ویوو NEX 5 و شیائومی Mix 5 بهترین دوربین را دارند

ویوو NEX 5 و شیائومی Mix 5 بهترین دوربین را دارند

یک گوشی هوشمند پرچمدار امروزه نمی تواند به تنهایی بر اساس عملکرد ساده رقابت کند، زیرا سال گذشته حتی بخش میان رده نیز شروع به استفاده از پردازنده های پرچمدار برتر کرده است. شیائومی سری Redmi K40 خود را به پردازنده‌های کوالکام Snapdragon 870 و Snapdragon 888 مجهز کرده است، Realme Realme GT نیز به Snapdragon 888 و Realme GT 2 Pro به Snapdragon 8 Gen 1 تجهیز شدند تا از نظر قیمت به عملکردی که هیچ‌کدام از سازندگان دیگر نداشته باشند، برتری پیدا کنند.

بنابراین، در چند سال گذشته بازار گوشی های هوشمند پرچمدار به تدریج بر کیفیت عکس و فیلم متمرکز شده است. شیائومی و ویوو هر دو به دلیل عملکرد برتر دوربین در صنعت خود به ترتیب با Xiaomi Mi 11 Ultra و Vivo X70 Pro Plus مورد ستایش قرار گرفتند. در سال 2022، هر دو شرکت قرار است بار دیگر در زمینه عکاسی با موبایل ترند شوند زیرا یک افشاگر محبوب از چین موسوم به Digital Chat Station اخیراً اظهار نظر کرده است که شیائومی و ویوو دوباره با قدرت دوربین خود صنعت را شوکه خواهند کرد. پرچمداران آینده، به ترتیب Xiaomi MIX 5 و Vivo NEX 5.

در این گزارش، افشاگر اشاره کرد که آنها به هر دو گوشی هوشمند به دلیل پیکربندی دوربین پیشرو در صنعت، بسیار علاقه مند هستند. هر دو پرچمدار دارای سنسورهای بزرگتر در تمام فواصل کانونی هستند، که به معنی عکس ها و فیلم های روشن تر در نور کم است، تفاوتی نمی کند از لنزهای فوق عریض، معمولی یا تله فوتو برای ثبت صحنه استفاده کنید یا برخی دیگر.

همراه با شایعه همکاری‌های آتی با غول‌های دوربین مطرح مانند لایکا با شیائومی و زایس با ویوو، الگوریتم‌های دوربین و نرم‌افزار تشخیص صحنه، به دو کمپانی کمک خواهد کرد تا عملکرد بالایی در بخش دوربین از خود نشان دهند. منبع داخلی همچنین اشاره می‌کند که هر دو گوشی همچنین دارای ملزوماتی هستند که یک پرچم‌دار را می‌سازد، زیرا هم Xiaomi MIX 5 و هم Vivo NEX 5 دارای پشتیبانی از شارژ سریع و دوام باتری طولانی‌مدت هستند تا تجربه کاربری طولانی رقم زنند.

این افشاگر همچنین اضافه می کند که هر دو گوشی ممکن است بهترین دوربین گوشی های سال 2022 را دارا باشند و دو شرکت در نظر دارد از Xiaomi MIX 5 و Vivo NEX 5 به عنوان یک گزینه رده بالا بهره گیرد. هیچ جزئیات دیگری از این دو مدل در دست نداریم و نمی دانیم چه مشخصاتی روی آنها باید شاهد باشیم. بنابراین تنها باید به انتظار ادامه داد تا حقیقت مشخص شود.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی Xiaomi 13 Lite

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویوو NEX 5 و شیائومی Mix 5 بهترین دوربین را دارند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *