انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy A24 4G

انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy A24 4G

سامسونگ روز چهارشنبه گلکسی A34 و A54 را به عنوان جدیدترین گوشی های میان رده خود معرفی کرد. این دو گوشی زیر پرچم‌دار سری S23 قرار گرفته‌اند و از صفحه‌نمایش فراگیر بهره می‌برند. ظاهراً این شرکت یک گوشی دیگر از سری A را در دست ساخت دارد، زیرا اخیراً در سایت‌های مختلف صدور گواهینامه حضور داشته است. این گوشی را می توان گلکسی A24 نامید و امروز گزارشی مشخصات آن را همراه با چند رندر رنگارنگ به اشتراک گذاشته است.

گجتی انتشارات اسرائیل رندرهای گلکسی A24 4G جدید را در 4 رنگ مشکی، نقره‌ای، قرمز مایل به قرمز و سبز لیمویی فاش کرده است. طراحی دستگاه تفاوت چندانی با گلکسی A34 تازه راه اندازی شده ندارد. سه حلقه دوربین در پشت و یک صفحه نمایش صاف در جلو دارد. صفحه نمایش دارای حاشیه های ضخیم و دارای بریدگی قطره ای است. این گوشی هوشمند 8.3 اینچ ضخامت و 195 گرم وزن گزارش شده است.

طبق این گزارش، گلکسی A24 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED FHD+ با نرخ رفرش 90 هرتز و روشنایی 1000 نیت خواهد بود. این دستگاه با فناوری Vision Booster عرضه می شود که ادعا می شود نه تنها صفحه نمایش را روشن تر می کند بلکه دقت رنگ بهتری را نیز حفظ می کند. این گوشی ممکن است به پردازنده Snapdragon 680 SoC مجهز شده و با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه شود.

انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy A24 4G

این می تواند با یک اسلات microSD به شما کمک کند تا فضای ذخیره سازی را تا 1 ترابایت افزایش دهید. گزارش شده است که این گوشی دارای یک هدفون 3.5 میلی متری است که اکنون در گوشی های سامسونگ یک منظره نادر است. انتظار می رود این گوشی به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شود و از شارژ 25 واتی پشتیبانی کند.

در بخش دوربین، گلکسی A24 ممکن است یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی (دریچه دیافراگم f/2.0) و سه دوربین پشتی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS (تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر) و دیافراگم f/1.8 داشته باشد. ممکن است یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 نیز وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید  جلوتر از زمان: انقلابی جدید در نوآوری گوشی‌های هوشمند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy A24 4G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *