نحوه ویرایش آنلاین ویدئو

یرایش آنلاین ویدئو

اساسا فرآیند ویرایش ویدئوهای آنلاین کاری سخت و طاقت فرسا و در عین حال زمان بر نیست، شما می توانید تنها با صرف چند دقیقه از وقت گرانباهایتان ویدئوی موردنظر خود را ویرایش نموده و نتیجه ی لازم را بدست آورید. اکنون در این بخش ما تمامی سایت های قدرتمند در این زمینه را بررسی نموده ایم و به این نتیجه رسیده ایم که یکی از این سایت های قدرتمند Movie Maker Online می باشد که شاید شما نیز تا به امروز نام آن را شنیده باشید. این سایت آنلاین به شما این امکان را می دهد تا تمامی فایل های ویدئویی و تصویری با حجم بالا و تمامی تصایر و فایل های صوتی را به صورت جداگانه ویرایش نموده و در یک جدول زمان بندی به ترتیب قرار دهید.

در این وبسایت تمامی فیلترها، افکت ها و حتی موسیقی های رایگان برای شما قرار داده شده اند تا بتوانید با تمامی این ابزارها یک ویدئوی حرفه ای را ایجاد نمایید. پس از اتمام کار ویدئوی موردنظرتان در قالب یک فایل MP4 بدون هر هرگونه واترمارک و لیبلی نمایش داده می شود و می توانید آن را در فضای مجازی آپلود نمایید. تنها موضوعی که در مورد این وبسایت آنلاین مورد بحث می باشد این است که رابط کاربری آن برخی اوقات بسیار ساده می باشد ولی گاهی اوقات ،در بعضی موارد پیچده می شود و ممکن است در استفاده از آن کمی سردرگم شوید. اکنون نباید نا امید شوید، زیرا در این بخش تصمیم گرفتیم تا راهنمای استفاده از این از این سایت را برای شما در طی 5 مرحله شرح خواهیم داد.

1.آپلود ویدئو

یرایش آنلاین ویدئو

پس از اینکه وارد سایت Movie Maker Online شدید، بر روی گزینه ی Own videos photos music کلیک کرده و شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه نمایید، در صورتی که با آن ها موافق بودید، بر روی گزینه ی Accept کلیک نمایید. سپس در این مرحله باید فایل ویدئویی موردنظرتان را بر روی دسکتاپ پیدا کرده و با کلیک بر روی گزینه ی Open این فایل را آپلود کنید.

2.اصلاح، برش فایل و اعمال افکت های تصویر

زمانی که ویدئوی موردنظرتان را آپلود نمودید، در صورتی که به پایین صفحه اسکرول نمایید، چندین تصویر کوچک در ستون هایی با نام Main مشاهده خواهید کرد، نشانگر ماوس خود را بر روی این ستون قرار داده و سپس بر روی نماد چرخ دهنده (تنظیمات) کلیک کنید تا گزینه های ویرایش ویدئوهای آنلاین برای شما نمایان گردد. اکنون شما می توانید ویدئوی خود را با کلیک و کشیدن بر روی نماید موجی شکل قرمز در سمت راست صفحه حذف نموده و از تمامی کنترلرهای متفاوت موجود در زیر صفحه ی پیش نمایش استفاده نمایید.

یرایش آنلاین ویدئو

بسیاری از کنترلرها دارای توضیحات مخصوص به خود می باشند که با نگه داشتن نشانگر ماوس بر روی آن ها می توانید به این توضیحات دست یابید ولی برخی از این توضیحات غیر معقول هستند و باید کمی آن ها را بررسی نمایید. “نمایش دادن” و یا “نمایش ندادن” بر روی تمامی این موارد و افکت ها تاثیرگذار می باشند و شباهت بسیار زیادی به گزینه های موجود در پاورپوینت دارند.

اکنون به منظور مشاهده ی تاثیرات افکت های اعمال شده تان، بر روی گزینه ی Play در زیر پنجره ی پیش نمایش کلیک نموده و در صورتی که از آن ها رضایت کافی را داشتید بر روی گزینه ی “To main” کلیک کنید.

3.افزودن موسیقی

شما در این بخش می توانید نظیر ویدئوی آپلود شده، تمامی فایل های صوتی دلخواهتان را نیز آپلود نمایید ولی خود این وب سایت نیز مجموعه ای از آهنگ های رایگان قابل پخش را متناسب با پروژه ی شما ارائه می نماید که به منظور انجام این کار، در صفحه ی اصلی ویرایشگر می توانید وارد پنل کنترلر شده و بر روی گزینه ی Free Music کلیک کنید. لازم به ذکر است که این صفحه تبلیغات بسیاری دارد ولی می توانید تمامی قطعه های موسیقی عجیب وغریب نظیر Mozart و Mark Twain را نیز در آن جستجو نمایید ولی در صورتی که بازهم به این موارد علاقه مند نبودید، می توانید لیست تم ها و ژانرهای مختلف را در کادر جستجو، سرچ کنید.

بیشتر بخوانید  نحوه کاهش حجم فایل ویدئویی بدون از دست دادن کیفیت

یرایش آنلاین ویدئو

اشاره به این موضوع خالی از لطف نیست که حتما موسیقی متناسب با ویدئوی خود را انتخاب کنید، در غیر این صورت به منظور مشاهده ی لیست گسترده ای از آهنگ ها، به پایین صفحه اسکرول نمایید.

به منظور پخش یک آهنگ باید بر روی نماید Play در کنار قطعه ی انتخابی کلیک کنید تا بتوانید پیش نمایشی از آن را مشاهده نمایید و سپس بر روی نماد + زمانی که آهنگ موردنظرتان را انتخاب نمودید، کلیک کرده تا به فایل ویدئویی شما افزوده شود. در این شرایط موسیقی موردنظرتان به فایل ویدئویی افزوده می شود و بر اساس طول ویدئو تنظیم خواهد شد. لازم به ذکر است که موسیقی در همان ابتدا به ویدئوی شما طوری افزوده نخواهد شد که صداهای داخل ویدئو حذف شوند، بلکه در Background ویدئوی شما نمایان می شود تا جلوه ی شنوایی جذابی به ویدئوی شما بدهد.

4.افزودن متن

زمانی که بدانید چگونه باید به تصاویر و ویدئوهای خود چگونه باید متن، عنوان و یا لوگو اضافه نمایید، کار برایتان آسان خواهد شد. در ابتدا در سمت راست تصویر بر روی گزینه های Own videos photos music و Free music کلیک کنید که در این شرایط یک فیلد افزودن متن کوچک برای شما نمایان خواهد شد. اکنون در این فیلد متنی بیافزایید و بر روی نماید + کنار فیلد کلیک کنید. زمانی که به جدول زمان بندی هدایت شدید و آن را مشاهده کردید در زیر عنوان متن عبارات موردنظرتان را بیافزایید. این متن برای شما در فایل ویدئویی نمایان نخواهد شد ولی کارایی های بسیاری دارد.

یرایش آنلاین ویدئو

در این شرایط ماوس خود را بر روی متن موردنظر حرکت دهید و سپس بر روی نماید چرخ دنده کلیک کنید تا موقعیت، فونت، اندازه ی قلم، رنگ متن، هم ترازی و جلوه های ویژه ی متن برایتان تغییر نماید.

5.انتقال ویدئوی تمام شده

شما می توانید تمامی کلیپ های ویدئویی موردنظرتان را با استفاده از روش های بالا ویرایش نموده و قطعات موسیقی و متن های مختلف به آن بیافزایید. اکنون که به فایل ویدئویی خود علاقه دارید زمان آن فرارسیده است تا در شبکه های اجتماعی و یا به حافظه ی گوشی خود انتقال دهید. برای انجام این کار به پایین صفحه اسکرول کرده و بر روی گزینه ی سبز رنگ که با عبارت Make video نمایش داده شده است، کلیک کنید.

یرایش آنلاین ویدئو

از آن جایی که ارائه ی نسخه ی ویرایش شده ی ویدئوهای طولانی ممکن است کمی زمان ببرد به هیچ عنوان مرورگر خود را نبندید تا تمامی زحماتتان از بین نرود. پس از طی کردن فرآیند مذکور بر روی گزینه ی Watch my movie کلیک کرده و در صورتی که از ویرایش های خود رضایت داشتید، بر روی دکمه ی آبی رنگ Download کلیک نمایید تا فایل ویدئویی مذکور با فرمت MP4 در کامپیوتر شما ذخیره سازی گردد. همچنین می توانید آن را در شبکه های اجتماعی نظیر Vimeo، اینستاگرام و فیسبوک نیز برای دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

ورود به وب سایت ویرایش ویدئو : https://moviemakeronline.com

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : نحوه ویرایش آنلاین ویدئو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *