی برنخورید با معرفی بهترین و کاردردی ترین اپلیکیشن های دبی شما را در این مسیر یاری خواهیم کرد.
دب ایرپورتس – Dubai Airports
برنامه فرودگاه های دبی که هم در اندروید و هم در آیفون در دسترس است با دسترسی آسان به اطلاعات خدمات و امکانات ، وقت شما را در فرودگاه هر دو فرودگاه دبی راحت تر می کند. می توانید اطلاعات پرواز در زمان واقعی را بررسی کنید ، رستوران ها و سالن های هواپیمایی را پیدا کنید یا مکان مناسبی را برای لذت بردن از برخی خریدها پیدا کنید. نقشه های داخلی تعاملی به شما امکان می دهد همه کارها را بدون اتلاف وقت انجام دهید. اکنون بارگیری کنید و به راحتی سفر کنید!

نرم افزار دبی ایرپورتس

طلابت – Talabat
اگر اهل غذا هستید ، باید Talabat را بارگیری کنید. این یک برنامه تحویل غذا است که در صورت نیاز به سفارش غذا به شما به عنوان یک جهانگردان در دبی کمک می کند. این سرویس 24 ساعته کار می کند.
ویزیت دبی- Visit Dubai
این یک برنامه عالی برای کمک به شما در استفاده از بیشتر وقت خود در دبی با لیست گسترده ای از مکان های دیدنی ، جاذبه ها و فعالیت های خود است. این برنامه به شما امکان می دهد برنامه های سفر سفارشی خود را ایجاد کنید و از ویژگی های آن می توان به مبدل ارز دستی و نقشه های قابل بارگیری اشاره کرد. این برنامه همچنین به شش زبان مختلف – عربی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، روسی و ماندارین در دسترس است. برخی از کاربران با ورود به سیستم برخی از مشکلات را پیدا کرده اند ، اما اکثر آنها با استفاده از برنامه آن را بسیار عالی ارزیابی می کنند.
بنابراین اگر از آن دسته از افراد هستید که تور لحظه آخری دبی را خریداری کردید اما وقت نکردید که درباره دیدنی ها و تفریحات این شهر مطالعه ای داشته باشید حتما قبل از سفر این نرم افزار را نصب نمایید.

نمایی از کاربردهای اپلیکیشن ویزیت دبی

نمایی از کاربردهای اپلیکیشن ویزیت دبی
آل ایونت این سیتی – All Events In City
در حالی که این برنامه شامل بسیاری از شهرهای جهانی است ، اما برای یک مسافری جدید که از آنچه در دبی اتفاق می افتد بی خبر است ایده آل می باشد. می توانید رویدادهایی که در دبی اتفاق می افتد را ماه به ماه یا بر اساس دسته بندی مرور کنید.
کاربران می توانند تقویم خود را ایجاد کرده و با جستجو بر اساس دسته بندی یا رویدادهای نزدیک به خود ، آن را با رویدادها پر کنند.

این برنامه دارای بسیاری از ویژگی ها و توابع است ، به عنوان مثال: لیست مهمانی ها ، کنسرت ها ، کارگاه ها ، رویدادهای شبکه ای ، رقص ، ورزش و حتی برنامه های غذایی. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد رویدادها را با دیگران به اشتراک بگذارید و بلیط های درون برنامه را خریداری کنید.

دبی مال _ Dubaimall
بزرگترین مرکز خرید جهان قطعاً به یک برنامه خاص خود نیاز دارد. آنقدر بزرگ است که اگر راه خود را نمی دانید ، می توانید گم شوید و در نهایت ساعت ها قدم بزنید قبل از اینکه مغازه ای را که می خواستید به آنجا بروید پیدا کنید.
برنامه دبی مال ، کاربران را از دردسر قرار گرفتن در طبقه نامناسب و در انتهای اشتباه هر کجا که می خواهند بروند، نجات می دهد.
گرچه این تنها راهی نیست که می توانید در دبی مال گم شوید. افراد به طور مرتب فراموش می کنند که در کدام سطح یا منطقه ماشین خود را پارک کرده اند. اگر از خود می پرسید که چگونه کسی ممکن است اتومبیل خود را از کجا پارک کند ، این را در نظر بگیرید: دبی مال دارای 10 سطح پارکینگ و 26 منطقه پارکینگ است.
خوشبختانه ، این برنامه به شما امکان می دهد مکان پارک ماشین خود را ذخیره کنید. و درصورتی که هنوز نتوانید آن را پیدا کنید ، ویژگی “Take Me To My Car” را دارید که می توانید فعال کنید.

قابلیت جالب اپلیکیشن دبی مال

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس مسافرتی الفبای سفر به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپلیکیشن های کاربردی در دبی برای مسافران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *